دانلود کتاب صوتی مدیریت زمان با صدای مهربان جزینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیریت زمان اثر دانشکده کسب و کار هاروارد

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیریت زمان

معرفی کتاب صوتی مدیریت زمان

کتاب صوتی مدیریت زمان از دانشکده کسب و کار هاروارد ترجمهٔ فاطمه باغستانی و با صدای مهربان جزینی است و هورمزد آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی از مجموعه کتاب‌های بسته همراه مدیران؛ دانشکده کسب و کار هاروارد است.

درباره کتاب صوتی مدیریت زمان

احتمالا کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید اما زمانتان اندک است. این موضوع ناراحت‌کننده است و تاثیری منفی بر موفقیت شما می‌گذارد. شما چوب جادویی در دست ندارید و نمی‌توانید با تکان‌دادن آن ساعت‌های بیشتری به روز خود اضافه کنید؛ اما می‌توانید مدیریت زمان را بیموزید و زمانتان را هرچقدر که محدود باشد با دقت مدیریت کنید. کتاب صوتی مدیریت زمان از مجموعه مقالات هاروارد راهکارها و ابزارهای اساسی مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ آن هم با سرعت هرچه تمام‌تر.

شنیدن کتاب صوتی مدیریت زمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید زمان خود را مدیریت کنید این کتاب را حتما بشنوید.

وقت زیادی ندارید؟ با شنیدن مجموعه کتاب‌های کسب‌وکار هاروارد دانش و مهارت‌های ضروری کسب‌وکار خود را به سرعت بالا ببرد. چه به یک دوره و چه به تجدید نظر کوتاه نیاز داشته باشید. هر کتاب در این مجموعه یک شروع مختصر و کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا به یک موضوع مدیریت کلیدی را به سرعت بیاموزید. توصیه‌هایی که می‌توانید برای متخصصان جاه‌طلب و مدیران مشتاق خواندنی و کاربردی باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۷۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۷۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان