دانلود و خرید کتاب تختخوابت را مرتب کن ویلیام. اچ. مک‌ریون ترجمه محمدجواد نعمتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تختخوابت را مرتب کن اثر ویلیام. اچ. مک‌ریون

کتاب تختخوابت را مرتب کن

معرفی کتاب تختخوابت را مرتب کن

کتاب تختخوابت را مرتب کن نوشته ویلیام اچ مک‌ریون است که با ترجمه محمدجواد نعمتی منتشر شده است. کتاب تختخوابت را مرتب کن به شما یاد می‌دهد چگونه چیزهای کوچکی که می‌توانند زندگی شما و شاید حتی دنیا را متحول کنند.

درباره کتاب تختخوابت را مرتب کن

ژنرال ویلیام اچ مک ریون (بازنشسته نیروی دریایی آمریکا) خدمت برجسته و پر افتخاری در نیروی دریایی داشته است. او طی سی و هفت سال گذشته که در یگان آموزش یگان ویژه سیل خدمت و در تمامی سطوح فرماندهی کرده است. آخرین مأموریت او با درجه دریاسالاری، فرماندهی کل نیروهای عملیات ویژه ایالات متحده بوده است. او در حال حاضر رئیس دانشگاه تگزاس سیستم است.

 این کتاب ۱۰ فصل دارد و هر فصل به یکی از اصول رفتاری و تربیتی یگان ویژه نیروی دریایی ایالت‌متحده آمریکا می‌پردازد. این رویکردهای رفتاری، ویژگی‌هایی هستند که می‌تواند زندگی روزمره افراد و اجتماع را بهبود بخشد و به پیش ببرد. 

خواندن کتاب تختخوابت را مرتب کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب تختخوابت را مرتب کن

همینطور که بی‌حرکت ایستاده بودم، می‌توانستم از گوشه چشمم مسئول آموزش را ببینم. داشت با دقت به تختم نگاه می‌کرد. خم شد و گوشه‌های تخت را وارسی کرد، بعد با دقت بیشتری نگاه کرد تا پتو و بالش خیلی صاف با هم تراز شده باشند. بعد دستش را در جیبش فرو کرد، یک تاس بیرون آورد و چند بار آن را به هوا پرت کرد. خوب می‌دانستم که این کار آخرین ترفند بررسی تخت من است. آخرین بار که تاس را به هوا پرت کرد، ارشد آن را نگرفت تا روی تخت بیفتد. تاس بعد از برخورد با تخت کمی بالا آمد و چند سانتی متر بلند شد. همین کافی بود تا ارشد تاس را روی هوا بگیرد.

او اصلاً حرف نمی‌زد. ناگهان سرش را به سمت برگرداند. مستقیم به چشمانم زل زد و سرش را به علامت تأیید تکان داد. اینکه من تختخوابم را درست مرتب کرده بودم به این معنی نبود که قرار است به من جایزه داده شود چون این وظیفه من بود. اولین کاری که هر روز باید انجام می‌دادم و دقت در انجامش بسیار مهم بود. وظیفه‌ای که نظم و انضباط و توجه به جزئیات را نشان می‌داد و در پایان روز به من یادآوری می‌کرد که روزم را با انجام یک کار درست شروع کرده‌ام. هر چند کار خیلی کوچکی است ولی حس غرور و افتخار به انسان دست می‌دهد.

در تمام دوران خدمتم در نیروی دریایی، مرتب کردن تختخواب یک وظیفه ثابت و همیشگی بود، کاری که هر روز باید دقیق و کامل انجام می‌شد. من به عنوان یک ناوبان دوم جوان در قسمت بهداری زیردریایی عملیاتی یو اس اس گری بک می‌خوابیدم که تخت‌های چهار طبقه داشت. یک دکتر سالخورده مهربان مدیر بهداری بود و اصرار داشت که آدم باید هر روز صبح وسایلش را مرتب کند.

همیشه تذکر می‌داد که اگر تختخواب مرتب نشود و اتاق تمیز نشود، چطور ملوان‌ها می‌توانند از ما انتظار داشته باشند خدمات بهداشتی و درمانی خوبی به آنها ارائه کنیم. بعدها بود که کاملاً متوجه شدم این نظم و انضباط، چقدر می‌تواند در تمام ابعاد زندگی نظامی و شخصی مهم و کاربردی باشد.

سی سال بعد، برج‌های دوقلوی تجارت جهانی در نیویورک مورد حمله قرار گرفت و در پنسیلوانیا آمریکایی‌ها در هواپیما کشته شدند. 

معرفی نویسنده
ویلیام. اچ. مک‌ریون

ویلیام اچ مک ریون بازنشسته‌ی نیروی دریایی ایالات متحده است که در ۶ نوامبر ۱۹۵۵ در پاین‌هرست در کارولینای شمالی متولد شد. پدرش یک افسر نیروی هوایی بود و خانواده‌اش در کودکی ویلیام به تگزاس نقل مکان کردند. مادر مک ریون در تگزاس به دنیا آمده بود و خود مک ریون نیز به شدت به این ایالت احساس تعلق می‌کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه