دانلود کتاب صوتی سه رساله درباره ی نظریه جنسی با صدای فریاد موسویان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سه رساله درباره ی نظریه جنسی اثر زیگموند فروید

دانلود و خرید کتاب صوتی سه رساله درباره ی نظریه جنسی

معرفی کتاب صوتی سه رساله درباره ی نظریه جنسی

کتاب سه رساله درباره ی نظریه جنسی نوشته زیگموند فروید است که آوانامه آن را با صدای فریاد موسویان منتشر کرده است. زیگموند فروید روانکاو بزرگ اتریشی و پدر علم روانکاوی مدرن است. او با طرح نظریه‌های متنوع از جمله ضمیر ناخودآگاه در روانشناسی، دری نو به درک انسان از خود باز کرد. 

مسائل دیگری مانند بررسی ریشه‌ی نارسایی‌های روحی در گذشته‌ی خود، طرح‌های شگفت انگیز وی در روانکاوی و روانشناسی خواب باعث شد که نظریه‌های او در ادبیات نیز بسیار تأثیر گذار شود و امروزه هیچ کس از کسانی که خود را اهل ادبیات می‌دانند بی‌نیاز از خوانش و فهمیدن آثار فروید نیستند. در این کتاب، نویسنده به تبیین نظریه جنجال برانگیز خود درباره عقده های ادیپ و الکترا پرداخته که به نوعی پایه و اساس اندیشه‌های این روانکاو بزرگ و تاثیرگذار در تاریخ این علم است.

شنیدن کتاب سه رساله درباره ی نظریه جنسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به روانکاوی و نقد روان‌کاوی پیشنهاد می‌کنیم

معرفی نویسنده
عکس زیگموند فروید
زیگموند فروید

زیگموند فروید عصب‌شناس برجسته‌ اتریشی بود که امروزه در جهان به عنوان پدر علم روانشناسی دنیا شناخته می‌شود. او با بنیان‌ نهادن روانکاوی، به عنوان یک روش درمانی در علم روانشناسی، موفق شد تا گام بزرگی در شناخت و درمان اختلالات و آسیب‌های روانی بردارد.

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۳۹۹/۰۸/۲۹

جنسیت و سوال‌ها زیگموند فروید روانشناس چالش برانگیز اتریشی، صاحب اثر «سه رساله درباره‌ی نظریه جنسی» است. در جامعه‌ی ما با این‌که در حال حاضر کودکان نسبت به همه چیز دانش نسبی‌ای دارند، اما در مسائل جنسی اطلاعات کمی دارند که

- بیشتر
Ali1988
۱۴۰۰/۰۴/۰۱

در مورد فروید و بینش او که هزاران مقاله و کتاب نوشته شده و مجال برای نقد محتوا نیست ولی کتابی بسیار بسیار مفید می باشد.متاسفانه با ترجمه ی افتضاح و بدتر از اون گویندگی افتضاح تر از اون به

- بیشتر
Mehdi Alinejad
۱۳۹۹/۱۰/۲۵

ترجمه در حد وحشتناکی افتضاح هستش افتضاح ،حیف پولی که دادم

فواد انصاری
۱۳۹۹/۱۱/۰۹

اگر چه ترجمه چندان روانی نداشت ولی خود کتاب هم مثل سایر آثار فروید مشکل و دیرفهم است. مباحثی مثل: وارونگی جنسی،مازوخیسم،سادیسم،استمنا،عقده ادیپ و .... مطرح میشود و با تمام این تفاسیر ارزش خوندن داره.

زمان

۹ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۵۴۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۵۴۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۷,۰۰۰
۶۰,۹۰۰
۳۰%
تومان