دانلود و خرید کتاب خود دیگر تاد هرمان ترجمه زهره نوروزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خود دیگر اثر تاد هرمان

کتاب خود دیگر

معرفی کتاب خود دیگر

کتاب خود دیگر نوشته تاد هرمان است. این کتاب را انتشارات ره‌آورد مدیریت با ترجمه زهره نوروزی منتشر کرده است. نشریه «ره‌آورد مدیریت» در سال ۱۳۹۵ با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد. در هر شماره چکیده چندین کتاب روز مدیریت به همراه یادداشت اختصاصی بزرگ‌ترین نویسندگان مدیریت و کسب‌وکار مانند ست گادین، سایمون سینک و هنری مینتزبرگ منتشر می‌شود. در حال حاضر نشریه «ره‌آورد مدیریت» با تیراژ ۱۰۰۰۰ نسخه یکی از محبوب‌ترین نشریه‌های مدیریت کشور است.

درباره کتاب خود دیگر

خودِ دیگر ابزاری است که افراد با بهره‌گیری از آن در هر شرایطی می‌توانند قهرمان درون‌شان را بیدار کنند. این کتاب توضیح می‌دهد که خودِ دیگر چه‌گونه کار می‌کند و چرا مؤثر است. با پرورش و فعال‌سازی خودِ دیگر، می‌توانید بیش‌ترین اثربخشی را در زندگی حرفه‌ای خود داشته باشید. آگاهی از تناسب میان خودِ دیگر با نقش‌های گوناگونی که ایفا می‌کنید، به شما فرصت می‌دهد که نیروی خلاقانهٔ خود را آشکار کنید. هنگامی‌که می‌بینید خودِ دیگر چه‌گونه یاری‌تان می‌کند تا با دیدی مثبت‌تر با چالش‌های طبیعی که فراروی همهٔ ما قرارمی‌گیرد، به مبارزه برخیزید، فعال‌سازی آن باعث می‌شود بتوانید شیوه‌ای آسان‌تر و قدرتمندانه‌تر برای غلبه بر ترس در پیش گیرید.

خواندن کتاب خود دیگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به پیشرفت پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب خود دیگر

«بو جکسون» یکی از موفق‌ترین ورزشکارانی است که تا کنون در رویدادهای ورزش حرفه‌ای امریکا شرکت کرده است. او هم در لیگ برتر بیس‌بال امریکا و هم در لیگ فوتبال ملی امریکا از بهترین‌ها بود؛ جایگاهی که هنوز کسی به آن نرسیده است. با وجود دست‌آوردهای فراوان، او زمانی گفته بود: «بو جکسون در تمام عمرش حتی یک نیمه هم فوتبال بازی نکرده است.»

وقتی از او پرسیدند منظورش چیست؟ داستانش را روایت کرد. از جوانی‌اش گفت که شیفتهٔ فوتبال و بیس‌بال بود؛ اما در مقابل کوچک‌ترین توهینی از جانب حریفان برمی‌آشفت و درصدد انتقام برمی‌آمد. مربیانش بارها و بارها به او تذکر می‌دادند که چنین رفتاری مشکل‌ساز خواهد بود اما «بو» نمی‌توانست جلوِ خودش را بگیرد، او یک روز که مشغول تماشای یکی از مجموعه‌فیلم‌های «جمعهٔ سیزدهم» بود، عمیقاً تحت تأثیر شخصیت اصلی فیلم به نام «جیسون» قرار گرفت که همیشه ماسک «هاکی» به صورت داشت و همواره بی‌رحم و خالی از احساس و عواطف به نظر می‌رسید. بو جکسون عزمش را جزم کرد که از آن پس در زمین فوتبال مانند جیسون رفتار کند.

از آن‌روز به بعد، هرگاه بو جکسون لباس می‌پوشید و آمادهٔ رفتن به داخل زمین می‌شد، شخصیت جیسون را به خود می‌گرفت، بو جکسونِ آتشین‌مزاج و تندخو به نابودگری بی‌رحم، بی‌احساس و منضبط تبدیل می‌شد؛ کسی که در لیگ ملی فوتبال تحسین همگان را برمی‌انگیخت.

بهترین ورزشکاران دنیا چنین می‌کنند؛ بسیاری از آن‌ها خودشان را بیرون از زمین جا می‌گذارند و با «خودِ دیگرشان» پا به زمینِ بازی می‌گذارند؛ هویتی پوشیده یا شخصیتی که از آن طریق می‌توانند با اطمینان و آرامش، آن‌چه در چنته دارند را رو کنند.

خودِ دیگر به ورزش محدود نمی‌شود. بسیاری از هنرمندان و کارآفرینان بزرگ نیز به همین شیوه عمل می‌کنند. «روآن اتکینسون» بازیگر انگلیسی به‌خاطر ایفای نقش «مستر بین» شهرت فراوانی یافته است. اتکینسون در زندگی واقعی‌اش فارغ‌التحصیل رشتهٔ مهندسی برق از دانشگاه آکسفورد است و سابقاً به‌خاطر لکنت زبانش معروف بود. روآن متوجه شد وقتی نقش بازی می‌کند، لکنت زبانش از بین می‌رود و به‌محض بازگشت به شخصیت اصلی‌اش لکنت به سراغش می‌آید. یکی از دلایلی که روآن اتکینسون حرفهٔ علمی‌اش را رها کرد و به بازیگری حرفه‌ای روی آورد، همین بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
برای فعال‌کردن خودِ دیگرتان، کار را با ارایهٔ تعریفی از غایت مطلوب‌تان شروع کرده و از آن نقطه گام‌به‌گام به عقب برگردید تا به این ترتیب بتوانید راهبرد و مسیر رسیدن به آن هدف برای خودتان طراحی کنید. هدف را جلوِ چشم‌تان داشته باشید و از همین نقطه شروع کنید و مشخص کنید برای رسیدن به آن، چه اقداماتی باید صورت گیرد.
Rasool Shojaei

حجم

۳۳٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

حجم

۳۳٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

قیمت:
۱,۰۰۰
تومان