دانلود و خرید کتاب من گاستون شرمنده هستم اورلی شین شو شین ترجمه ناهید درودیان‌راد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من گاستون شرمنده هستم اثر اورلی شین شو شین

کتاب من گاستون شرمنده هستم

معرفی کتاب من گاستون شرمنده هستم

کتاب من گاستون شرمنده هستم نوشته اورلی شین شو شین است. کتاب من گاستون شرمنده هستم یکی از مجموعه کتاب‌ داستان‌های گاستون است. این مجموعه را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره مجموعه کتاب‌ داستان‌های گاستون

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که درون هر کسی وجود دارد احساساتش است، گاستون یک اسب تک‌شاخ بامزه است که توانایی جادویی عجیبی دارد، یال‌های او زمانی که احساساتش تغییر می‌کند اگر همه چیز عادی باشد یالش رنگ‌های مختلف دارد، اگر حسود باشد یالش صورتی می‌شود اگر عصبانی باشد یالش قرمز می‌شود، اگر ناراحت باشد آبی می‌‌شود ...

عموما کودکان نمی‌توانند تشخیص دهند چه احساسی آزارشان می‌دهد و به همین دلیل نمی‌توانند آن را کنترل کنند و یا یاد بگیرند چطور این احساس را درک کنند، این کتاب به کودکان کمک می‌کند با تصاویر شاد و داستان‌های جذاب خودشان و احساساتشان را بشناسند و بتوانند بفهمند کدام احساس آزارشان می‌دهد.

مجموعه کتاب‌ داستان‌های گاستون یک راهنما برای کودکان و والدین است که با داستان‌های جذاب و خواندنی زندگی را آسان‌تر می‌کند. گاستون در هر جلد یک احساس متفاوت را تجربه می‌کند، او حسش و نشانه‌ها و دلایل آن را می‌گوید و سعی می‌کند احساسات خوب را تثبیت کند و احساسات بد را تغییر دهد.

این کتاب نه‌تنها برای کودکان بسیار جذاب و خواندنی است، به والدین هم کمک می‌کند تا کودکانشان را درک کنند و بدون عصبانیت دلیل رفتارهای آنها را بفهمند، چون عموما کودکان نمی‌توانند دلیل عصبانیت، خشونت، نارحتی، حسادت و دیگر احساسات منفی‌شان را نشان دهند.

در این کتاب گاستون شرمنده است و ما با او همراه می‌شویم تا دلیل این شرمندگی را بدانیم و ببینیم چطور این احساس تغییر می‌کند. این کتاب‌ها با هدف شناختن احساسات نوشته شده‌اند و از نظریات علمی روان‌شناسی پیروی می‌کنند، هم کودکان و هم بزرگسالان می‌توانند با این‌ کتاب‌ها خودشان را بشناسند و سعی کنند احساسات منفی را از خودشان دور کنند و احساس بهتری نسبت به محیط اطراف و زندگی پیدا کنند.

خواندن کتاب من گاستون شرمنده هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین و کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اورلی شین شو شین

اورلی شین شو شین متولد پاریس است. او ۱۰ سال به عنوان انیماتور با شرکت‌های تولید انیمیشن کار کرد. همین تجربه باعث شد وی به روان‌شناسی کودک علاقه‌مند شود، سپس پس از مادر شدن، به سوفرولوژی روی‌آورد، سوفرولوژی ترکیبی از یوگا، مراقبه، ذن، هیپنوتیزم،‌ تصویرسازی ذهنی و تنفس آرام و حرکات آرام و آگاهی از بدن است. این روش برای او یک روش درمانی ملایم، بسیار انسانی و قابل توجه بود. وی سپس تحصیلات خود را از سر گرفت، و در حال حاضر دارای مدرک کارشناسی ارشد ارتباطات از دانشگاه سوربن است، وی یک دوره آموزشی را در انستیتوی آموزش سوفرولوژی در پاریس دنبال کرد.

او توانست با کتاب‌هایش آگاهی بسیاری درباره احساسات به کودکان بدهد. بچه‌هایی که با او کار می‌کنند در خلق شخصیت گاستون، قهرمان کتاب‌های احساسات گاستون بسیار به او کمک کردند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه