دانلود و خرید کتاب مادر ترزا وایت نورث ترجمه مریم صدوقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مادر ترزا اثر وایت نورث

کتاب مادر ترزا

معرفی کتاب مادر ترزا

کتاب مادر ترزا، الهام بخش زندگی نوشته وایت نورث که با ترجمه مریم صدوقی منتشر شده است.در واقع زندگی‌نامۀ مادر ترزا محسوب می‌شود و حقایقی از زندگیِ ساده و پر برکتِ مادر ترزا را برای ما نمایان می‌کند.

درباره کتاب مادر ترزا، الهام بخش زندگی

مادر ترزا از آن دسته افرادی است که به راستی می‌توان برای آنها یک رسالت قائل شد، زندگی این گونه افراد سرشار از خیر و برکت برای تمام مردم جهان بوده است، هر چند خودشان در رفاه و خوش‌زیستیِ کامل نبوده‌اند.

مادر ترزا به گونه‌ای زیسته که همواره در خانه و در حال عشق ورزیدن به خانواده‌اش بوده است. او اصلاحاتی ساده و بی‌تکلف ایجاد کرد، در حقیقت از مردم خواست تا دربارهٔ مفاهیمی چون خانه، عشق و خانواده تأمل کنند و در این دنیای در حال تغییر پذیرای برداشتی نو از این مفاهیم باشند. در انجام این کار روشی نوین برای تبلیغات مذهبی معرفی کرد، یک سازمان مذهبی بین‌المللی را رهبری کرد و بخاطر خدمتی که از روی عشق برای خانواده‌اش انجام داد محبوب مردم دنیا شد، خانواده‌ای که روزی چنان بزرگ می‌شود که تمامی انسان‌ها را دربرمی گیرد.مادر ترزا در طول زندگی‌اش تلاش کرد تا نگرش ما را نسبت به خانه، عشق و خانواده اصلاح کند. او به عنوان فردی که در قرن بیستم زندگی می‌کرد تغییرات برق‌آسایی را می‌دید که در جهان و در بین مردم در حال وقوع بود و با بصیرتی که داشت می‌دانست که مذهب کاتولیک و نیز مأموریتش مستلزم تغییراتی است تا بتواند نیازهای نوظهور و متنوع را برآورده سازد.

خواندن کتاب مادر ترزا، الهام بخش زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به خواندن زندگی افراد مشهور تاریخ پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مادر ترزا، الهام بخش زندگی

استقامت و تعهد درانا نسبت به کلیسا، به همراه زیارت‌های سالانه خانواده از مقبرهٔ مریم مقدس درس ارزشمند دیگری به اگنس آموخت. او نیروی نهانیِ عظیمی را هم در مریم مقدس و هم در مادرش می‌دید، نیرویی که مختص زنان با ایمان است و می‌تواند بر دنیا تأثیر بگذارد. اگنس از طریق این دو شخصیت آموخت که باید عمل‌گرا باشد، قدرت خداوند در وجود او در جریان است و او می‌تواند تأثیری شگرف بر "مردمانش" بگذارد.

در سال ۱۹۲۲ در یکی از زیارت‌های تابستانی خانواده بود که اگنس اولین ندای درونی برای یک زندگی مذهبی را دریافت کرد. در آن زمان او فقط دوازده سال داشت و همان موقع بود که دریافت زندگی‌اش را وقف کارهای خیر خواهد کرد. در آن هنگام تصویر دقیقی از آن کارهای خیر نداشت اما با ایمان راسخ به خداوند خود را وقف فعالیت‌های کلیسا کرد.

به همین دلیل به تفحص دربارهٔ تاریخچهٔ کارِ مبلغان کاتولیک پرداخت که از جملهٔ آنها مأموریت به سرزمین هندوستان امروزی بود. او تشنهٔ شنیدن داستان‌هایی از سرزمین‌های شگفت‌انگیز و کارِ دشوار ولی پربار مبلغان مذهبی بود. در رؤیایش خود را در این سفرهای ماجراجویانه می‌دید، اما در دههٔ ۱۹۲۰ این‌گونه کارها بیشتر توسط مردها انجام می‌شد. دختر جوانی همچون اگنس با چنین امید و آرزویی چه باید می‌کرد؟


نظرات کاربران

mafian
۱۳۹۹/۱۲/۲۰

من از طاقچه کتاب تشکر می کنم به خاطر بالا بردن فرهنگ مطالعه من خیلی ازش راصیم اما من از کتاب های خلاصه شده ای مثل کتابک اصلا خوشم نمی آید اینجوری انگار آدم اصلا هیچی نخونده ،خواهش می کنم

- بیشتر
hashem
۱۴۰۰/۰۱/۱۰

مادر ترزا یه جانی بوده تو درمانگاه هایش به مریضا دارو نمی‌داده که زجر بکشم که مسیح درد کشیدن رو دوست داره هر کی باور ندارم مقاله سم هریس رو بخونه در مورد مادر ترزا

AS4438
۱۴۰۰/۰۲/۱۰

عالی، تشکرازطاقچه بدلیل ایجادبسترهای مختلف برای مطالعه، میکرو کتاب فرصتی برای کسانیکه به هرعلت موفق به خواندن کتابهای طولانی نمیشوند.

چگف
۱۴۰۰/۰۹/۰۱

مادر ترزا، از بزرگترین کلاهبردارانِ تاریخ و یک بیمارِ روانی به دلیلِ اعتقاداتش.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
با فراموش کردن نفس خویش می‌توان خویشتن را یافت، با بخشودن است که بخشیده می‌شویم،
AS4438
مادرش سال‌ها پیش به او توصیه کرده بود که هیچ‌گاه داشته‌هایت آن‌قدر کم نیستند که نتوانی با دیگران تقسیم کنی. مادر ترزا این درس را در قلبش حفظ کرد و همیشه نگران تعداد افرادی بود که قادر به حمایتشان بود.
ونوشه
خدایا، مرا راه آرامشت قرار بده، تا بتوانم آنجا که نفرت است عشق بیاورم، آنجا که اشتباهی شده روح بخشندگی بیاورم، آنجا که نفاق است یکرنگی بیاورم، آنجا که خطایی است حقیقت را بیاورم، آنجا که تردید است ایمان را بیاورم، آنجا که یأس است امید را بیاورم، آنجا که تاریکی است نور را بیاورم، و آنجا که اندوه است شادی بیاورم. خدایا به من قدرت بده تا دیگران را تسکین دهم به جای این که تسکین داده شوم، تا آنها را درک کنم به جای این که مرا درک کنند، تا به آنها عشق بورزم به جای این که به من عشق بورزند، چرا که با فراموش کردن نفس خویش می‌توان خویشتن را یافت، با بخشودن است که بخشیده می‌شویم، و مرگ است که انسان را از خواب بیدار کرده و به زندگی ابدی سوق می‌دهد. آمین
سعید

حجم

۷۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۷۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۲۴,۹۰۰
تومان