دانلود و خرید کتاب اختلالات وابسته به مواد سینا طاهرزاده بروجنی
کتاب اختلالات وابسته به مواد اثر سینا طاهرزاده بروجنی

کتاب اختلالات وابسته به مواد

معرفی کتاب اختلالات وابسته به مواد

کتاب اختلالات وابسته به مواد نوشته دکتر سینا طاهرزاده بروجنی مهسا معتمد مجموعه‌ای کامل از اطلاعات مربوط به درس اختلالات وابسته به مواد است که نکته‌های تخصصی این رشته را جمع‌آوری کرده. کتاب اختلالات وابسته به مواد شامل خلاصه درس و مجموعه سوال‌های آزمون است.

درباره کتاب اختلالات وابسته به مواد

مؤسسه رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطه پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب اختلالات وابسته به مواد با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌دست بیاورد و بتواند در کم‌ترین زمان ممکن بیش‌ترین و با کیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در کتاب اختلالات وابسته به مواد مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

خواندن کتاب اختلالات وابسته به مواد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه کتاب اختلالات وابسته به مواد برای کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی شده و با صرفه‌جویی در زمان یادبگیرند.

بخشی از کتاب اختلالات وابسته به مواد

.خانواده هیچ علاقه‌ای به پذیرش اعتیاد فرد به عنوان یک بیماری ندارند و معمولا به شکلی رفتار می‌کنند که انگار فرد معتاد از روی عمد و به اراده خود اقدام به مصرف مواد می‌کند.

اعضای خانواده ادعا دارند که فرد دچار اعتیاد، مواد و الکل را بر اعضای خانواده خود بیشتر ترجیح می‌دهد. که این امر سبب خشم و حتی طرد کردن فرد از خانواده می‌شود.

 گاهی اعضای خانواده در قبال فرد معتاد دچار احساس گناه و عذاب وجدان می‌شوند، فرد معتاد از این احساسات اعضای خانواده به منظور انکار فقدان کنترل خود روی مصرفش و یا منحرف ساختن توجه دیگران از مصرف بیش از حد موادش، مسئولیت اعمال خود را به‌گردن سایر افراد می‌اندازد و خانواده نیز همه یا بخشی از آن را می‌پذیرد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه