دانلود و خرید کتاب قلمکار اصفهان حسین یاوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب قلمکار اصفهان

کتاب قلمکار اصفهان نوشته حسین یاوری و دیگران است که به این هنر قلمکاری از شروع درخشش در عصر صفوی تا امروز می‌پردازد. قلمکار هنری سنتی و اصیل با زمینه‌های گسترده و وسیع است که اوج شکوفایی آن در زمان پایتختی اصفهان در دورۀ صفویه به ثبت رسیده است.

درباره کتاب قلمکار اصفهان

 کتاب قلمکار اصفهان، حاصل تحقیقات کتابخانه‌ای، پژوهش میدانی و تجارب استادان صاحب‌نظر و با تجربه در هنر قلمکاری است که طی سال‌ها پژوهش، تدریس، مطالعه و تفحص حاصل آمده و به مناسبت گردهمایی بین‌المللی مکتب اصفهان منتشر شده است. در این پژوهش سعی شده با ذکر تاریخچه، سیر تحول و تطور، معرفی استادان شاخص و مراحل مختلف تولید و آماده‌سازی قلمکار، همراه با عکس و تصویر، با زبانی ساده و گویا و با تکیه و تأکید بر نحوه شکل‌گیری و نیز اوج درخشش هنر قلمکاری در عصر صفوی و در نهایت وضعیت فعلی آن، یکی از هنرهای صناعی اصیل و کاربردی اصفهان به علاقه‌مندان معرفی شود. در این کتاب علاوه بر دانسته‌های نویسندگان از شانزده منبع و مأخذ و هفتاد و هشت تصویر و طرح برای تفهیم بهتر و غنای مطالب استفاده شده است.

خواندن کتاب قلمکار اصفهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به هنر قلمکاری پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

farnoosh
۱۴۰۰/۱۰/۰۶

چجوری عکس آپلود کنم ببینید که کتاب برعکسه... لطفاً رسیدگی کنید و نسخه درستشو قرار بدید! من بهش نیاز دارم اینجوری خیلی سخته...

کتاب برعکسه لطفا رسیدگی کنید
۱۴۰۱/۰۹/۲۵

کتاب برعکس هستش

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۱۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان