دانلود کتاب صوتی وسوسه های کوچک با صدای فاطمه صداقتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی وسوسه های کوچک اثر کیم اسلیتر

دانلود و خرید کتاب صوتی وسوسه های کوچک

معرفی کتاب صوتی وسوسه های کوچک

کتاب صوتی وسوسه های کوچک نوشتهٔ کیم اسلیتر و ترجمهٔ ناهید شیرزاد است. گویندگی این کتاب صوتی را فاطمه صداقتی انجام داده و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی یک رمان معماییِ بریتانیایی.

درباره کتاب صوتی وسوسه های کوچک

کتاب صوتی وسوسه های کوچک حاوی یک رمان معاصر و معمایی و بریتانیایی است که در آن شخصیتی به نام «جینی مارکهم» را می‌بینیم که بسیار هیجان‌زده است؛ چون شوهرش به‌تازگی شغلی با ساعت کاری کمتر و درآمد بسیار بیشتر پیدا کرده است. آن‌ها به باکینگهام کرسنت، محله‌ای اعیان‌نشین نقل‌مکان کرده‌اند. جینی که نگران است مادران ثروتمند و شیک‌پوش محله او را به جمع خود راه ندهند، با «تانیا» ملاقات می‌کند و از شوق آشنایی با او سر از پا نمی‌شناسد. تانیا، جینی را زیر بال‌وپر خود می‌گیرد و دختر نوجوانش (آنجل)، پسر کوچک جینی را سرگرم می‌کند. جینی و تانیا به هم نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند و جینی احساس می‌کند دیگر می‌تواند گذشتۀ غم‌انگیزش را پشت سر بگذارد. کمی بعد همه‌چیز تغییر می‌کند. جینی با یک لیوان نوشیدنی از خود بی‌خود می‌شود و وقتی به خودش می‌آید که دارد وحشتناک‌ترین راز زندگی‌اش را پیش تانیا برملا می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی وسوسه های کوچک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر بریتانیا و قالب رمان معمایی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی وسوسه های کوچک

«وقتی مضطرب، نگران یا غمگینم، خانه را نظافت می‌کنم. نیازی به گفتن نیست، با وجود اتفاقاتی که در چند ماه گذشته افتاده است خانه‌ام پاکیزه‌تر از همیشه به نظر می‌رسد؛ با وجود این، انگار زندگی ما از جنبه‌های دیگر در حال فروپاشی است.

یک ساعت گذشته مشغول تمیزکاری آشپزخانه بودم. منظورم فقط گردگیری سرسری پیشخان آشپزخانه و تمیزکردن کف آن با زمین‌شوی نیست، بلکه جان‌کندنی حسابی بود. تمام کابینت‌ها را خالی و ضدعفونی کردم. شیشه‌های به‌دردنخور را بررسی کردم و تقریباً نیمی از آن‌ها را دور ریختم و بقیه‌ی چیزها را سر جایشان گذاشتم.

دوباره به ساعت نگاه می‌کنم. یازده‌ونیم است. چهار دقیقه از آخرین باری که به آن نگاه کردم می‌گذرد. روآن حالا باید در آخرین کلاس قبل از ناهار حاضر باشد و شوهرم، آیزاک، احتمالاً در اتاق مصاحبه‌ی ساختمان مرکزی اَبَکِس نشسته است. او قبل از ورودش، عکسی از این ساختمان شیشه‌ای مدرن گرفت و برایم فرستاد. ابکس یک شرکت فن‌آوری نوآور است که جزو صد شرکت تازه‌تأسیس و موفق سال گذشته‌ی ساندی تایمز شده است؛ شرکتی که به‌تازگی آیزاک را شکار و با بسته‌ی پیشنهادیِ پاداش‌های چشمگیرش او را ترغیب به شرکت در مصاحبه کرده است.

لکه‌ی سفت قهوه‌ای‌رنگی را که روی کابینت زیر ظرف‌شویی است محکم‌تر می‌سایم. نمی‌دانم باید دعا کنم که آیزاک این شغل را به دست بیاورد یا نه. انگار در مخمصه افتاده‌ام. از طرفی می‌خواهم زندگی‌ام به روال قبل از مرگ مادرم، یعنی چهار ماه پیش، برگردد. فکر اینکه آیزاک این شغل جدید و پرتحرک را به دست بیاورد و به خانه‌ی جدیدی در ناحیه‌ای دیگر نقل‌مکان کنیم با تمام چیزهای دیگری که به‌دنبالش رخ می‌دهد... خب، حتی از فکرکردن به آن دلم فرومی‌ریزد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۳ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۷۴۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۷۴۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان