دانلود و خرید کتاب بیماری های عفونی در اورولوژی امین باقری شیره‌جین
کتاب بیماری های عفونی در اورولوژی اثر امین باقری شیره‌جین

کتاب بیماری های عفونی در اورولوژی

معرفی کتاب بیماری های عفونی در اورولوژی

کتاب بیماری های عفونی در اورولوژی نوشته دکتر امین باقری شیره‌جین و نیلوفر احمدیان مجموعه‌ای کامل از اطلاعات مربوط به درس بیماری های عفونی در اورولوژی است که نکته‌های تخصصی این رشته را جمع‌آوری کرده. کتاب بیماری های عفونی در اورولوژی شامل خلاصه درس و مجموعه سوال‌های آزمون است.

درباره کتاب بیماری های عفونی در اورولوژی

مؤسسه رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطه پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب بیماری های عفونی در اورولوژی با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌دست بیاورد و بتواند در کم‌ترین زمان ممکن بیش‌ترین و با کیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در کتاب بیماری های عفونی در اورولوژی مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

خواندن کتاب بیماری های عفونی در اورولوژی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه کتاب بیماری های عفونی در اورولوژی برای کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی شده و با صرفه‌جویی در زمان یادبگیرند.

بخشی از کتاب بیماری های عفونی در اورولوژی

در عفونت‌های بسیار چرکی سیستم ادراری ممکن است دخالت داشته باشند. کلستریدیا ممکن است با سیستیت آمفیزماتو ارتباط داشته باشد.

نکته 

صرف وجود مایکوباکتریوم در نمونه ادرار مؤید UTI ناشی از آن نمی‌باشد. و بایستی سایر مشخصات عفونت اعم از گرانولوم ... دیده شود.

ارگانیسم‌های بی‌هوازی، اغلب در عفونت‌های چرکی مجرای ادراری دیده می‌شوند. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه