دانلود و خرید کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی ترجمه حمیدرضا مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی اثر موسسه HTeBooks

کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی

معرفی کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی

کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی توسط موسسه HTeBooks گردآوری شده است. مهم نیست که شما مجبور هستید از چه کسی جدا شوید، لحظه خداحافظی با کسی که دوره‌ای از زندگی‌تان را با هم گذرانده‌اید، از ناخوشایند‌ترین لحظات عمر آدمی است.

اگر تصمیم به مطالعه این کتاب گرفته‌اید، تبریک می‌گویم، شما اکنون اولین قدم را برای ترمیم قلب شکسته خود برداشته‌اید. ما در این کتاب برای شما داستان‌هایی واقعی آورده‌ایم از کسانی که در جاده پر فراز و نشیب عشق قدم برداشته‌اند.

درباره کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی

شکستن قلب یک تجربه جهانی است که همراه با ناراحتی و پریشانی شدید عاطفی است. در حالی که بسیاری از افراد قلب شکسته را با پایان یک رابطه عاشقانه مرتبط می دانند، بسیاری ازدرمانگران، تأکید می‌کنند که غم و اندوه پیچیده است. مرگ یکی از عزیزان ، از دست دادن شغل ، تغییر شغل ، از دست دادن یک دوست صمیمی - همه اینها می تواند قلب شما را خرد کند و احساس می کنید دنیای شما هرگز یکسان نخواهد بود.

هیچ راهی وجود ندارد: بهبود قلب شکسته زمان می برد. اما مواردی وجود دارد که می توانید برای تأمین هزینه‌های زندگی خود و محافظت از سلامتی عاطفی خود از خود پشتیبانی کنید. وقتی قلب شما می‌شکند شما باید میزان اندوه خود را بدانید و از سقوط نجات پیدا کنید.

هنگامی که در میان دل شکستگی هستید ، فراموش کردن مراقبت از نیازهای شخصی خود آسان است. اما غصه خوردن فقط یک تجربه عاطفی نیست، بلکه از نظر جسمی شما را تهی می‌کند. در واقع، تحقیقات نشان داده است که درد جسمی و عاطفی در همان مسیرهای مغز حرکت می‌کنند.

کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی به شما یاد می‌دهد از پس یک شکست عشقی بربیایید و مشکل روحی‌تان را حل کنید تا حال بهتری داشته باشید.

خواندن کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند بعد از یک شکست عاطفی حال روحی خوبی داشته باشند و خودشان را پیدا کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی

رسیدن به فردی که با او وارد رابطه شده‌اید، امکانی است که برای همه رخ نمی‌دهد. بار اولی که شما از فردی که دوستش دارید جدا می‌شوید، می‌تواند به‌قدری سنگین باشد که شما را در منجلاب ناامیدی و بدبختی فروببرد. بی‌شک زمانی که در رنج و عذاب عشق ازدست‌رفته هستید، به کارهای مختلفی دست می‌زنید؛ گریه‌وزاری، گوش‌دادن به آهنگ‌های غمگین، نوشیدن و مست‌کردن‌های مداوم و کارهای دیگری که برای کنارآمدن و سازگاری انجام می‌دهید.

واقعیت این است که شما در این دوران خودتان را نابود می‌کنید. هیچ‌کدام از آهنگ‌هایی که گوش کرده‌اید، اشک‌هایی که ریخته‌اید، تماس‌هایی که گرفته‌اید و ... نمی‌تواند رابطهٔ ازدست‌رفته و عشقتان را به شما بازگرداند.

پس وقتتان را با عکس‌ها، پیام‌های یادگاری و نامه‌هایی که برای یکدیگر نوشته‌اید -هر چیزی که یادآور رابطهٔ گذشته‌تان است- تلف نکنید. این کارها فقط درد و رنج شما را بیشتر می‌کند.

از اول شروع کنید. تمامی وسایلی را که برای شما یادآور خاطرات است، جمع‌آوری کنید و در جایی دور از دسترس بگذارید. می‌توانید این وسایل را به دوست صمیمی‌تان بسپارید.

شِری تاکنون دو شکست عاطفی را پشت سر گذاشته است. او می‌گوید: «از دوست خوبم بِت، بسیار ممنونم. او می‌داند که من به‌تنهایی جرئت دورریختن یادگاری‌های شریک سابقم را ندارم؛ به همین دلیل از دوستان دیگرمان خواست که این کار را انجام دهند. او یک بار تمام کادوهایی را که شریک سابقم خریده بود، برایش پس فرستاد تا مطمئن شود هیچ خاطره‌ای از او در گوشه‌وکنار خانه باقی نمانده است.» 

نظرات کاربران

علیرضا پاشائی راد
۱۴۰۰/۰۱/۱۹

در کل تاثیر آنچنانی که باید و نذاشت به نظرم به دلیل بیشتر سطحی بودن کتاب بود که انگار یه سری صحبت دوستانه و پیش پا افتاده رو که هرکسی میتونه بزنه رو به آدم منتقل میکرد و اگر خلاصه

- بیشتر
حمید
۱۴۰۰/۰۷/۰۷

خوب بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
«اگر کسی که دوستش دارید به شما صدمه زده است، اشک بریزید و روی آن اشک‌ها پلی بسازید و سپس از آن عبور کنید.»
Mahdi
«از رنج نمی‌توان فرار کرد، اما از رنج‌کشیدن چرا.»
Mahdi

حجم

۲۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

حجم

۲۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان