دانلود کتاب صوتی مغزت رو به کار بنداز (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مغزت رو به کار بنداز (خلاصه کتاب) اثر اسکات جی. هافورد

دانلود و خرید کتاب صوتی مغزت رو به کار بنداز (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی مغزت رو به کار بنداز (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی مغزت رو به کار بنداز، اثر اسکات جی.هافورد در تلاش است تا پاسخی به این سوال بدهد: چگونه شناخت مغز می‌تواند در زندگی ثمربخش باشد؟

نسخه صوتی کتاب مغزت رو به کار بنداز با صدای دادبه دادمهر در اختیارتان قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی مغزت رو به کار بنداز

علیرغم تمام کشفیات علمی در این چند دهه اخیر، هنوز درک کاملی از مغز انسان نداریم. با این همه توانسته‌ایم در زمینه عصب‌شناسی به یکسری واقعیت‌های علمی دست پیدا کنیم. کتاب مغزت رو به کار بنداز، با استناد به تحقیقات و مثال‌های مفید تجربی، به شما نشان خواهد داد چگونه می‌توانید این دانش را به کار گیرید و از مغزتان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و زندگی بهتر و آگاهانه‌تری را تجربه کنید. اسکات جی.هافورد با بیان کردن مثال‌ها و راهکارهای ساده که به شناخت بهتری از مغز منجر می‌شوند، به ما کمک می‌کنند تا با انجام کارهای ساده روزانه، بازدهی و عملکرد مغزمان را بالا ببریم.

کتاب صوتی مغزت رو به کار بنداز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی مغزت رو به کار بنداز برای تمام کسانی است که دوست دارند حداکثر استفاده از ظرفیت مغزشان را ببرند.

درباره‌ی اسکات جی.هافورد

اسکات جی.هافورد (Scott G. Halford) تهیه‌کننده برنده جایزه اِمی (Emmy award) است. همچنین نویسنده‌ای است که در زمینه موضوعاتی همچون روانشناسیِ پیشرفت، هوش عاطفی و تفکر انتقادی سخنرانی می‌کند. وی در سال ۲۰۱۴، در تالار افتخار انجمن سخنرانان آمریکا پذیرفته شد. برخی از کتاب‌های او عبارت است از: «یک میانبر باشید» و «کارهای زیبای احمقانه».

بخشی از کتاب صوتی مغزت رو به کار بنداز

آیا بعضی اوقات حس می‌کنید به اندازه‌ی کافی از هوش و استعدادتان استفاده نمی‌کنید و چیزهایی مثل مشغولیت‌های فکری، استفاده‌ی بیش از حد از اینترنت یا عوامل دیگر، مانعی سرراهتان هستند؟ احتمالا شما تنها کسی نیستید که با این مشکل روبه‌رو است. بازار پر از کتاب‌های رنگارنگ راجع به موضوعات مرتبط با ذهن و روان است. پس شاید این سوال برایتان ایجاد شده باشد که چرا باید این نانوکتاب را بشنوید. نکاتی که در کتاب صوتی مغزت رو به کار بنداز می‌شنوید صادقانه‌اند و وعده‌ی انیشتین شدن چند هفته‌ای به شما نمی‌دهند. این نکات برعکس برنامه‌های دیگر از شما نمی‌خواهند کارتان را ترک کنید و تمام زندگی‌تان را پیرامون اصول فکری جدیدی که در آن کتاب‌ها آمده است بنا کنید. در عوض آنچه در این کتاب می‌شنوید یک سری توصیه‌های عملی و ساده است که کمکتان می‌کند فقط با کمی تغییرات کوچک در سبک زندگی، مثلا خوردن مقداری توت ذهنتان را تقویت کنید. تمام این توصیه‌ها از نظر علمی قابل اثبات هستند.

فهرست

  • چرا شامپانزه‌ها آنقدرها هم با ما فرق ندارند؟
  • چرا عملکرد یک تیم بسکتبال با تشویق و دلگرمی بهتر می‌شود؟
  • چگونه دویدن به بازسازی مغز کمک می‌کند؟


نظرات کاربران

میثم
۱۴۰۲/۱۰/۲۰

کتاب کاربردی و خوبی مختصرومفید

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان