دانلود و خرید کتاب اولین بار برای پدرها تیم مانجیم ترجمه امیرحسین میرزائیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اولین بار برای پدرها اثر تیم مانجیم

کتاب اولین بار برای پدرها

نویسنده:تیم مانجیم
انتشارات:آسمان نیلگون
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اولین بار برای پدرها

کتاب اولین بار برای پدرها نوشته تیم مانجیم است که با ترجمه امیرحسین میرزائیان منتشر شده است. این کتاب راهنمای رفتاری برای پدران است، کتاب اولین بار برای پدرها کمک می‌کند پدران بتوانند ارتباط خوبی با فرزندانشان داشته باشند.

درباره کتاب اولین بار برای پدرها

کتاب اولین بار برای پدرها به شما نشان می‌دهد که پدر بودن بیشتر به یک هنر نزدیک است تا علم: هنر تفسیر شما از این‌که به راستی معنای رابطهٔ پدر و فرزند چیست. متأسفانه راه مطمئنی برای این‌که کودکی شاد و کامل پرورش دهید وجود ندارد. در کتاب اولین بار برای پدرها شما بزرگ‌ترین سفر پرماجرای زندگی‌تان را در پیش رو دارید، و این سفر بزرگ‌ترین تجربهٔ زندگی شما هم هست. در طول این سفر، خوشی و شادمانی بسیار است اما از هم‌اکنون باید خود را برای روزهای طغیان فرزندتان آماده کنید و بدانید که ممکن است محصول نهایی شما آنچنان که می‌خواستید از کار در نیاید.

خواندن کتاب اولین بار برای پدرها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام پدرانی که می‌خواهند با فرزندشان رابطه خوبی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اولین بار برای پدرها

آرام گیرید و به کارتان ادامه دهید!

نخستین روزهایی که درمی‌یابید پدر شده‌اید می‌تواند پراضطراب باشد، اما نباید بگذارید این اضطراب بر شما غلبه کند. در این مرحله از پدر شدن، چهار نکته‌ای را که در ادامه می‌آیند، ملکهٔ ذهنتان کنید:

عزم خود را جزم کنید که از همان روز اول پدری آگاه، متعهد و مقید باشید، حتی اگر هنوز گیج و سرگردان مانده‌اید.

آرام باشید. شما نمی‌توانید همه چیز را پیش‌بینی کنید، پس حتی آغاز به فکر کردن دربارهٔ مسائل آینده و نقشه کشیدن برای حل آن‌ها غلط است.

با همسرتان همراه باشید. او هم به اندازهٔ شما مضطرب است، حتی اگر این‌طور به نظر نیاید. آوردن فرزند قدم بزرگی برای هر دوی شماست.

از یاد نبرید که داشتن معجونی از احساسات ضد و نقیض برای شما امری طبیعی است. اگر فکر می‌کنید «پدر کامل بودن» همه چیز را در خود دارد به جز لذت و شعف، به صفحهٔ ۱۲ سری بزنید. انسان موجود پیچیده‌ای است و احساسات و واکنش‌هایش هم به همان اندازه پیچیده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
به قول یک گفتهٔ حکیمانهٔ قدیمی: «علت تصمیمات درست خرد است، علت خرد تجربه است و علت تجربه تصمیمات غلط است.»
محدثه
عکاس فرزندتان باشید می‌گویند یک تصویر به هزاران گفته می‌ارزد. مردان کمتر به چیزی که آن را نمی‌بینند و نمی‌شوند وابسته می‌شوند، بنابراین عکسی از فرزندتان از مرکز سونوگرافی همسرتان تهیه کنید و آن را در جاهای مختلفی مثل درِ یخچال یا کنار تختخواب خود بچسبانید یا در کیف پولتان بگذارید و به دوستانتان نشانش دهید. بدین ترتیب، واقعیت این‌که فرزندی دارید بیشتر و بیشتر برای شما ملموس خواهد شد.
محدثه

حجم

۸۱۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۸۱۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان