دانلود و خرید کتاب جورج لوکاس چه کسی است؟ پام پولاک ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب جورج لوکاس چه کسی است؟

کتاب جورج لوکاس چه کسی است؟ نوشته پام پولاک و مک بویسر است. کتاب جورج لوکاس چه کسی است؟ یکی از کتاب‌های مجموعه به سوی موفقیت است که برا آشنا کردن مخاطبان با زندگی یکی از بزرگترین کارگردان‌های جهان ساخته شده است.

درباره کتاب جورج لوکاس چه کسی است؟

در ۱۴ مه ۱۹۴۴، جورج والتون لوکاس جونیور در مودستو، کالیفرنیا متولد شد. پدرش جورج پدر و مادرش دوروتی پیش از این دو دختر به نام‌های آن و کتی داشتند. هنگامی که جورج سه ساله بود، خواهر کوچک وی، وندی، در خانواده در حال رشد در خیابان رامونا هم به دنیا آمد. جورج به عنوان پسری جوان، اغلب پس از مدرسه در فروشگاه لوازم‌التحریر پدرش کار می‌کرد، اما او علاقه‌ای به نوشتن کارت تبریک و فروش کاغذ کادو نداشت. آنچه جورج دوست داشت گوش دادن به نمایش‌های رادیویی و به تصویر کشیدن رؤیاهایش بود. او عاشق کتاب‌های طنز مانند اسکروج مک داک و مجلات زرد مانند داستانهای شگفت‌انگیز بود.

وقتی خانواده اولین بار تلویزیون خریدند، جورج ده ساله بود. او نمایش‌های جدیدی مانند با تفنگم سفر خواهم کرد و هفت‌تیرکش را خیلی دوست داشت. او همچنین سریال‌های قدیمی را از تلویزیون تماشا می‌کرد، سریال‌ها فیلم‌های کوتاهی بودند که همیشه در یک صخره یا کوه خاتمه می‌یافتند و قهرمان همیشه در خطر بود. جورج دوست داشت حدس بزند آخر سریال چه اتفاقی خواهد افتاد. هیچکس فکر نمی‌کرد جورج کوچ به یکی از بزرگترین کارگردانان تاریخ سینما تبدیل شود. این کتاب سرگذشت این کارگردان است.

خواندن کتاب جورج لوکاس چه کسی است؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به زندگی افراد مشهور پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جورج لوکاس چه کسی است؟

در سال ۱۹۷۷، جورج لوکاس، کارگردان فیلم، چند نفر از دوستانش را به خانه خود در سن آنسلمو، کالیفرنیا دعوت کرد. او قول داده بود نسخه اولیه و ناتمام فیلم جدیدی که در حال ساختش بود را به آنها نشان دهد. بیش از یک سال بود که جورج هجده ساعت در روز روی جنگ ستارگان کار می‌کرد.

جورج همه را جلوی پرده نمایش مستقر کرد، جایی که آنها می‌دیدند که لوک اسکای واکر در حال مبارزه با دارت ویدر و ستاره ترسناک مرگ است. آنها R۲-D۲ و C-۳PO (دو شخصیت خیالی در فیلم جنگ ستارگان) را ملاقات کردند.

آنها درباره نیرو، نیرویی عرفانی که شوالیه‌های فضایی جدای برای کنترل جهان پیرامون خود استفاده می‌کنند، اطلاعاتی کسب کردند. وقتی فیلم تمام شد، همه روی یک جمله اتفاق‌نظر داشتند: این فیلم یک فاجعه به تمام معناست.

بعد از اکران، یکی از دوستان از گفتن نظر واقعی خود به جورج ترسی نداشت. برایان دی پالما، یک کارگردان جوان دیگر، مدام او را در مورد "قدرت متعال" و وسایل مشکوک کمد لباس سؤال پیچ می‌کرد: " جورج، آن گوله‌های مو در روی گوش شاهزاده خانم چرا اینطوری بود؟" همچنین او در مورد مدل موی پرنسس لیا سؤال داشت. آزار دهنده‌تر از اشکال‌تراشی‌های دی پالما، حس ترحمی بود که دوستان دیگر جورج به او ابراز می‌داشتند. مثل همیشه خجالتی و ساکت، جورج به سادگی به انتقادات گوش می‌داد.

اما استیون اسپیلبرگ فکر می‌کرد این یک فیلم خوب است، اما جورج قبلاً پذیرفته بود که این یک فیلم شکست خورده است. بعدها گفت: "در آن لحظه من فهمیدم، این فیلم، یک فیلم احمقانه است و به هیچ وجه موفقی در پی نخواهد داشت."

پس از نمایش فیلم، آلن لاد جونیور، مدیر استودیویی که به جورج پول ساخت جنگ ستارگان را داده بود، با اسپیلبرگ تماس گرفت و از او پرسید که واقعاً درباره این فیلم چه نظری داری؟ اسپیلبرگ گفت: "من فکر می‌کنم این فیلم صد میلیون دلار فروش خواهد کرد و مردم آن را دوست خواهند داشت." حق با اسپیلبرگ بود. مردم جنگ ستارگان را دوست داشتند. چیزی که او نمی‌دانست این بود که جنگ ستارگان چیزی فراتر از یک فیلم پرطرفدار خواهد شد. این فیلم برای همیشه شیوه ساخت فیلم‌ها را تغییر می‌دهد.

رطل گران (شرح غزلیات مولانا)؛ جلد اول
ناهید عبقری
حدیقة‌الحقیقه(جلد دوم)
سنایی غزنوی
اصول طراحی نما
سیدمحسن زینلی
افسانه‌های پهلوانی ایران؛ (جلد دوم)
حسن ذوالفقاری
افسانه‌های پهلوانی ایران؛ (جلد سوم)
حسن ذوالفقاری
افسانه‌های پهلوانی ایران؛ (جلد چهارم)
حسن ذوالفقاری
تمرینات قدرتی برای افزایش سرعت ورزشکاران
جیمز ویلد
مرد پشت و رو
فرد وارگاس
تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین
حسین علی جعفری
یادداشت‌های سوسنگرد
غلامرضا صادق زاده
شناخت نامه داستان نویسی کهگیلویه و بویراحمد
ثریا آقایی برزآباد
گام به گام دروس هفتم متوسطه اول؛ درس‌یار مطالعات اجتماعی
نسرین سلیمانی
شانس کوانتومی
نیکلاس جیسن
روزگار تنهایی ماه
مریم محبوب
جایزه های خدا
علی شعیبی
تهدیدات سایبری و راه های مقابله با آن
مجتبی نیک رهی
قرآن کریم و جریان های فکری جهان
فاروق صفی زاده
دیدگاه های فقهی در مورد حکم متنجس
محمدمهدی احمدی
علوم و فنون ادبی جامع؛ دهم، یازدهم، دوازدهم
اصغر بهرامی

نظرات کاربران

الف . ح ۸۹
۱۴۰۰/۰۹/۲۱

بسیار کتاب خوب و جذابی بود و من رو با خالق مجموعه جنگ ستارگان آشنا کرد این مجموعه کتاب (چه کسی بود ) بسیار مجموعه خوبی است و من به شما پیشنهاد میکنم این کتاب و کتاب ها رو بخونید

Mohammad Gorgani
۱۴۰۰/۰۹/۲۹

اگه به مجموعه فیلم های جنگ ستارگان علاقه دارین حتما بخونید، قبل از خوندن این کتابچه نمیدونستم جرج لوکاس و استیون اسپیلبرگ و فرانسیس فورد کاپولا از دوران دانشجویی دوستای نزدیکی بودن

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
در حالی که جورج مشغول ساخت امپراتور بود، فیلم‌نامه‌ای نوشته شد که جورج و استیون اسپیلبرگ هنگام تعطیلات در هاوایی درباره آن صحبت کرده بودند: مهاجمان صندوق گمشده. در این فیلم هریسون فورد بازی می‌کند. فورد که به خاطر بازی در نقش‌هان سولو در جنگ ستارگان مشهور شده بود، اما حالا نقش یک باستان‌شناس و ماجراجو را بازی می‌کند که ایندیانا جونز نامیده می‌شود. درست همانطور که جنگ ستارگان بر اساس سریالهای Flash Gordon ساخته شده بود که جورج در کودکی دوست داشت، مهاجمان صندوق گمشده نیز بر اساس سریالهای ماجراجویی در همان زمان ساخته شد. اسپیلبرگ فیلم را کارگردانی می‌کند و ILM جلوه‌های ویژه را خلق می‌کند. جورج به عنوان تهیه‌کننده اجرایی، نظارت بر تولید را بر عهده داشت و گاهی اوقات برای حل مشکلات فراخوانده می‌شد.
esrafil aslani
در سال ۱۹۷۷، جورج لوکاس، کارگردان فیلم، چند نفر از دوستانش را به خانه خود در سن آنسلمو، کالیفرنیا دعوت کرد. او قول داده بود نسخه اولیه و ناتمام فیلم جدیدی که در حال ساختش بود را به آنها نشان دهد. بیش از یک سال بود که جورج هجده ساعت در روز روی جنگ ستارگان کار می‌کرد. جورج همه را جلوی پرده نمایش مستقر کرد، جایی که آنها می‌دیدند که لوک اسکای واکر در حال مبارزه با دارت ویدر و ستاره ترسناک مرگ است. آنها R۲-D۲ و C-۳PO (دو شخصیت خیالی در فیلم جنگ ستارگان) را ملاقات کردند. آنها درباره نیرو، نیرویی عرفانی که شوالیه‌های فضایی جدای برای کنترل جهان پیرامون خود استفاده می‌کنند، اطلاعاتی کسب کردند. وقتی فیلم تمام شد، همه روی یک جمله اتفاق‌نظر داشتند: این فیلم یک فاجع
lalisa manobal

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان