دانلود و خرید کتاب شفای درون کلی آ. ترنر ترجمه عزت الملوک شهیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب شفای درون

کتاب شفای درون نوشتهٔ کلی آ. ترنر و ترجمهٔ عزت الملوک شهیدی و ویراستهٔ محبوبه یزدان صفت است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. کلی آ. ترنر در این کتاب توضیح می‌دهد که چطور یک بیمار سرطانی به طرز عجیبی از بیماری جان سالم به در برد؛ ۹ روش کلیدی معجزه‌گر در درمان در این کتاب نشان داده است.

درباره کتاب شفای درون

غیرعادی، یعنی چیزی که از حد استاندارد، عادی یا مورد انتظار خارج شود.

این کتاب نتایج پژوهش مداوم کلی آ. ترنر دربارهٔ بهبود ریشه‌ای سرطان را به شما نشان می‌دهد. این کتاب حاصل توجه او به موارد غیرعادی است، کاری که فلمینگ انجام داد: «به هر چیزی با دقت بیشتری نگاه می‌کرد. ابتدا کمی از سابقهٔ خودم برای شما می‌گویم تا بدانید من از کجا آمده‌ام و چه چیزی الهام‌بخش من بود که زندگی‌ام را وقف این کار کنم.»

خواندن کتاب شفای درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شفای درون

«اولین‌بار که مطالعهٔ این کتاب را آغاز کردم، از مشاهدهٔ دو گروهی که تا حد زیادی انتشار نام آن‌ها در مجله‌های پزشکی نادیده گرفته شده بود، تعجب کردم. گروه اول خودشفایافتگان بودند. در کمال تعجب دریافتم که در تعداد زیادی از مقاله‌های آکادمیکی از فکری که بیماران را به‌سوی بهبودی هدایت کرده بود، نام برده نشده است. مقاله‌های بسیاری از پزشکان را مطالعه کردم که با دقت تمام تغییرات بیوشیمیایی در افراد نجات‌یافته را فهرست کرده بودند، اما هیچ‌یک از آنان مستقیم گزارشی نداده بودند که چرا بازماندگان از آن بیماری فکر کرده‌اند شفا یافته‌اند. من این نکته را بسیار عجیب یافتم، با توجه به این حقیقت که نجات‌یافتگان -حتی بدون اینکه بدانند- کاری انجام داده بودند که به شفا و بهبودی آنان از سرطان کمک کرده بود. بنابراین، برای پژوهش پایان‌نامه‌ام تصمیم گرفتم با بیست نفر از کسانی که بهبودی ریشه‌ای را تجربه کرده بودند، مصاحبه کنم و بپرسم: «چرا فکر می‌کنید شفا یافتید؟»

دومین گروهی که در پژوهش به آنان توجهی نشده بود، خوددرمانگران و شفادهندگان بودند، چون بیشتر درمان‌های ریشه‌ای بدون دارو اتفاق افتاده بود و من تعجب کردم چرا کسی دربارهٔ این شیوهٔ درمان مطالعه‌ای انجام نداده بود. دربارهٔ بسیاری از اشخاص نجات‌یافته از سرطان شنیدم که از درمانگران سراسر دنیا کمک گرفته بودند؛ بنابراین، من به سراسر دنیا سفر کردم و با پنجاه درمانگر غیرغربی دربارهٔ روش درمانی سرطانشان مصاحبه کردم. ده ماه را در جنگل‌ها، کوهستان‌ها، شهرها و ده‌ها کشور مختلف به مصاحبه و بررسی درمانگران سپری کردم، از جمله امریکا (هاوایی)، چین، ژاپن، نیوزیلند، تایلند، هند، انگلستان، زامبیا، زیمبابوه و برزیل. این سفر پژوهشی زندگی مرا دگرگون کرد و مرا با درمانگران شگفت‌انگیز بسیاری آشنا کرد و این کتاب تمام آن تجربیات را به‌طور خلاصه بیان می‌کند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

حجم

۲۵۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان