دانلود کتاب صوتی اعتماد به نفس با صدای نسترن حسنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اعتماد به نفس اثر باربارا دی آنجلیس

دانلود و خرید کتاب صوتی اعتماد به نفس

معرفی کتاب صوتی اعتماد به نفس

کتاب اعتماد به نفس نوشته بارابارا دی آنجلیس است که با ترجمه حسام اتابک منتشر شده است. در کتاب اعتمادبه نفس، روش‌های دستیابی به اعتماد به نفس و کابردهای آن در زندگی را بیان می‌کند. در کتاب حاضر، باربارا تعریف دقیقی از اعتماد به نفس و خودباوری حقیقی دارد و ابزارهای لازم برای خلق اقتدار شخصی، اعتماد به نفس و عشق و شور و حرارت را چه در شغل و کار و چه در روابط در اختیار شما قرار می‌دهد.

کتاب اعتماد به نفس به شما کمک می کند با اعتماد به نفس بیشتر و موفق‌تر باشید، به خودتان باور داشته باشید و از پس همه چیز بربیایید. با کتاب اعتماد به نفس یاد می‌گیرید چطور از رفتاری که موقعیت و موفقیت شما را خراب می کنند فاصله بگیرید.

شنیدن کتاب اعتماد به نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق و رو به جلو پیشنهاد می‌کنیم

درباره‌ باربارا دی‌آنجلیس

باربارا دی آنجلیس، روان‌شناس، مشاور روابط، سخنران و نویسنده‌ی آمریکایی در زمینه رشد شخصی در تاریخ ۴ مارچ ۱۹۵۱ متولد شده است. او کارشناسی ارشد خود را در روانشناسی از دانشگاه سیرا گرفته و دکترای خود را در روانشناسی از دانشگاه کلمبیا پسیفیک دریافت کرده است.

آثار باربارا دی‌آنجلیس از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی است که بیش از ۸ میلیون نسخه از آن فروخته شده‌است و در سراسر جهان به بیشتر از بیست زبان به چاپ رسیده‌است. اولین کتاب او، چگونه می‌توان عشق ورزید؟ یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های زمان خود شد؛ و برنده جایزه Infomercial به عنوان بهترین کتاب سال ۱۹۹۴ انتخاب شد. از میان کتاب‌های دیگر او می‌توان به آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ رازهایی درباره‌ی مردان و راهنمای زناشویی موفق اشاره کرد

نظرات کاربران

کاربر ۲۷۸۹۶۶۵
۱۳۹۹/۱۲/۲۶

سلام همه کتاب های بارباراعالی ودارای محتوی روان و شفاف است

زمان

۱ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱۰۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱۰۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان