دانلود کتاب صوتی روان درمانی چیست ؟ با صدای کامبیز خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روان درمانی چیست ؟ اثر آلن دو باتن

دانلود و خرید کتاب صوتی روان درمانی چیست ؟

معرفی کتاب صوتی روان درمانی چیست ؟

آلن دوباتن در کتاب صوتی روان‌درمانی چیست؟ درباره یکی از ارزشمندترین اختراعات صد سال گذشته در علم روان‌شناسی یعنی روان درمانی صحبت می‌کند. قدرتی استثنایی برای ارتقاء سطح سلامت روانی، بهبود روابط و گشایش فضای خانواده.

درباره کتاب صوتی روان درمانی چیست؟

آلن دوباتن در این کتاب درباره کژفهمی‌ها و سوء برداشت‌ها و امیدواری‌ها و شک‌های نابجا و بیهوده‌ای که درباره علم روان‌درمانی وجود دارد صحبت کرده است. دوباتن در این کتاب سعی کرده روان‌درمانی را به شیوه‌ای درست توضیح دهد و گستره و حد و حدود و روش‌های پاسخگویی آن به نیازهای درونی انسان را بشناساند.

 به گفته دوباتن، این کتاب بازتاب‌دهندهٔ یک باور بنیادین در مدرسه زندگی، که معتقد است روان‌درمانی بزرگ‌ترین گامی است که ما می‌توانیم در جهت خودفهمی و شکوفایی خویش برداریم.

به عبارت دیگر این کتاب راهنمایی درباره هدف و معنای روان درمانی است.

کتاب صوتی روان‌درمانی چیست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب روان درمانی چیست؟ برای همه مفید است. چه کسانی که این علم را به خوبی می‌شناسند و به ضرورت وجود آن معتقدند و چه آنهایی که هنوز با دیده شک و تردید به آن می‌نگرند. با شنیدن این کتاب افق‌های تازه‌ای پیش روی شما گشوده می‌شود تا برداشت نویی از روان‌درمانی و مزایای آن داشته باشید.

درباره آلن دوباتن

آلن دوباتن فیلسوف، نویسنده و مجری تلوزیون فرانسوی است که دغدغه اش نوشتن درباره زندگی روزمره به شیوه‌ای فلسفی است. او در تمام نوشته‌هایش می‌کوشد فلسفه را وارد زندگی عادی انسان کند. دوباتن آنقدر به این موضوع علاقه دارد که دوره دکتری خود در دانشگاه هاروارد را رها کرد تا درباره فلسفه در زندگی به زبان ساده بنویسد.

مهم‌ترین کتاب‌های آلن دو باتن، تسلی بخشی‌های فلسفه، هنر سیر و سفر و پروست چگونه می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند، نام دارند.

بخشی از کتاب روان درمانی چیست؟

سرچشمه‌های نیاز به روان‌درمانی در اعماق گذشته‌های ما جای دارد. قریب به یقین در دوران کودکی بی آن‌که قصدی در میان بوده باشد، موانعی در منحنی رشد ما به سوی بلوغ عاطفی وجود داشته است. اگر در دوران کودکی رفتار والدین توأم با مهربانی بوده و با حساسیت و از روی عشق از ما مراقبت کرده باشند، باز نمی‌توان دوران کودکی را بدون آسیب عمیق روانی سپری کنیم؛ چیزی که می‌توان آن را «آسیب آغازین» نام نهاد.

دوران کودکی تا حدی به این دلیل ما را در معرض آسیب هیجانی قرار می‌دهد که برخلاف دیگر موجودات زنده، گونهٔ جانوری انسان خردمند، دورهٔ کودکی بیش از حد طولانی و از جنبه ساختاری، آمیخته با ترس از فضاهای تنگ و بسته را پشت سر گذاشته است؛ اما کره اسب نیم ساعت بعد از تولد می‌تواند روی پاهای خود بایستد.


نظرات کاربران

Erfan
۱۴۰۱/۱۲/۱۱

کتاب بدی نیست اما دقت کنید که مخاطب هدفش در واقع کسانی هستن که نیاز به روان درمانی رو انکار میکنن و یا دربارش آگاهی ندارن. اگر در این زمینه مطالعه دارید این کتاب به افزایش اطلاعات شما کمکی نمیکنه اما

- بیشتر
بهزاد اشرف گنجوی
۱۴۰۱/۱۲/۰۷

این کتاب عالی بود، یعنی پاسخی بسیار شیک و قابل فهم و جامع درمورد کلیات رواندرمانی. خب البته که در حال حاضر بسیاری از سبک‌های رواندرمانی دیگر چندان به تجربیات کودکی و رفع اثرات بجامانده از ناملایمات آن دوران نمی‌پردازند

- بیشتر

زمان

۲ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۱۳۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۱۳۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان