دانلود کتاب صوتی لمس بشر با صدای مرجانه حسین زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی لمس بشر اثر میچ البوم

دانلود و خرید کتاب صوتی لمس بشر

نویسنده:میچ البوم
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی لمس بشر

کتاب صوتی لمس بشر اثر تازه‌ای از میچ آلبوم، نویسنده مشهور کتاب سه‌شنبه‌ها با موری است. این داستان که در دوران شیوع بیماری کرونا نوشته شده است، اثری الهام‌بخش است که به مخاطبان کمک می‌کنند تا این روزها را با امید  پشت‌سر بگذرانند. 

نسخه صوتی این داستان را با ترجمه شهرزاد ضیایی و صدای مرجانه حسین‌زاده می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی لمس بشر

بیماری کشنده‌ شایع شده است و آدم‌ها از هم فاصله می‌گیرند. نسبت به هم بی‌اعتماد شده‌اند و تلاشی برای برقراری رابطه با یکدیگر نمی‌کنند. در این میان، تنها یک نفر امیدش را از دست نداده و به سراغ آدم‌ها می‌رود. 

موسی، پسر کوچک هشت ساله به بازی کردن و خندیدن ادامه می‌دهد. از بیماران عیادت می‌کند و هرچقدر انسان‌ها از هم دور می‌شوند، او به آن‌ها نزدیک‌تر می‌شود. اما راز این کار او چیست؟ چرا موسی می‌تواند به دیدار همه اهل محل برود و آن‌ها را در آغوش بگیرد، اما خودش بیمار نشود؟

لمس بشر، داستان خواندنی کودکانی با امیدها و آرزوهای بسیار است و از همه انسان‌هایی صحبت می‌کند که از لمس کردن، در آغوش گرفتن و بوسیدن یکدیگر محروم شده‌اند. لمس بشر می‌تواند مردم دنیا را دوباره به هم پیوند دهد و آنان را نسبت به آنچه دور و برشان اتفاق می‌افتد، آگاه‌تر و حساس‌تر کند تا امیدشان را در روزهای مبارزه با کرونا از دست ندهند.

کتاب صوتی لمس بشر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به آثار میچ آلبوم از شنیدن این داستان زیبا لذت می‌برند. اگر به داستانی نیاز دارید که در این روزهای سخت، الهام‌بخشتان باشد، این کتاب صوتی را از دست ندهید.

درباره میچ آلبوم 

میچ دیوید آلبوم ۲۳ می سال ۱۹۵۸ در نیوجرسی آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده آمریکایی و روزنامه‌نگار، فیلمنامه‌نویس، نمایشنامه نویس، مجری رادیو و تلویزیون و نوازنده است. کتاب‌های میچ آلبوم بیش از ۳۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده‌اند. میچ آلبوم را البته به خاطر داستان‌های الهام بخشش می‌شناسند. از آثار معروف او که به زبان فارسی ترجمه شده و از استقبال خوبی هم برخوردار شده، می‌توان به در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند، نفر بعدی که در بهشت ملاقات می کنید، سه شنبه‌ها با موری و به اولین تماس تلفنی از بهشت اشاره کرد. او در حال حاضر به همراه همسر خود جینین سابینو در شهر دیترویت ایالت میشیگان زندگی می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۴۲۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۴۲۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان