دانلود کتاب صوتی طعم شیرین پیروزی با صدای کامبیز خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی طعم شیرین پیروزی اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی طعم شیرین پیروزی

معرفی کتاب صوتی طعم شیرین پیروزی

برایان تریسی اعتقاد دارد اصول ثابت شده‌ا‌ی برای کسب موفقیت بیشتر در تجارت و زندگی شخصی، وجود دارند؛ او با تکیه بر همین دیدگاه کتاب طعم شیرین پیروزی را تالیف کرده است. 

درباره کتاب صوتی طعم شیرین پیروزی

برایان تریسی می‌گوید افراد موفق اغلب از اصول عملی ثابت شده برای موفقیت در شرایط نابرابر استفاده می‌کنند. تریسی در کتاب پیش‌رو ۱۰۰ اصل موفقیت تجاری را به مخاطبان معرفی و مهارت‌هایی را برای پیروزی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. شما می‌توانید از این مهارت‌ها برای پیروزی در زندگی شخصی و کاری خود استفاده کنید.

تریسی در این کتاب سرمایه‌ای را در قالب ۱۰۰ راهکار ساده و قابل یادگیری گرد آورده است که حوزه گسترده‌ای از کسب وکار و تجارت را پوشش می‌دهند. او برای ملموس‌تر شدن کتابش به نمونه‌های واقعی در زندگی اشاره کرده است.

شنیدن کتاب طعم شیرین پیروزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب طعم شیرین پیروزی را به افرادی که به دنبال راز و رمزهای موفقیت و پیروزی در کسب و کار هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی متولد سال ۱۹۴۴ میلادی در شارلوت‌تاون کانادا است. او شرکت برایان تریسی اینترنشنال را در سال ۱۹۸۴ در شهر ونکوور کانادا بنیان نهاد و خود مدیر عامل آن شد. در این مجموعه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت، ارائه می‌شود. برایان تاکنون ده‌ها جلد کتاب نوشته و سمینارهای زیادی با موضوعات رهبری، فروش، مدیریت مؤثر و استراتژی کسب‌وکار برگزار کرده است. او قدرتمندترین سخنران حوزه موفقیت محسوب می‌شود و تاکنون در ۷۰ کشور جهان سمینارهای موفقیت و فروش را برگزار کرده است.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

کاربر ۸۶۹۰۱۱
۱۳۹۹/۰۹/۰۲

ترجمه کتاب روان نیست ولی صدای راوی عالیه

baghaei
۱۳۹۹/۱۱/۱۱

صدای اقای خلیلی عالیه

زمان

۱۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۳۴۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۳۴۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان