دانلود و خرید کتاب اختلالات نوروکاگنیشن سینا طاهرزاده بروجنی
کتاب اختلالات نوروکاگنیشن اثر سینا طاهرزاده بروجنی

کتاب اختلالات نوروکاگنیشن

معرفی کتاب اختلالات نوروکاگنیشن

کتاب اختلالات نوروکاگنیشن نوشته دکتر سینا طاهرزاده بروجنی مجموعه‌ای کامل از اطلاعات مربوط به درس اختلالات نوروکاگنیشن است که نکته‌های تخصصی این رشته را جمع‌آوری کرده. کتاب اختلالات نوروکاگنیشن  شامل خلاصه درس و مجموعه سوال‌های آزمون است.

درباره کتاب اختلالات نوروکاگنیشن

مؤسسه رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطه پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب اختلالات نوروکاگنیشن با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌دست بیاورد و بتواند در کم‌ترین زمان ممکن بیش‌ترین و با کیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در کتاب اختلالات نوروکاگنیشن مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

خواندن کتاب اختلالات نوروکاگنیشن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه کتاب اختلالات نوروکاگنیشن برای کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی شده و با صرفه‌جویی در زمان یادبگیرند.

بخشی از کتاب اختلالات نوروکاگنیشن

افراد مسن بیشترین خطر را برای مبتلا شدن به اختلال شناختی دارند.

 اختلال شناختی معمولا در بیمارانی که اختلال زمینه‌ای مرتبط دارند دیده می‌شود، به‌طور مثال دلیریوم از جمله موارد اختلال شناختی است که معمولا در بیماران مبتلا آلزایمر دیده می‌شود.

 اختالالت دمانس خصوصاً در مراحل پایانی ممکن است تظاهرات بالینی مزمنی داشته باشد که از دلیریوم قابل افتراق نباشد، در این موارد شروع زمان این اختلال و فقدان علت اولیه برای دلیریوم، این دو موضوع را از هم می‌تواند افتراق دهد.

 به دلیل ماهیت چند عاملی بودن دلیریوم

 دلیریوم و پیدا کردن علت و تشخیص افتراقی‌های آن مشکل می‌باشد

 مداخلات رفتاری و حمایتی بیماران مبتلا به بیماری‌های جسمی در پیشگیری از دلیریوم در بیمارستان‌ها موثر بوده است.

 رسوب پروتئین آمیلوئید بتا حتی قبل از از ظهور ضایعات نوروپاتولوژی ، tangle ، پالک‌ها در آلزایمر دیده می‌شود.

( MCI (Impairment cognitive Miĺd یک اختلال امنستیک به تنهایی می‌باشد که، معموالا در سنین بالا به‌وجود می‌آید و پیش بینی کننده آلزایمر در آینده خواهد بود.

 علاوه بر دمانس که شایع‌ترین علل اختلال شناختی است، علل دیگر هم می‌تواند سبب اخلالالت شناختی شود که با عنوان  Other cognitive disorder due to general medical condition شناخته می‌شود. مواردی مانند مولتیپل اسکلروزیس ، سکته و. . . 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه