دانلود و خرید کتاب شنل قرمزی و گرگش اریک سان ویسین ترجمه اکرم حسن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شنل قرمزی و گرگش اثر اریک سان ویسین

کتاب شنل قرمزی و گرگش

مترجم:اکرم حسن
انتشارات:نشر شهر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب شنل قرمزی و گرگش

کتاب شنل قرمزی و گرگش نوشته اریک سان ویسین و با تصویرگری مارتین ماتژه و ترجمه اکرم حسن، جلد چهارم از مجموعه دراکولای جوهرآشام است. 

این مجموعه داستان‌ها درباره اودیلون است که یک روز وقتی در کتابفروشی پدرش مشغول گشت و گذار لابه‌لای کتاب‌ها بود، با دراکولای جوهرآشام ملاقات کرد و بعد از اینکه دراکولا او را گاز گرفت، خودش هم تبدیل به یک جوهرآشام درجه یک شد! به این ترتیب او سری به تمام کتاب‌ها می‌زند و کلماتشان را با یک نی درست و حسابی، هورت می‌کشد و کتاب‌ها را سفید سفید می‌کند.... اما می‌دانید، خیلی به مشکل زیادی برنمی‌خورد، چون که حالا همراه با برادرزاده دراکولای جوهری، در زیرزمین کتابخانه جهان، زندگی می‌کند...

درباره کتاب شنل قرمزی و گرگش

این داستان جلد چهارم از مجموعه دراکولای جوهرآشام است که در نشر شهر به چاپ رسیده است. این داستان درباره پسرکی به نام اودیلون است که به یک دراکولای جوهری تبدیل شده است و تفریحش، سر کشیدن جوهر کتاب‌ها با نی است. 

اینبار وقتی همراه کارمیلا دنبال یک داستان درست و حسابی، برای نوشیدن می‌گردند، هوس شنل قرمزی به سرشان می‌زند. اما چیزی اتفاق می‌افتاد که اصلا و ابدا انتظارش را ندارند: آن‌ها به جای اینکه جوهرها را از نی بنوشند، خودشان به داخل نی کشیده می‌شوند و ... انگار اینبار کتاب است که آن‌ها را سر کشیده است!

خب بهتر است بقیه ماجرا را خودتان بخوانید. 

کتاب شنل قرمزی و گرگش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام کودکان از خواندن شنل قرمزی و گرگش لذت می‌برند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه