دانلود و خرید کتاب چگونه استعدادها و نقاط قوت خود را پیدا کنیم ترجمه آرمین فیروزگاه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه استعدادها و نقاط قوت خود را پیدا کنیم اثر موسسه HTeBooks

کتاب چگونه استعدادها و نقاط قوت خود را پیدا کنیم

معرفی کتاب چگونه استعدادها و نقاط قوت خود را پیدا کنیم

کتاب چگونه استعدادها و نقاط قوت خود را پیدا کنیم توسط موسسه HTeBooks گردآوری شده است. این کتاب از مجموعه کتاب‌های خودیاری شرکت HTeBooks است که آرمین فیروزگاه آن را ترجمه کرده است. از جمله نکات بسیار قابل توجه این کتاب‌های خودآموز، کوتاه و کاربردی بودن آنهاست.

درباره کتاب چگونه استعدادها و نقاط قوت خود را پیدا کنیم

کتاب چگونه استعدادها و نقاط قوت خود را پیدا کنیم مجموعه‌ای ساده از راهکارها برای افرادی است که هنوز استعدادها و موهبت‌های ذاتیِ خود را کشف نکرده‌اند.

سادگی و کوتاهی نکات ارائه شده در این کتاب انگیزهٔ شما برای بکار بستن آن‌ها را بالا می‌برد. کتاب پیش رو دربرگیرندهٔ ۱۰ فصل است که هر فصل شامل مثال‌ها و نکات کلیدی برای کشف توانایی‌های شما است.

سفر با این کتاب با خودشناسی و ایجاد افکار مثبت شروع می‌شود و به هنر گوش دادن، پرورش استعدادها و ایمان به خود می‌رسد و در نهایت شما نکاتی را دربارۀ آزمودن توانایی‌ها و استعداهای خود خواهید آموخت.

خواندن کتاب چگونه استعدادها و نقاط قوت خود را پیدا کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

برای همه ما آشنایی با توانایی‌ها و استعدادهایمان و پرورش آنها، بسیار مهم است. دانستن توانایی‌ها به طور واقع‌بینانه و دور از اغراق می‌تواند به ما کمک کند تا در زندگی خود موفق تر عمل کنیم و کارهایی را برگزینیم که مناسب ما است. خواندن کتاب چگونه استعدادها و نقاط قوت خود را پیدا کنیم را به همه کتابخوان‌ها به ویژه جوانانی که در آستانه انتخاب رشته تحصیلی، شغل و کارآفرینی قرار دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه استعدادها و نقاط قوت خود را پیدا کنیم

از شناخت خودتان شروع کنید

«گونهٔ انسان لایه‌های بسیاری از پوسته در خود دارد که اعماق قلبش را می‌پوشاند. ما از خیلی چیزها آگاهی یافته‌ایم، اما هنوز خودمان را نشناخته‌ایم! شاید سی یا چهل لایه از پوست و خَز هرکدام به ضخامت و استحکام پوست گاو یا خرس روح ما را پوشانده باشد. به درون خود مراجعه کنید و در آنجا خود را بشناسید.»..

مِیستِر اِرکْهارت

اگر خودِ حقیقی خود را بشناسید یافتن استعداد واقعی‌تان کار ساده‌ای است. اگر بدانید در درونتان چه چیزی می‌گذرد در نهایت به خواستهٔ راستین خود خواهید رسید. این عمل بزرگترین گام در رسیدن به رضایت قلبی و خوش‌بختی است.

اگر تجارب پیش رو و اعمالتان در راستای خواسته‌های راستین شما باشند احتمالاً عواملی که شما را به خوشبختی می‌رسانند بیشتر به زندگی شما جذب شده و راه می‌یابند. متخصصان بر این باورند که این رویه شاه‌کلید رسیدن به یک زندگی پر مغز است. مفهوم این کلام آن است که برای یافتن استعداد خود باید بیشتر به زندگی کردن بپردازید و از آن لذت ببرید.

ولی سؤال مهم این است که آیا فعالیت‌هایی هستند که شما را در مسیر شناخت بهتر خود یاری کنند؟ در پاسخ، باید بگوییم که نه تنها جواب این سؤال مثبت است بلکه تعداد این فعالیت‌ها زیاد است. از میان این حجم از فعالیت‌ها، تعدادی از آن‌ها از سوی متخصصین پیشنهاد می‌شوند:

به مراقبه بپردازید: یک مراقبهٔ ساده برای آرام کردن هیاهوی جاری در ذهنتان بسیار مفید است. وقتی بتوانید این هیاهو را آرام و ساکت کنید می‌توانید از آرامش درونی، تعادل و شادی لذت ببرید. این موضوع از شرایط مهم دست‌یافتن به بینش و دانش در مورد خود است. به‌این‌ترتیب با آغوشی بازتر و قضاوت کمتر به مسائل می‌نگرید.

ارزش‌های بنیادین خود را آشکار کنید: به عکس‌العمل‌های خود به شرایط و وقایع توجه کنید و زمانی را برای تحلیل ارزش‌های بنیادین خود اختصاص دهید. هر چند وقت یک بار زمانی را به مکاشفه و بازنگری ارزش‌های خود تخصیص دهید. با اینکار نه تنها علایق واقعی خود بلکه دلایل بیشتری را خواهید یافت تا روزگار پیش‌رویتان را به بهترین نحو ممکن بگذرانید. بجای صرف زمان و تمرکز بر توقعات دیگران از خود، دسته‌ای از توقعات را برای خودتان بوجود بیاورید. وقتی بدانید که حقیقتاً می‌خواهید چه کاری انجام دهید، آنگاه می‌توانید بر مبنای آن برنامه‌ریزی کنید که چگونه بدون فاصله گرفتن از ارزش‌های خود به سوی هدف خود حرکت کنید.

نظرات کاربران

کاربر ۴۰۱۹۰۳۷
۱۴۰۱/۰۵/۱۳

یه سری حرف کلیشه ای و انگیزشی به خودت باور داشته باش مضخرفه کتابش

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

حجم

۲۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان