دانلود و خرید کتاب میشل اوباما چه کسی است؟ مگان استین ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب میشل اوباما چه کسی است؟ اثر مگان استین

کتاب میشل اوباما چه کسی است؟

معرفی کتاب میشل اوباما چه کسی است؟

کتاب میشل اوباما چه کسی است؟ نوشته مگان استین است که با ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی منتشر شده است. کتاب میشل اوباما چه کسی است؟ یکی از کتاب‌های مجموعه به سوی موفقییت است که افراد موفق و مشهور را معرفی می‌کند.

درباره کتاب میشل اوباما چه کسی است؟

میشل لاوون رابینسون در ۱۷ ژانویه ۱۹۶۴، در جنوب شیکاگو متولد شد. خانواده وی در یک آپارتمان یک خوابه زندگی می‌کردند که در طبقه دوم یک خانه کوچک بود و خاله بزرگ میشل در طبقه پایین زندگی می‌کرد.

پدر و مادر میشل در یک اتاق می‌خوابیدند. آنها اتاق دیگر را بین فرزندان خود تقسیم کرده بودند. یک قسمت از اتاق‌خواب کوچک برای کریگ، برادر میشل بود. او دو سال از میشل بزرگ‌تر بود. پدرش، فریزر رابینسون، مردی سخت‌کوش و مهربان بود. اما او روش‌های خودش برای تربیت را داشت و زنی را تربیت کرد که تبدیل شد به یکی از زنان تاثیرگذار آمریکا. این کتاب داستان زندگی میشل اوباما است.  

خواندن کتاب میشل اوباما چه کسی است؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به خواندن درباره زندگی میضل اوباما پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب میشل اوباما چه کسی است؟

آنها شب‌ها بازی‌های رومیزی مانند مونوپولی و شطرنج انجام می‌دادند. میشل همیشه می‌خواست برنده شود. کریگ مجبور بود گاهی او را برنده کند در غیر این صورت بازی را ترک می‌کرد.

میشل و کریگ هر شب فقط یک ساعت مجاز به دیدن تلویزیون بودند. آنها فقط یک یا دو بار در سال پیتزا می‌خوردند! اما آنها همیشه احساس محبت و دوست داشتن را در خانه تجربه می‌کردند و می‌دانستند والدینشان معتقدند که توانایی هر کاری را دارند. 

بهای یکشنبه، خانواده به دیدار پدربزرگ و مادربزرگ میشل که در آن نزدیکی زندگی می‌کردند، می‌رفتند؛ اما وقتی میشل ده ساله بود، پدربزرگ و مادربزرگش به کارولینای جنوبی بازگشتند زیرا پدربزرگش آنجا بزرگ شده بود.

پس از آن، میشل و خانواده‌اش هر تابستان با ماشین به کارولینای جنوبی می‌رفتند. بسیاری از عمه‌ها و عموهای میشل نیز در آنجا زندگی می‌کردند. دیدن آنها بسیار مفرح و بی‌دغدغه بود. میشل آن زمان نمی‌دانست که خانواده‌اش - و کارولینای جنوبی – گذشته‌ای تاریک داشته‌اند (ظلمی ماندگار و سیاه به نام برده‌داری).

پدربزرگ بزرگ میشل در کارولینای جنوبی برده بوده است. وی در منطقه‌ای به نام جورج تاون زندگی می‌کرد. جورج تاون بخشی از قسمت فقیرنشین کارولینای جنوبی بود. این سرزمین مرطوب و نمناک درنزدیکی اقیانوس قرار داشت که برای پرورش برنج بسیار مناسب است؛ اما کشت برنج کار بسیار سختی بود. برای کاشت و برداشت برنج بیش از هر محصول دیگر به بردگان نیاز بود.

جد بزرگ میشل اوباما جیم رابینسون نامیده شد. وی در مزرعه‌ای به نام فرندفیلد کار می‌کرد. در آن زمان، فرندفیلد پانصد برده داشت. خانواده صاحب مزرعه در خانه سفید بزرگ و شیک زندگی می‌کردند. جیم رابینسون در یک خانه کوچک مخصوص برده‌ها در جایی به نام خیابان بردگان زندگی می‌کرد.

جیم رابینسون هرگز خواندن و نوشتن را یاد نگرفت، حتی وقتی که پس از پایان جنگ داخلی آزاد شد؛ اما پسر دوم او، فریزر - پدربزرگ بزرگ میشل - یاد گرفت که چگونه بنویسد. فریزر برای خانواده‌ای سفیدپوست به نام نسمیت کار می‌کرد. نسمیت‌ها چندین دختر جوان داشتند. فریزر دید که یادگیری در خانه نسمیت چقدر مهم است. او مشاهده کرد که نسمیت ها دخترانشان را مجبور می‌کنند تا در مدرسه خوب درس بخوانند. 

نظرات کاربران

کاربر 3347437
۱۴۰۱/۰۸/۰۲

زنی با ظاهر انساندوست و تحصیلکرده از سری فریب های جدید دنیا، جنایتکاران قرن ٢١ سیاستمدارانی هستند با چهره ها ،نگاه ها و لبخند های قابل اعتماد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان