دانلود کتاب صوتی قله ها و دره ها با صدای حسین نصیری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قله ها و دره ها اثر اسپنسر جانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی قله ها و دره ها

معرفی کتاب صوتی قله ها و دره ها

کتاب قله‌ها و دره‌ها اثر دکتر اسپنسرجانسون درباره چگونگی تغییر اوضاع خوب و بد به گونه‌ای است که در هر صورت به نفع ما باشد.

درباره کتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها

چطور کاری کنیم که اوقات خوب و بد هر دو به نفع ما باشند؟ دکتر جانسون در این کتاب تاکید می‌کند که قله‌ها و دره‌ها با هم در ارتباطند. کارِ هوشمندانه‌ای که امروز در دره انجام می‌دهید، قله‌ی آینده‌تان را می‌سازد. این کتاب روشی کارآمد برای تبدیل‌کردن لحظات بد به لحظات خوب و بهتر‌کردن شرایط را به شما آموزش می‌دهد.

اسپنسر جانسون در این کتاب با زبانی داستانی مانند دیگر کتاب‌هایش به خواننده‌ آموزش می دهد چطور حتی در چالش‌برانگیزترین شرایط ، آرام و موفق عمل کند.

مرد جوان و اندوهگینی در یک دره‌ زندگی می‌کند. او روزی پیرمردی را می‌بیند که روی قله‌ای ساکن است. مرد جوان نمی‌داند که با یکی از مرفه‌ترین و موفق‌ترین افراد دنیا آشنا شده است. اما با برخورد و صحبت بیشتر با پیرمرد، متوجه می‌شود که می‌تواند اصول فوق‌العاده و ابزار عملی او را در زندگی خود به کار بگیرد و پیشرفت کند...

اگر هنگام روبه رو شدن با مشکلات آرامش خود را حفظ کنید و بدانید که دره به پایان می‌رسد و کارهایی خلاف آنچه که شما را در دره قرار دادند انجام دهید. می‌توانید با کار بیش‌تر خدمتگزار باشید و در زندگی بیشتر عشق بورزید.

شنیدن کتاب قله‌ها و دره‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت در زندگی و کسب‌وکار را به شنیدن این کتاب دعوت می‌کنیم.

درباره اسپنسر جانسون

دکتر اسپنسر جانسون، فیزیکدان و نویسنده‌ی آمریکایی است. او عمدتا به دلیل نوشتن کتاب‌هایی در زمینه‌ی خودیاری و موفقیت مانند چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد و مدیر یک دقیقه‌ای معروف و شناخته شده است. کتاب‌های او به چندین زبان در دنیا ترجمه شده است. به اسپنسر جانسون لقب پادشاه تمثیل را داده‌اند، چرا که مهارت او در دریافت مسائل دشوار و پیچیده و ارائه و بیان راهکارهای ساده و آسان است. جانسون در سن ۷۸ سالگی و بعد از یک مبارزه طولانی با سرطان لوزالمعده در سال ۲۰۱۷ از دنیا رفت.


معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظرات کاربران

کاربر 2823785
۱۳۹۹/۱۱/۱۹

خیلی مفید بود

فرهمند ۱۴۰۳۹۵۱
۱۴۰۲/۱۱/۱۰

بسیار جذاب و خوب البته در زندگی کارامد و این جذابش میکنه

کاربر ۶۹۹۲۷۶۷
۱۴۰۲/۰۶/۰۱

کتابی فوق العاده عالی با متون تاثیر پذیر پیشنهاد میکنم از کنارش بیتفاوت رد نشیدحتی اگه شده یک صفحه هم بخونید

کاربر ۴۱۴۹۰۷۹
۱۴۰۲/۰۴/۲۰

کتاب مفیدی بود🌱

کاربر 2872988
۱۴۰۱/۰۱/۲۵

خیلی عالی و فوق‌العاده کتاب تاثیر گذار در موفقیت های زندگی شخصی هست وکسب کار هست

زمان

۲ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۱۹۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۱۹۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۹۰۰
۹,۹۵۰
۵۰%
تومان