دانلود کتاب صوتی روزالده با صدای سامان قلیچ خانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روزالده اثر هرمان هسه

دانلود و خرید کتاب صوتی روزالده

نویسنده:هرمان هسه
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی روزالده

کتاب صوتی روزالده اثر هرمان هسه، داستانی درباره عشق و جدایی است و به نوعی برگرفته از زندگی شخصی نویسنده است. این کتاب صوتی را با ترجمه محمد بقایی و صدای سامان قلیچ‌خانی می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی روزالده

روزالده داستانی است که هرمان هسه آن را با کمک تجربیات خود و جدایی از همسر اولش نوشته است و داستان درباره عشق ناکامی است که در نهایت به جدایی می‌انجامد. داستان درباره مردی به نام یوهان است. او ثروتمند است و در منطقه‌ای به نام روزالده ملکی خریداری کرده است. او و همسرش آدله زندگی پر زرق و برقی دارند. از امکانات چیزی کم ندارند اما رابطه آن‌ها با یکدیگر سرد و پر از مشکل است. آن‌ دو تنها به دلیل فرزندشان پی‌یر با یکدیگر ارتباط دارند. یوهان که نقاش هنرمندی است در حال کشیدن یک تصویر از رودخانه راین است...

کتاب صوتی روزالده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به ادبیات داستانی از شنیدن کتاب صوتی روزالده لذت می‌برند. 

درباره‌ی هرمان هسه

هرمان هسه در ۲ ژوئیه ۱۸۷۷ در آلمان متولد شد. پدرش مدیر انتشارات مبلغان مذهبی بود و مادرش فرزند یک هندشناس معروف. او تحت تاثیر این دو نفر، یعنی پدر و پدربزرگش، به ادبیات علاقه‌مند شد. هرمان هسه زندگی پر فراز و نشیبی را از سر گذراند. او به دلیل تضادهایی که با خانواده و محیط مدرسه‌اش احساس می‌کرد از آنجا فرار کرد. مدتی افسردگی داشت و یکبار دست به خودکشی زد. مدتی او را به آسایشگاه مراقبت از کودکان عقب‌مانده‌ی ذهنی فرستادند. بعد از ان کارهای مختلفی مثل کتاب‌فروشی، باغبانی، نقاشی با آبرنگ و ... را انجام داد. هرمان هسه در سال ۱۹۴۶ نوبل ادبیات را از آن خود کرد. از مشهورترین آثار او می‌توان به دمیان، سیدارتا و گرگ بیابان اشاره کرد.

هرمان هسه در ۹ اوت ۱۹۶۲ در سوئیس چشم از دنیا فروبست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۴۴۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۴۴۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان