دانلود و خرید کتاب دمی آرام گیر و فرزانه شو هیمن سونیم ترجمه نازنین فیروزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دمی آرام گیر و فرزانه شو اثر هیمن سونیم

کتاب دمی آرام گیر و فرزانه شو

معرفی کتاب دمی آرام گیر و فرزانه شو

کتاب دمی آرام گیر و فرزانه شو اثر هیمن سونیم با ترجمه نازنین فیروزی به ما می‌آموزد چگونه در این دنیای پرتلاطم، آرام و آگاه باشیم! راهکارهای کاربردی این اثر آرامش خیال و آگاهی را به شما هدیه می‌دهند.

درباره کتاب دمی آرام گیر و فرزانه شو

هیمن سونیم در کتاب دمی آرام گیر و فرزانه شو راهکارهایی ساده اما کارآمد به مخاطبانش ارائه می‌کند. راهکارهایی که قرار است به همه افراد کمک کنند تا ذهنشان را به آرامش برسانند و اضطراب، تشویش و درگیری‌های ذهنی را در کنترل خود دربیاورند. این روش‌ها به همه افراد کمک می‌کند تا در دنیایی که روز به روز ناآرام‌تر می‌شود، آرام بمانند. هشت فصل این کتاب به موضوعات مختلفی می‌پردازند که در کنار هم قرار می‌گیرند و یک تصویر کلی را به مخاطبان نشان می‌دهند. عشق، دوست داشتن هم‌نوعان، بخشش و  ... مسیرهای دیگری که انسان‌ها را به آرامش می‌رساند. 

کتاب دمی آرام گیر و فرزانه شو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

مطالعه این کتاب را به تمام افرادی که دوست دارند آرامش را تجربه کنند، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب دمی آرام گیر و فرزانه شو

وقتی همه‌چیز در اطرافم بسیار سریع در حرکت است، درنگی می‌کنم و از خود می‌پرسم: «این‌همه غوغا در جهان برپاست یا در ذهن من؟»

غالباً می‌پنداریم ذهن و جهان مستقل از یکدیگرند. اگر کسی از ما بپرسد ذهن‌مان کجاست، بیش‌ترمان به سر یا قلب‌مان اشاره می‌کنیم؛ اما هیچ‌کس به درختان یا به آسمان اشاره‌ای نمی‌کند. ما میان آن‌چه درون ذهن‌مان می‌گذرد و آن‌چه در دنیای خارج اتفاق می‌افتد، مرز مشخصی قائل می‌شویم. در مقایسه با جهان پهناور بیرون، ذهنی که درون بدن جای دارد می‌تواند حس کند کوچک، آسیب‌پذیر و گاهی هم ناتوان است؛ اما طبق آموزه‌های بودا، مرز بین ذهن و جهانْ باریک و نفوذپذیر و در اصل واهی است. چنین نیست که جهان به‌طور عینی مسرت‌بخش یا غم‌انگیز باشد و در ما نیز احساسی متقابل ایجاد کند؛ برعکس، چنین احساساتی از ذهن نشئت می‌گیرند و ذهن هم ادراکش را به جهان تعمیم می‌دهد. جهان ذاتاً مسرت‌بخش یا غم‌انگیز نیست؛ فقط هست.

جهان به وجود می‌آید؛ چون ما از آن آگاهیم. نمی‌توانیم در هستی‌ای زندگی کنیم که از آن بی‌خبریم. جهان برای بودن، وابسته‌به ذهن ماست، درست همان‌گونه که ذهن ما به جهان به‌مثابه موضوع اصلی آگاهی وابسته است. به‌بیان دیگر، می‌توان گفت آگاهی ذهن ما جهان را به وجود می‌آورد. آن‌چه ذهن ما بر آن متمرکز است، دنیای ما می‌شود. اگر چنین دیدگاهی داشته باشیم، ذهن در مقایسه با جهان خارج، چندان هم ناچیز به نظر نمی‌رسد. چنین نیست؟

ما نه می‌توانیم و نه می‌خواهیم از تک‌تک چیزهایی که در جهان رخ می‌دهد، آگاه باشیم. اگر چنین می‌کردیم، از اضافه‌بار اطلاعات دریافتی، دیوانه می‌شدیم. اگر مانند این دوستم از دریچه ذهن خود به جهان نگاه کنیم، بی‌درنگ متوجه خواهیم شد که به‌دنبال چه هستیم؛ چراکه ذهن ما بر آن متمرکز می‌شود. نظر به این‌که جهانی که با چشم ذهن‌مان می‌بینیم محدود است، اگر بتوانیم ذهن خود را آموزش دهیم و خردمندانه خودمان انتخاب کنیم که تمرکزمان کجا باشد، آن‌گاه می‌توانیم دنیا را مطابق حالت ذهنی‌مان ادراک کنیم.

نظرات کاربران

Ava Rahi
۱۳۹۹/۱۰/۲۱

بنظر من هر انسانی برای رشد و نمو بهتر احتیاج به یاداوری دارد. احتیاج به تکرار تمرین دارد تا ذهنش از موارد غلط جا افتاده در آن پاک و ذهن شکل تازه و درستی بخود بگیرد. این کتاب با متن ساده

- بیشتر
کاربر ۲۷۵۲۳۸۴
۱۳۹۹/۱۰/۲۶

👌

zoha.mc
۱۳۹۹/۱۲/۰۳

عالی عالی عالی. پر از حرفای ارامش بخش و قشنگ.. پر از نقاشیای زیبا😍😍خلاصه که ی کتاب حال خوب کنههه

👤
۱۴۰۰/۰۵/۲۱

حتما بخونید اولا که بسیار ساده و روان و خیلی مختصر نکات مهمی رو ذکر میکنه دوما شاید بعضی مطالب تکرار مکررات باشه ولی شنیدنش از زبان شخص دیگه باعث هک شدن تو ذهن ما و در نهایت اثر بخشی بیشتر

- بیشتر
کاربر ۴۵۲۲۱۴۰
۱۴۰۲/۱۱/۱۲

آرامبخش هستش مثل دمنوش میمونه گرم و لطیف و مفید و تسلی بخش

نیلوفر
۱۴۰۳/۰۱/۳۱

کتاب خوب و آرامش‌بخشی بود✨ ارزش خوندن داره🌷

کاربر ۲۰۶۷۷۳۵
۱۴۰۳/۰۱/۰۹

خوب بود

نسرین
۱۴۰۲/۰۱/۱۱

گاهی جملات خوب و دلنشینی داره اما من با این سبک حال نکردم یه جوری کسل کننده بود برام .شاید برای یه نفر دیگه این طور نباشه .به هر حال یه کتاب توپ نبود نصفه رهاش کردم تا شاید یه

- بیشتر
Baran Hhh
۱۴۰۰/۰۳/۱۹

کتاب خوبی بود،اما در این زمینه کتاب "شکوه اشراق" خیلی قویتر و کاملتره ☆

Mary gholami
۱۴۰۰/۰۱/۲۹

چیزی جدیدی نداشت همون تکرار حرفهای مثبت هست😬

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲۲)
به‌جای نگرانی از طرز فکر دیگران، خود را وقف رؤیاهای‌تان کنید.
نیلوفر
می‌دانید چرا بعضی از گفت‌وگوها این‌قدر خسته‌کننده است؟ چون گرفتار ادب شده‌ایم و نمی‌توانیم حرف دل‌مان را بزنیم.
Parisa
برای جداکردن غذای چسبیده از کف ماهیتابه، فقط در ماهیتابه آب بریزید و منتظر بمانید. اندکی بعد، غذا خودش ورمی‌آید. برای التیام زخم‌های‌تان هم تقلا نکنید؛ فقط کافی است به قلب خود زمان بدهید و منتظر بمانید. وقتی زخم‌های‌تان آماده شوند، خودشان التیام می‌یابند.
Parisa
مانند یک دسته ماهی این‌جا و آن‌جا نروید، فقط به این خاطر که دوستان‌تان نیز چنین می‌کنند یا به‌این‌دلیل که دیگران می‌گویند باید چنین کنید. پای اعتقادات راسخ خود بایستید. الگوواره‌های موجود را در هم بریزید و خودتان شخصی نوآور و الگوساز شوید.
Parisa
سعی نکنید اطرافیان خود را کنترل کنید. وقتی حتی نمی‌توانید ذهن خودتان را کنترل کنید، چه‌چیزی باعث می‌شود فکر کنید می‌توانید دیگران را کنترل کنید؟
Anahid
برخی می‌گویند واقعاً نمی‌دانند که در زندگی به‌دنبال چه هستند. چنین حسی ممکن است به‌این‌سبب باشد که به‌جای این‌که با احساسات‌شان ارتباط برقرار کنند، زندگی خود را برپایهٔ انتظارات و خواسته‌های دیگران پیش می‌برند. برای خشنودکردن دیگران زندگی نکنید؛ بلکه برای برآوردن آن‌چه قلب‌تان می‌خواهد زندگی کنید.
نیلوفر
آن‌چه موسیقی را زیبا می‌کند فاصلهٔ میان هر نت تا نت دیگر است. آن‌چه سخن را شیوا و رسا می‌کند درنگ مناسب میان واژه‌هاست. هرازگاهی باید نفسی بکشیم و به سکوت بین صداها توجه کنیم.
مهدیس 🌙
اگر به این امید بمانید که دیگران دلداری‌تان بدهند، زیر بار این نیاز خم می‌شوید. اگر مدام نیاز دارید شنیده شوید، هیچ‌کس نمی‌تواند این نیاز را طبق رضایت کامل شما، برآورده کند. به‌جای این‌که همواره تسلی را در دیگران جست‌وجو کنید، خودتان مایهٔ تسلی باشید و به دیگران گوش بسپارید. در روند کمک به دیگران، خودتان هم التیام خواهید یافت. به‌جای بلیت بخت‌آزمایی، برای خودتان و خانواده چند شاخه گل بخرید. اگر گلی بخرید و در اتاق نشیمن بگذارید، هر بار که از اتاق نشیمن گذر می‌کنید، احساس برندگان را خواهید داشت و نظاره‌گر زیبایی فراوانی خواهید بود.
zoha.mc
زندگی مثل یک تکه پیتزاست. در آگهی‌های تبلیغاتی خوشمزه به نظر می‌رسد؛ اما وقتی واقعاً آن را داشته باشیم، به‌خوبی چیزی نیست که تصور می‌کردیم.
Parisa
هیچ‌کس ذاتاً خوب یا بد نیست. فقط شرایطی که در آن با یکدیگر مواجه می‌شویم خوب یا بد است. تبهکاری که اتفاقی مانع می‌شود ماشینی مرا زیر بگیرد، برای من فرشته‌ای است که ازجانب خدا فرستاده شده است. برندهٔ جایزهٔ صلح نوبلی که اتفاقی در مترو محکم به من تنه می‌زند، برای من مردی احمق و نادان است. در یک جمع هفت یا هشت نفره، مطمئناً یک یا دو نفر هستند که خیلی ما را دوست دارند و یک یا دو نفر هم هستند که به ما علاقه‌ای ندارند. این را به خودتان نگیرید. این فقط راه‌ورسم دنیاست.
zoha.mc

حجم

۷۴۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۷۴۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان