دانلود و خرید کتاب علی (ع) در کنار پیامبر (ص) سیدمحمدابراهیم حسنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب علی (ع) در کنار پیامبر (ص) اثر سیدمحمدابراهیم حسنی

کتاب علی (ع) در کنار پیامبر (ص)

معرفی کتاب علی (ع) در کنار پیامبر (ص)

کتاب علی (ع) در کنار پیامبر (ص) نوشته سید محمد ابراهیم حسنی است. این کتاب با اقتباس از منابع معتبر اهل سنت به زندگی علی (ع) در کنار پیامبر (ص) پرداخته است و این ارتباط قوی را برای مخاطبان به تصویر کشیده است.

درباره کتاب علی (ع) در کنار پیامبر (ص)

سخن گفتن از علی (ع) همان‌گونه سخت است که درباره رسول خدا؛ چه آن‌که جزئی از وجود پیامبر و شمه‌ای از نور و کمال رسالت او و آینه تمام‌نمای شخصیت والایش بود. و لذا جدای از رسول خدا نمی‌توان از او سخن راند و یا اندیشه کرد.

در این کتاب تحقیق مدونی در این زمینه با گردآروی اسناد روایی از منابع اهل سنت ـ اگرچه خیلی متفرق بود ـ انجام شده است و به بیان گوشه‌ای از ابعاد افتخارات ماندگار امام علی (ع) و ابعاد تقربی و خدماتی آن حضرت نزد رسول مکرم اسلام، غالباً برگرفته از گفتار آن حضرت پرداخته شده است. در این کتاب به ابعاد تقرب امام علی در کنار رسول خدا از کتب معروف اهل سنت و با گردآوری منسجم و نظم بخشیدن و موضوع دادن به آنها برگرفته شده است. که نوعاً پردازش‌های متفرقی در این زمینه داشتند و بسیاری از واقعیات و حقایق را که در پرده‌های خفاء اغراض و غفلت یا به‌جهت بیم و عدم دسترسی به منابع، باقی مانده‌اند پرداخته شده است. این کتاب سعی دارد به اهمیت و شأن و مقام والای حصرت علی (ع) و جایگاه تأثیرگذار و ارزشمندش از ابتدای بعثت در کنار پیغمبر در راستای پذیرش، نشر و تبلیغ و حفط اسلام وجود دارد بپردازد.

خواندن کتاب علی (ع) در کنار پیامبر (ص) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تاریخ اسلام پیشنهاد می‌کنیم.


نظرات کاربران

سیّد جواد
۱۴۰۰/۰۲/۲۰

کتاب ۳۸۶ از کتابخانه همگانی ، کتابی مختصر اما جذاب و خواندنی. کتب اهل سنت پر است از روایاتی در شأن و منزلت و حقانیت امیرالمومنین علیه السلام.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۴۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۱ صفحه

حجم

۹۴۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۱ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان