دانلود کتاب صوتی آه ما الاغ ها با صدای حسین نصیری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آه ما الاغ ها اثر عزیز  نسین

دانلود و خرید کتاب صوتی آه ما الاغ ها

نویسنده:عزیز نسین
گوینده:حسین نصیری
انتشارات:انتشارات گیوا
امتیاز:
۳.۴از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آه ما الاغ ها

کتاب صوتی آه ما الاغ ها مجموعه داستان‌ طنز از نویسنده پر آوازه ترک، عزیز نسین است که صمد بهرنگی به فارسی ترجمه کرده است. این اثر را با صدای حسین نصیری می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی آه ما الاغ ها

کتاب صوتی آه ما الاغ ها مجموعه ده داستان کوتاه است. این داستان‌ها با زبان طنز عزیز نسین هرکدام به یکی از مشکلات جامعه و مردم کنایه می‌زند. آه ما الاغ ها نام یکی از داستان‌های این مجموعه است که شهرت بسیاری دارد. این داستان درباره الاغی است که هنگام چریدن متوجه می‌شود گرگی نزدیکی او ایساده است. الاغ صدای گرگ را هم می‌شنود، اما به جای اینکه فرار کند به خودش تلقین می‌کند «گرگ نیست، گرگ نیست»...

کتاب صوتی آه ما الاغ ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

دوست‌داران آثار طنز و علاقه‌مندان به نوشته‌های عزیز نسین از شنیدن این داستان لذت می‌برند. 

درباره عزیز نسین 

محمت نصرت با نام هنری عزیز نسین، مترجم، نویسنده و طنزنویس ۲۰ دسامبر ۱۹۱۵ در استانبول به دنیا آمد. ماجرای انتخاب این اسم مستعار برای خودش هم داستانی جذاب دارد. او عزیز که نام پدرش است را به عنوان نام هنری خود انتخاب کرد. نسین در زبان ترکی به معنای «تو چه‌کاره‌ای؟» است. او که سردبیری گاهنامه طنز را بر عهده داشت، به دلیل دیدگاه‌های سیاسی‌اش، چندین بار به زندان افتاد. داستان‌های کوتاه عزیز نسین در ایران به دست مترجمان مختلفی مانند ثمین باغچه‌بان، احمد شاملو، رضا همراه و صمد بهرنگی به فارسی ترجمه شد و در سراسر دنیا آثار او را به سی زبان می‌خوانند. عزیز نسین از یک سوقصد از طرف گروه‌های افراطی در حادثه آتش‌سوزی هتل جان سالم به در برد و در نهایت در ۶ ژوئیه ۱۹۹۵ در آلاچاتی در استان ازمیر ترکیه چشم از دنیا فروبست. 

صمد بهرنگی 

صمد بهرنگی متولد ۲ تیر ۱۳۱۸ در تبریز آموزگار، منتقد اجتماعی، داستان‌نویس، مترجم، و پژوهش‌گر فولکلور آذربایجانی بود. او داستان‌های بسیاری نوشت و مهم‌ترین و معروف‌ترین داستانش ماهی سیاه کوچولو نام دارد. این کتاب با تصویرگری فرشید مثقالی جایزه براتیسلاوا را از آن خود کرده است. صمد بهرنگی درسش را در رشته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی در دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه تبریز خواند و همزمان به کار معلمی نیز مشغول بود. بهرنگی در ۹ شهریور ۱۳۴۷ در ارسباران به علت غرق شدن در رود ارس چشم از دنیا فروبست.

نظرات کاربران

ندا
۱۴۰۲/۰۷/۱۶

کارهای عزیز نسین عالی هستن.

AS4438
۱۴۰۱/۰۷/۲۳

جالب بود.

Sama
۱۴۰۱/۰۲/۱۰

عالی

کاربر ۲۶۵۵۲۳۹
۱۳۹۹/۱۰/۰۳

عالی عالےیییییبی

زمان

۳ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۲۸۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۲۸۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان