دانلود کتاب صوتی هیچ ‌کس کامل نیست با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هیچ ‌کس کامل نیست اثر هندری وایزینگر

دانلود و خرید کتاب صوتی هیچ ‌کس کامل نیست

معرفی کتاب صوتی هیچ ‌کس کامل نیست

کتاب صوتی هیچ ‌کس کامل نیست نوشته دکتر هندری وایزینگر، روان‌شناس برجسته و مبتکر روش آموزش انتقاد است. او در این اثر به مخاطبان می‌آموزد که چگونه می‌توانند از دیگران انتقاد کنند و چگونه روحیه انتقادپذیری را در خود بالا ببرند تا بخشی از مشکلات موجود در روابط انسانی حل شود. 

این کتاب را پریچهر معتمد گرجی به فارسی ترجمه کرده است. شما می‌توانید نسخه صوتی این اثر را با صدای گرم رضا عمرانی، صداپیشه توانای کشور بشنوید. 

درباره کتاب صوتی هیچ ‌کس کامل نیست

مشکلات موجود در روابط انسانی سبب شده است که روانشناسان و صاحبنظران مسائل انسانی، با یاری گرفتن از آگاهی‌ها و تجربیات کلینیکی خود اطلاعات سودمند فراوانی برای بهبود روابط اجتماعی و انسانی فراهم کنند.

دکتر هندری وایزینگر نیز که متخصص امور ازدواج و خانواده است، یکی از افرادی است که ثمره سال‌ها آموزش و تجربه خود را در این کتاب به رشته تحریر درآورده است. او در کتاب صوتی هیچ کس کامل نیست، یکی از موضوعات مورد بحث در جوامع امروزی را بررسی می‌کند و آن را از زوایای گوناگون مورد تعمق قرار می‌دهد: انتقاد

انتقاد کردن و انتقاد شنیدن به عضوی جدایی ناپذیر از روابط جوامع مدرن امروزی تبدیل شده است. در حقیقت همه ما به انتقاد شنیدن نیازمندیم اما ممکن است نتوانیم انتقادات را بپذیریم. در عین حال انتقادات درست و بجا نیز می‌توانند نقش مهمی در سازندگی بردارند. اما نحوه بیان آن بسیار مهم است. 

نویسنده در این کتاب گویی آیینه‌ای مقابل ما قرار داده است تا هرچه را که از ذهن ما می‌گذرد و در رفتارمان بروز می‌یابد به روشنی مشاهده کنیم. او سپس راهکارهایی را ارائه می‌کند که به ما کمک می‌کند تا بهترین راه برخورد را پیدا کنیم و حل مساله را در چنین مواردی یاد بگیریم. نباید فراموش کنیم که ما در حالی که به انتقاد نیاز داریم، از آن می‌ترسیم و فرار می‌کنیم کتاب صوتی هیچ کس کامل نیست به ما می‌آموزد که چگونه انتقاد را بپذیریم و از آن بهره مند شویم.

کتاب صوتی هیچ ‌کس کامل نیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی هیچ کس کامل نیست برای تمام افراد مفید است و مطالبی جالب و کاربردی دارد. با اینحال شنیدن این کتاب به کسانی که در روابطشان با همسرشان چالش‌هایی دارند، کمک بسیار مفیدی می‌کند. 

درباره هندری وایزینگر

هندری دیویس وایزینگر، دارای مدرک PHD، روانشناس بالینی، مشاور و روانشناس سازمانی است. او در زمینه ازدواج، خانواده و کودک مشاوره می‌دهد و مبتکر آموزش انتقاد است. دیدگاه‌های او درباره این موضوع را می‌توانید در کتاب هیچ کس کامل نیست و همچنین مقالات او بخوانید. او در زمینه مدیریت خشم نیز فعالیت می‌کند. کارها و فعالیت‌های او را می‌توانید از طریق وبسایت www.harpercollins.com دنبال کنید.

درباره رضا عمرانی 

رضا عمرانی، بازیگر تئاتر، کارگردان رادیو تئاتر، بازیگر،کارگردان و گوینده رادیو است و در حال حاضر به عنوان مشاور هنری و مدیر تیم تولید شرکت تولید کتاب صوتی ماه آوا فعالیت می‌کند. او برادر علی عمرانی، بازیگر تئاتر و سینما و گوینده رادیو است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد