دانلود و خرید کتاب نوزادان ۱ (2020) ایمان وفایی
کتاب نوزادان ۱ (2020) اثر ایمان وفایی

کتاب نوزادان ۱ (2020)

معرفی کتاب نوزادان ۱ (2020)

کتاب نوزادان ۱ (2020) نوشته دکتر ایمان وفایی مجموعه‌ای کامل از اطلاعات مربوط به درس نوزادان ۱ (۲۰۲۰) است که نکته‌های تخصصی این رشته را جمع‌آوری کرده. کتاب نوزادان ۱ شامل مجموعه‌ای کامل از فصول به همراه سوالات ارتقا و بورد تخصصی است.

درباره کتاب نوزادان ۱ (2020)

مؤسسه رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطه پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب نوزادان ۱ (2020) با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌دست بیاورد و بتواند در کم‌ترین زمان ممکن بیش‌ترین و با کیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در کتاب نوزادان ۱ (2020) مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب حاضر گزیده‌ای از مطالب مهم در مبحث نوزادان نلسون 2020 است. جهت مطالعه این کتاب، نکات ذیل را خدمتتان یادآور می‌شویم:

۱-  نکاتی به‌صورت بیشتر بدانید مطرح شده است که نکاتی برای فهم بیشتر و توضیحات لازم برای متن اصلی نیازمند است.

۲-  مواردی که در نلسون 2020 تغییر نموده یا اضافه شده است کاملا مشخص گردیده است تا  همکاران بتوانند نکات جدید را با دقت بیشتر مطالعه نمایند چرا که تجربه نشان داده است طراحان محترم سوال، نگاه ویژه‌ای به این مباحث دارند.

۳- همه سوالات ارتقا و بورد تا سال ۹۹ بدون حذف حتی یک مورد در پایان هرفصل به تفکیک پاسخ کاملا تشریحی همراه با مشخص کردن کلیدهای تشخیصی برای هر سوال قرار داده شده است تا بی‌نیاز برای کتاب‌های تست شوید. از خدمات دیگری که برای شما عزیزان در این کتب انجام شده است آوردن سوالات فوق تخصص در متن کتاب برای تفهیم بیشتر مطالب است.

۴- تصاویر مهم کتاب با توضیح کافی در هر مبحث گنجانده شده است تا با خواندن این مجموعه بتوانید برای آزمون بورد شفاهی (KFP) نیز همزمان آمادگی لازم را بیابید. همچنین برای مرور آسکی تصاویر مهم به‌صورت جداگانه در پایان کتاب چاپ شده است تا شب امتحان آسکی با ورق زدن کتاب به هدف مورد نظرتان دست یابید.

۵- از دیگر ویژگی‌هایی که برای این مجموعه می‌توان نام برد این است که در پایان هر مبحث نکاتی با نام افشره آورده شده است که بتوان جمع‌بندی کوتاهی در پایان هر فصل داشت.

۶- همکاران گرامی طبق اصول خلاصه‌نویسی مطالب مشترک در کتب مختلف بهتر است در همان جایگاه خودشان عنوان گردد، زیراکه علاوه بر حافظه نوشتن و خواندن و شنیدن، حافظه تصویری مهمترین حافظه‌ای است که به کمک افراد می‌آید تا مطالب را فراگیرند. اگر همه مطالب در یک‌جا ذکر گردد، در این صورت خطایی در ذهن خواننده رخ داده و جواب را اشتباه انتخاب می‌کند، به‌عنوان مثال اگر مباحث گاستروانتریت مانا، گوارش و عفونی در کنار هم ذکر گردد و در امتحان بگویند بر طبق مانا پاسخ داده شود این کار باعث سردرگمی خواننده خواهد شد.

۷- در بعضی از فصول برای جا افتادن مبحث مطالبی در غالب بیشتر بدانید گنجانده شده است. برای تفهیم بیشتر از تصاویر خارج از کتاب نیز استفاده شده است که مطالب برای همکاران کاملا جا افتاده و از کتب دیگر بی‌نیاز شوند. 

خواندن کتاب نوزادان ۱ (2020) را به چه کسانی یپشنهاد می‌کنیم

مطالعه کتاب نوزادان ۱ (2020) برای کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی شده و با صرفه‌جویی در زمان یادبگیرند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۱۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۱۶ صفحه