دانلود کتاب صوتی دانه قهوه با صدای حامد بیطرفان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دانه قهوه اثر جان گوردون

دانلود و خرید کتاب صوتی دانه قهوه

معرفی کتاب صوتی دانه قهوه

کتاب صوتی دانه‌ قهوه؛ درسی ساده برای ایجاد تغییرات مثبت اثر جان گوردون و دامون وست است.کتاب دانه‌ قهوه یک پیام عالی برای تمام مخاطبان دارد: دانه‌ قهوه باشید.

این داستان جذاب را با ترجمه‌ی طاهره مهرانی بشنوید.

درباره‌ی کتاب دانه‌ قهوه

کتاب دانه‌ قهوه اثری از جان گوردون، نویسنده کتاب اتوبوس انرژی و دامون وست است. این داستان تصویری یک پیام ساده برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی افراد دارد. شما از قدرت دانه‌ قهوه باخبر هستید؟ قدرت در درون دانه‌ قهوه نهفته است. بنابراین فرقی نمی‌کند در کجا یا چه شرایطی باشد، دانه قهوه این توانایی را دارد که زندگی افراد و محیطی که در آن هستند را تغییر دهد و متحول کند.

نویسندگان کتاب دانه‌ قهوه یک پیغام مهم دارند. جهان هر کسی از بیرون خلق نمی‌شود. بلکه آن چیزی است که خودش در درونش ساخته است. برای همین می‌توان گفت که هر کسی می‌تواند جهانش را تغییر دهد و آن را به جایگاه مطلوبی که می‌خواهد بدل کند. قدرت در درون وجود انسان‌ها قرار دارد. اگر دانه‌ قهوه باشید، می‌توانید دنیایتان را تغییر دهید.

شنیدن کتاب دانه‌ قهوه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام علاقه‌مندان به داستان‌های الهام‌بخش از خواندن کتاب دانه‌ قهوه لذت می‌برند. اگر به دنبال درس‌های ساده برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی هستید، کتاب دانه‌ قهوه را حتما بشنوید.

بخشی از کتاب دانه‌ قهوه

"نادیده گرفتن آرزوها برای کسی که زمانی خوب بازی می‌کرده، سخت است و سخت تر از آن شنیدن حرف و حدیث‌های منفی برای بد بازی کردن است."

آقای جکسون سری تکان داد و به اَبی گفت که می‌داند او دقیقاً چه احساسی دارد و به سمت تخته وایت‌برد رفت و فرمول‌های علمی را پاک کرد. سپس تصویری از یک هویج درون ظرفِ آبی کشید.

آقای جکسون پرسید: "وقتی هویجی را در آب داغ می‌اندازی، چه اتفاقی می‌افتد؟"

اَبی پاسخ داد: "داغ می‌شود."

آقای جکسون پاسخ داد: "خوب، اتفاقی بزرگتر از داغ شدن می‌افتد. می‌خواهم امشب به خانه بروی و این کار را انجام دهی و ببینی که چه اتفاقی می‌افتد."

َابی گفت که این کار را انجام خواهد داد، او در تعجب بود که چگونه گذاشتن هویج‌ها در آب داغ می‌تواند به او در حل مشکلاتش کمک کند. 

نظرات کاربران

کاربر ۲۰۶۵۶۶۲
۱۳۹۹/۰۹/۰۵

چخبرتونه

Negin
۱۴۰۰/۰۸/۲۷

کوتاه و جذاب بود

shaghaayegh.9473
۱۳۹۹/۱۱/۰۷

کتاب خوبی بود

Hayd:)
۱۴۰۱/۰۸/۰۳

کتاب جالبه ای انگیزه میده خوندنش ضرر نداره

کاربر ۲۷۸۷۲۱۵
۱۴۰۰/۰۳/۰۲

عالی بود ومختصر،من بعدازگوش دادنش دلم میخواد مثل دونه قهوه تاثیر گذار ومحکم باشم نیون همه ی آب جوش های زندگیم😍

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۲۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۲۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان