دانلود و خرید کتاب مهندسی نرم افزار شی گرا؛ جلد اول دیوید سی کونگ ترجمه بهمن زمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهندسی نرم افزار شی گرا؛ جلد اول اثر دیوید سی کونگ

کتاب مهندسی نرم افزار شی گرا؛ جلد اول

معرفی کتاب مهندسی نرم افزار شی گرا؛ جلد اول

کتاب مهندسی نرم افزار شی گرا؛ جلد اول نوشته دیوید سی کونگ یکی از کتاب تخصصی انتشارات دانشگاه اصفهان برای تدریس در رشته مهندسی کامپیوتر این دانشگاه است.

انتشارات دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۳۳ شمسی شروع به کار نموده است ولی فعالیت رسمی خودرا از سال ۱۳۴۷ آغاز کرده است. فعالیت‌های عمده انتشارات دانشگاه اصفهان درحوزه کتاب عبارت است از تالیف و ترجمه ونشر کتاب‌های علمی و درسی برای رشته‌هایی که در دانشگاه تدریس می‌شود، نخستین کتاب از انتشارات دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی انتشار یافته است و از آن سال تاکنون بیش ۷۳۰عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

در حوزه نشریات نیز دانشگاه اصفهان رتبه چهارم تعداد نشریات علمی پژوهشی را در کشور داراست و در حال حاضر بیش از ۴۰ نشریه فعال در این حوزه منتشر می‌شود.

کتاب تخصصی مهندسی نرم افزار شی گرا؛ جلد اول یکی از کتاب‌های کاربردی و جامع این انتشارات برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران است.

 این کتاب با بازبینی و دقت زیاد اصول مهندسی نرم افزار را بر اساس فناوری شی‌گرا تعریف نموده و سعی در آموزش یک متدولوژی نوین در توسعه نرم افزار دارد. این کتاب به عنوان منبع اولیه برای دروس سال‌های آخر مقطع کارشناسی، دروس مقدماتی مقطع کارشناسی ارشد، و نیز دوره‌های آموزش تخصصی در صنعت فناوری اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

مطالب این کتاب در طی یک دهه اخیر از دروسی که در دانشگاه‌ها و شرکت‌های متعدد، اعم از محلی و بین المللی، تدریس شده‌اند و نیز به کارگیری این مطالب در پروژه‌های با سرمایه گذاری صنعتی و پروژه‌هایی که توسط مهندسان نرم‌افزار در شرکت‌های مختلف اجرا شده‌اند، تهیه و تکمیل شده است. 

خواندن کتاب مهندسی نرم افزار شی گرا؛ جلد اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای دانشجویان رشته‌های علوم کامپیوتر یا مهندسی نرم افزار، و نیز برای کسانی که حرفه‌شان توسعه نرم‌افزار است، نوشته شده است.

نظرات کاربران

عرفان قریشی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹

یک کتاب عالی، خواندن این کتاب کمک شایانی به درک فرایند طراحی و پیاده سازی دقیق یک سیستم نرم افزاری خواهد کرد، ترجمه کتاب، ترجمه بسیار دقیق و روانی می باشد.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۵۱ صفحه

حجم

۱۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۵۱ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان