دانلود و خرید کتاب قانون جذابیت استر هیکس ترجمه زهرا یونسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قانون جذابیت اثر استر هیکس

کتاب قانون جذابیت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قانون جذابیت

کتاب قانون جذابیت اثری از استر هیکس و جری هیکس است. این کتاب دریچه‌ای به دنیایی باز می‌کند که قوانین خاص خود را دارد و پیروی از آن، موجب ایجاد احساس رضایت در قلب و زندگی ما می‌شود. این کتاب را با ترجمه زهرا یونسی می‌خوانید. 

این کتاب مانند دریچه‌ای است که به دنیای دیگر گشوده می‌شود. دنیایی که با قوانین خاص خودش، به ما کمک می‌کند تا در زندگی حس آرامش، رضایت خاطر، عشق و آسودگی را احساس کنیم. این اثر همچنین به شما کمک می‌کند تا با تکیه بر قدرت و توانایی اراده خود، به هرچیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم. 

کتاب قانون جذابیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن این کتاب را به تمام افرادی که در زندگی به دنبال رضایت خاطر عمیق و قلبی هستند، پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره استر و جری هیکس

استر هیکس متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ در ایالت یوتا است. او در سال ۱۹۸۰ با جری هیکس ازدواج کرد و با همکاری او، کتاب‌های بسیاری در زمینه قانون جذب منتشر کرد. از کارهای او در نسخه اصلی فیلم راز که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، استفاده شده است. استر هیکس یک نویسنده و سخنران الهام‌بخش است اما بیشتر او را به خاطر آموزه‌های آبراهام هیکس «یک آگاهی گروهی از ابعاد غیر فیزیکی» می‌شناسند. آثار دیگر هیکس عبارتند از:قانون جاذبه (اکتبر ۲۰۰۶)، آغاز جدید من: کتاب راهنمای بقای شادی، توسط استر و جری هیکس. منتشر شده توسط انتشارات آبراهام هیکس، آغاز جدید ۲: یک کتابچه راهنمای شخصی برای تقویت زندگی، آزادی و پیروی از شادی، توسط استر و جری هیکس. منتشر شده توسط انتشارات ابراهیم هیکس (۱۹۹۱).

معرفی نویسنده
عکس استر هیکس
استر هیکس

استر هیکس یک نویسنده‌ی مشهور در حوزه‌ی کتاب‌های خودیاری و متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ در کوالویل، یوتا، ایالات متحده است. او در تمام طول زندگی به ارائه‌ی آموزه‌هایی بر مبنای پیام‌های آزادی، خلقت، قدرت و شادی مشغول بود و کتاب مشهور قانون جذب را نیز نوشت. هیکس در اصل یکی از معلمان متخصص فیلم راز بوده و ۹ کتاب در ارتباط با آموزه‌های آبراهام، راهنمای معنوی درونش نوشته است. بسیاری از آثار هیکس با همراهی همسرش، جری هیکس نوشته شده است. استر هیکس که به واسطه‌ی سخنرانی‌های الهام‌بخش و حضورش در برنامه‌ی اپرا نیز شناخته می‌شود، با نوشته‌هایی در مورد رشد و توسعه‌ی فردی، مورد توجه عده‌ی بسیار زیادی قرار گرفته است.

نظرات کاربران

Aram
۱۴۰۱/۰۹/۲۶

من عاشق استر و جری هیکس هستم و از خوندن کتاب هاشون لذت میبرم و خوندن این کتاب رو پیشنهاد میکنم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸۲ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان