دانلود کتاب صوتی ۲۰۸ حکایت از ازوپ با صدای امیر زنده دلان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۲۰۸ حکایت از ازوپ اثر اس ای هندفورد

دانلود و خرید کتاب صوتی ۲۰۸ حکایت از ازوپ

معرفی کتاب صوتی ۲۰۸ حکایت از ازوپ

کتاب صوتی «۲۰۸ حکایت از ازوپ» مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه و آموزنده از ازوپ است که اس ای هندفورد آن‌ها را گردآوری کرده است. حسین ابراهیمی ترجمهٔ این اثر و امیر زنده‌دلان گویندگی آن را برعهده داشته‌اند. این کتاب صوتی را نشر سماوا منتشر کرده است. حکایات ازوپ یکی از مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مجموعه‌های داستانی در ادبیات جهان است که حاوی پیام‌های اخلاقی و آموزشی بسیاری است. این داستان‌ها به زبان ساده و شیوا نوشته شده‌اند و برای تمام سنین مناسب هستند.

درباره کتاب صوتی ۲۰۸ حکایت از ازوپ

«۲۰۸ حکایت از ازوپ» مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است که ازوپ، حکیم و قصه‌گوی یونان باستان، روایت کرده است. این داستان‌ها که بسیاری از آن‌ها از زبان حیوانات نوشته شده‌اند، هر کدام دارای پیام‌های اخلاقی و آموزنده‌ای هستند که در قالب داستان‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای بیان شده‌اند. اگر به داستان‌های کوتاه و آموزنده علاقه دارید و از شنیدن حکایات قدیمی و کلاسیک لذت می‌برید، کتاب صوتی «۲۰۸ حکایت از ازوپ» را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب هم برای بزرگسالان جالب است و هم می‌تواند به عنوان منبعی آموزشی و سرگرم‌کننده برای کودکان مورد استفاده قرار گیرد.

ازوپ در این حکایات، با استفاده از شخصیت‌های حیوانی و انسانی، به بررسی مفاهیم اخلاقی و اجتماعی پرداخته و نکات ارزشمندی را در مورد رفتارهای انسانی به تصویر کشیده است. داستان‌هایی مانند «لاک‌پشت و خرگوش»، «روباه و انگور»، و «شیر و موش» از جمله حکایات معروف این مجموعه هستند که هر کدام دارای پیام‌های عمیقی در مورد دوستی، صداقت، تلاش و هوشیاری هستند. 

درباره ازوپ:

گفته‌اند ازوپ از اهالی تریس بود و در اوایل قرن ششم پیش از میلاد و پس از آنکه به بردگی درآمد، در جزیره‌ٔ ساموس زندگی می‌کرد. آن‌چه از زندگی ازوپ مسلم است همین مقدار است و بس. با این‌همه انبوهی از افسانه‌های گوناگون گرداگرد شخصیت و زندگی او را فراگرفته است. ازوپِ واقعی چنان در پرده‌ای از افسانه و رمز و راز قرار گرفته است که سخن‌گفتن از او بسیار دشوار است. با این‌همه معتبرترین سندهای موجود درباره‌ٔ زندگی او، اشاره‌های کوتاهی است که در منابع بسیار کهن هم‌چون نوشته‌های هرودوت، ارسطو، اریستوفان و افلاطون دیده می‌شود. شاید برجسته‌ترین این اشاره‌ها آن باشد که گفته‌اند سقراط، آنگاه که به انتظار مرگ در زندان به‌سر می‌برد، با به شعر درآوردن حکایت‌های ازوپ زمان را سپری می‌کرد. از آنجا که به احتمال زیاد اشاره‌های نخستین درباره‌ٔ زندگی ازوپ واقعیت دارد، بااحتیاط می‌توان گفت که ازوپ در قرن ششم پیش از میلاد، برده بوده اما به ساموس رفته و در آن‌جا زندگی کرده است. او که استعداد عجیبی در گفتن حکایت داشته است به‌واسطه‌ٔ حکایت‌هایش شهرت بسیار یافته و آزادی خود را نیز از این راه به‌دست آورده است. در عین‌حال گفته‌اند که در قرن پنجم پیش از میلاد، او را به‌دلیل اهانت به مردم دلفی، از فراز صخره‌ای به پایین انداخته‌اند.

کتاب صوتی «۲۰۸ حکایت از ازوپ» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران داستان‌های کوتاه و آموزنده، افرادی که به ادبیات کلاسیک علاقه دارند و همچنین به والدینی که در جست‌وجوی داستان‌های اخلاقی برای کودکان خود هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 8602678
۱۴۰۳/۰۲/۱۷

چیز های مهمی رو یاد میده ولی داستان های اولش کوتاهه

زمان

۳ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۵۳۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۵۳۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان