دانلود و خرید کتاب مغز برتر (خلاصه کتاب) دیپاک چوپرا ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مغز برتر (خلاصه کتاب) اثر دیپاک چوپرا

کتاب مغز برتر (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب مغز برتر (خلاصه کتاب)

میکروکتاب مغز برتر نوشته دیپاک چوپرا است. این کتاب به شما یاد می‌دهد خوشبختی و سلامتی را با نیروی شگفت‌انگیز مغز خود بدست آورید. با این کتاب می‌توانید خوشبختی و سعادت را پیدا کنید.

 میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید. همچنین با وجود نسخه صوتی آن‌ها می‌توانید بدون دغدغه در همه‌جا از مطالعه لذت ببرید.

درباره کتاب مغز برتر

مغز برتر یک کتاب علمی-کاربردی است که به ما می‌آموزد باید همه اطلاعات نادرست و محدود کننده‌ای که در مورد مغز وجود دارند را کنار بگذاریم و بپذیریم که نیروی شگفت‌انگیزی در مغز ما قرار دارد که باید آزاد شود. بیشتر افراد از پتانسیل‌های مغز خود استفاده نمی‌کنند. این میکروکتاب به شما کمک می‌کند که از مغزتان استفاده کنید، کنترل آن را به دست بگیرید و یک زندگی ایده‌آل برای خود بسازید. باید باور کنید که شما توانایی خلق اتفاقات شگفت‌انگیز را دارید و کافی است مغزتان را در جهتی که می‌خواهید هدایت کنید.

دیپاک چوپرا (Deepak Chopra) نویسنده و پزشک هندی–آمریکایی است. او به دلیل دفاع و ترویج طب جایگزین (طب مکمل)، در میان مردم کشورهای جهان به شهرت زیادی رسیده است. چوپرا طی سال‌ها فعالیتش توانست در رشته پزشکی به موفقیت‌های زیادی برسد. بعد این رشته را رها کرد و با تاسیس مرکزی به نام چوپرا، که در زمینه طب بدن و روان است، فعالیت خود را ادامه داد. در حال حاضر هم با انتشار کتاب‌های مختلفی از جمله هفت قانون معنوی موفقیت، توانست بر محبوبیت خود بیفزاید.

خواندن کتاب مغز برتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مغز برتر

در دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ اطلاعات بشر در مورد مغز، بسیار اندک بود. البته امروزه این شرایط تغییر کرده و اطلاعات خوبی از آن داریم. مغز شما از بیش از ۵۰۰ میلیار سلول عصبی تشکیل شده است. از مغز انسان با عنوان «کائنات یک و نیم کیلویی» هم یاد می‌کنند.

مغز قدرت خلق و تفسیر دنیا را دارد. بدون وجود آن شنیدن، دیدن، لمس کردن، چشیدن و بوییدن به شکل‌هایی که می‌شناسید وجود نداشت. به همین دلیل هر چیزی که به ذهن‌تان خطور می‌کند، منحصرا برای شما برنامه‌ریزی شده است. اما پشت این دنیای منحصربه‌فرد چه کسی قرار دارد؟ شما یا مغزتان؟ اگر پاسخ‌تان شما باشد، به این معنی است که راه برای خلاقیت‌های بزرگتر باز است. اما اگر پاسخ‌تان مغز باشد، در این صورت احتمالا با محدودیت‌هایی روبه‌رو خواهید شد. البته پاسخ شما هر چه که باشد باید بدانید که علم بسیار پیشرفت کرده است و باعث شده که امروزه در عصر طلایی مغز قرار بگیریم. اما برای خلق عصر طلایی مغز خودتان، باید سراغ موهبتی که طبیعت به شما هدیه داده بروید. 

تعداد نورون‌های مغز یا ژن‌ها، نمی‌توانند تحولی در زندگی‌تان ایجاد کنند. یادتان باشد که شما رهبر مغزتان هستید. شما دستور می‌دهید و باعث می‌شوید که اتصالات جدیدی در مغزتان ایجاد شود، اتصالاتی که تا دیروز وجود نداشتند. شما معلم مغزتان هستید، به آن مهارت‌های جدیدی می‌آموزید و به عنوان یک کاربر، مسئول این هستید که نظم کاری مغزتان را در وضعیت مطلوبی حفظ کنید. تمام تفاوت موجود میان مغز روزمره که آن را مغز مبنا می‌نامیم با مغز برتر در همین است.

دنیای سفارشی شما به یک خالق نیاز دارد و آن خالق مغزتان نیست، بلکه خودتان هستید. مغز برتر یعنی وجود یک خالق آگاه که نهایت استفاده را از مغز خود می‌برد. فراموش نکنید که مغز شما بسیار انعطاف‌پذیر است و شما می‌توانید نقش چهارگانه خود یعنی «رهبر، ابداع‌کننده، معلم و کاربر» را به خوبی ایفا کنید.

نظرات کاربران

چگف
۱۴۰۰/۱۱/۱۶

فردِ بیسواد و شیّادی که گوئی جز گمراه‌کردن کارِ دیگری ندارد. آگاه باشید که با یکی از بزرگترین افرادِ بی‌اخلاقِ روزگارِ ما و یکی از شرورترین کلاهبردارانِ عصر روبه‌رو هستید.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۴٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷۷ صفحه

حجم

۵۴٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷۷ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان