دانلود و خرید کتاب باشگاه ۵ صبح رابین شارما ترجمه سارا ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باشگاه ۵ صبح اثر رابین شارما

کتاب باشگاه ۵ صبح

معرفی کتاب باشگاه ۵ صبح

مینی‌بوک باشگاه ۵ صبح نوشته رابین شارما است که با ترجمه سارا ابراهیمی منتشر شده است. مینی‌بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. برای تهیه مینی بوک ها، همواره تلاش شده که چکیده کتاب‌ها از میان پرفروش‌ترین‌های بازار و در موضوعات مختلف انتخاب شوند و پاسخگوی نیازهای تعداد بیشتری از مخاطبان باشند.

درباره باشگاه ۵ صبح

در باشگاه ۵ صبح، داستانی می‌خوانید از توصیه‌های یک بی‌خانمان میلیاردر به یک خانم کارآفرین و یک آقای هنرمند. کسانی که غرق در مشکلات زیادی هستند، اما با توصیه‌هایی که از باشگاه ۵ صبحی‌ها می‌گیرند، رویکردشان به زندگی به طوری تغییر می‌کند و تبدیل به افرادی بسیار موفق در زندگی می‌شوند. بی‌خانمان به شما می‌گوید که با بیدار شدن در ۵ صبح چطور می‌توانید زندگی خودتان را متحول کنید و البته به این سوال مهم که اصلا چطور ۵ صبح بیدار شویم هم پاسخ می‌دهد.

خواندن کتاب باشگاه ۵ صبح را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابین شارما

رابین شارما پرانرژی و دوست داشتنی است یک متفکر با ایده‌هایی بکر ... او به مردم کمک می‌کند که زندگیشان را تغییر دهند تغییری در جهت رشد.

شارما یکی از شناخته‌شده‌ترین سخنرانان در زمینه مدیریت و رهبری در زندگی شخصی و کاری است که تا به حال بیش از ده کتاب منتشر کرده است. 

بخشی از کتاب باشگاه ۵ صبح

تنها نشانهٔ ثروت واقعی او، ساعت گران قیمتش بود. میلیاردر به‌ظاهر فقیر، به آن دو نفرگفت که به لطف اسپلبایندر که به او مشاوره می‌داد، ثروت زیادی کسب کرده است. بسیاری از مردم آرزو می‌کنند معجزات خارق‌العاده‌ای برای آنها اتفاق بیفتد، اما افراد موفق واقعاً نخبه یاد می‌گیرند که چگونه معجزات خارق‌العادهٔ خودشان را رقم بزنند.

کارآفرین و هنرمند درباره این مرد مرموز بیشتر کنجکاو شدند زیرا همانند یک مشاور خبره صحبت می‌کرد. آنها درحالی‌که میلیاردر توضیح می‌داد چگونه اسپلبایندر - که در واقع مشاور شخصی‌اش بود - به او رازی مهم‌تر از هر چیز دیگر آموخته بود، به او گوش می‌دادند. 

آن راز مهم چه بود؟ اینکه مطمئن‌ترین راه برای به‌دست‌آوردن بهترین نتیجه در زندگی شخصی و شغلی، ایجاد یک عادت صبحگاهی است. میلیاردر که مرد سخاوتمندی بود، پیشنهادی باورنکردنی ارائه داد. او گفت که اگر کارآفرین و هنرمند تمایل داشته باشند، می‌توانند در خانه ساحلی میلیاردر در جزیره موریس با او وقت بگذرانند تا او رازهای شروع صبح افراد موفق نخبه را به آنها بیاموزد. تنها کاری که آنها باید انجام می‌دادند این بود که صبح روز بعد، ساعت ۵:۰۰ صبح با یکدیگر ملاقات داشته باشند.

صبح فردا، کارآفرین و هنرمند کمی تردید داشتند، اما وقتی رولز رویس مرد میلیاردر آنها را سوار کرد و آنها را به آشیانه‌ای که در آن یک فروند جت شخصی براق با لوگوی T۵AMc وجود داشت، برد؛ شروع به نرم شدن و قبول کردن حرف‌های او کردند. کارآفرین از راننده سؤال کرد که این لوگو به چه معناست و او توضیح داد که این مخفف کلمه Club AM ۵ "The " به معنای باشگاه ۵ صبح است؛ بنابراین سفر آنها به سمت درک یک عادت انقلابی صبحگاهی با نگاهی کاملاً جدید به زندگی و با پتانسیل تغییر همه چیز به سمت بهترشدن، آغاز شد.

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظرات کاربران

hosein jay
۱۴۰۰/۰۷/۱۲

من صبح ها حدود ساعت پنج بیدار میشم. برای اینکه راحت تر بیدار بشید، باید برای چند روز -حدود ۱۰ دقیقه- نور خورشید به چشم‌هاتون بخوره تا ساعت بدنتون تنظیم بشه. کتاب هم مثل کتاب های خودیاری دیگه هست و

- بیشتر
Aref
۱۴۰۰/۰۱/۲۰

خلاصه و مفید کتاب کامل ارزش خوندن نداره

نجمه
۱۴۰۰/۰۳/۲۰

خلاصه خوبی بود اما به نظرم کتاب کامل را باید خواند تا مطالب در ذهن تهنشین شود. در کل، حد اقل در من این انگیزه را ایجاد کرد که کتاب کامل را بخوانم.

z.gh
۱۳۹۹/۱۲/۱۵

خلاصه و مفید میشه تو زمان کم تو بی نهایت خوند👌👌

احسان
۱۴۰۱/۱۲/۲۷

مهم ترین نکات کتاب: ۱. موفق ترین افراد نه به خاطر استعداد ذاتی، بلکه به خاطر میزان سرمایه گذاری برای خود تعریف می شوند. ۲. رهایی از هواس پرتی نقش کلیدی دارد. ۳. افراد موفق واقعا معنای اثر مرکب را درک کرده اند.

- بیشتر
فراز
۱۴۰۰/۰۱/۱۳

هر روز صبح، اولین ساعت خود را صرف کار بر روی خود / ذهنیت وهمچنین رویکرد خود به سلامتی / معنویت و عشق کنید ۵ صبح😉

مرجان
۱۴۰۰/۰۸/۰۳

خوبه کتاب خوبی هم هست ولی خوب خلاصه بودنش مثل نصحیت های مادربزرگ است سحرخیز باش تا کامروا باشی ننه جان .. کتاب خوب تورا قانع میکند که چرا سحرخیزی به درد میخورد ولی خب این نوشته بالا را نمیتوان کتاب دانست..

- بیشتر
shoeib yousefi
۱۴۰۰/۰۵/۲۵

به معنای واقعی، عالی و کاربردی، بدور از اضافه گویی و خیلی خوب بود که در ۲۵ صفحه ، کل مفهوم رو رسونده بود

vaf
۱۴۰۰/۰۵/۰۸

کتاب اصلی رو نخوندم ولی حس میکنم این هم زیادی خلاصه س

Nazanin
۱۴۰۰/۰۱/۱۲

خلاصه قشنگی بود👌🏻

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۶)
زیگموند فروید اشاره کرد: " احساسات بیان نشده هرگز نمی‌میرند. آنها زنده به خاک سپرده می‌شوند و بعداً با روش‌های زشت‌تری ظاهر می‌شوند. "
Amity
کارهای کوچکی که روزانه انجام می‌دهید، بسیار مهم‌تر از کارهای بزرگیست که هرچند وقت یک‌بار انجام می‌دهید.
sahar
بسیاری از مردم آرزو می‌کنند معجزات خارق‌العاده‌ای برای آنها اتفاق بیفتد، اما افراد موفق واقعاً نخبه یاد می‌گیرند که چگونه معجزات خارق‌العادهٔ خودشان را رقم بزنند
sahar
کارهای کوچکی که روزانه انجام می‌دهید، بسیار مهم‌تر از کارهای بزرگیست که هرچند وقت یک‌بار انجام می‌دهید.
mahdi_yar
کارهای کوچکی که روزانه انجام می‌دهید، بسیار مهم‌تر از کارهای بزرگیست که هرچند وقت یک‌بار انجام می‌دهید. در نظر بگیرید که هر روز فقط یک درصد از یک توانایی یا مهارت خود را افزایش دهید. این یک تغییر کوچک است، اما در طول یک سال، ۳۶۵ درصد بهبودیافته است!"
mary
مطمئن‌ترین راه برای به‌دست‌آوردن بهترین نتیجه در زندگی شخصی و شغلی، ایجاد یک عادت صبحگاهی است.
Mina.Hp
تحقیقات نشان می‌دهد که نور آبی ساطع شده از دستگاه‌های تکنولوژی، سطح ملاتونین - ماده شیمیایی که باعث خواب می‌شود - را کاهش می‌دهد. قرارگرفتن در برابر صفحه دستگاه‌های دیجیتال در زمان قبل از خواب، می‌تواند مانع از خواب راحت و مناسب شما شود؛ بنابراین ارتباط خود را با دستگاه‌های دیجیتال، حداکثر تا ساعت ۸:۰۰ شب ادامه دهید و سپس آنها را خاموش کنید. بقیه عصر را با صحبت با عزیزانتان، مراقبه، حمام آرام یا مطالعه بگذرانید و حداکثر ساعت ۱۰:۰۰ شب به رختخواب بروید. به‌این‌ترتیب، شما واقعاً می‌توانید مقدار زمان خواب خود را تا ساعت ۵:۰۰ صبح به حداکثر برسانید.
z.gh
فرمول ۲۰/۲۰/۲۰ می‌گوید شما ۲۰ دقیقه برای حرکت، ۲۰ دقیقه برای مراقبه و ۲۰ دقیقه برای رشد فرصت دارید."
mary
برای رسیدن به ۵ درصد از نتایج افراد موفق، شما باید کاری را انجام دهید که ۹۵ درصد از کارآفرینان، هنرمندان و سایر افراد تمایل به انجام آن را ندارند.
Mina.Hp
در نظر بگیرید که هر روز فقط یک درصد از یک توانایی یا مهارت خود را افزایش دهید. این یک تغییر کوچک است، اما در طول یک سال، ۳۶۵ درصد بهبودیافته است!"
z.gh

حجم

۱۳٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

حجم

۱۳٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان