دانلود کتاب صوتی GTD: روشی برای انجام بهتر کارها با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی GTD: روشی برای انجام بهتر کارها اثر دیوید آلن

دانلود و خرید کتاب صوتی GTD: روشی برای انجام بهتر کارها

نویسنده:دیوید آلن
گوینده:ندا پوریان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی GTD: روشی برای انجام بهتر کارها

کتاب صوتی GTD: روشی برای انجام بهتر کارها نوشته دیوید آلن و ترجمه زهرا احمدی، هنر بازدهی بدون استرس را به مخاطبانش آموزش می‌دهد. این کتاب صوتی را با صدای ندا پوریان بشنوید. 

درباره کتاب صوتی GTD: روشی برای انجام بهتر کارها

کتاب صوتی GTD: روشی برای انجام بهتر کارها یک اثر عالی برای تمام افرادی است که درگیر مشغله‌ها و کارهای زیادی هستند. چراکه به مخاطبانش کمک می‌کند تا بازدهی خود را بدون ذره‌ای استرس بالا ببرند. اگر شما فردی باشید که هر روز باید مسئولیت‌های زیادی را به انجام برسانید، ممکن است با اضافه شدن یک کار جدید به کارهایتان از کوره در بروید. ممکن است بارها این فکر به ذهنتان خطور کرده باشد که دیگر در زندگیتان جایی برای لذت بردن از لحظات خوب باقی نمانده است و ... . اما دیوید آلن با این روش به شما کمک می‌کند تا تعادلی بین کارها و مسئولیت‌هایتان برقرار کنید و در عین حال از زندگیتان نیز لذت ببرید. 

روش پیشنهاد شده در این کتاب، روشی عالی برای مدیریت زمان است. بدین ترتیب با استفاده از راهکارهای این کتاب می‌آموزید چگونه به تمام کارهایتان سر و سامان ببخشید و انرژی‌تان را نیز روز به روز بالا ببرید

کتاب صوتی GTD: روشی برای انجام بهتر کارها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب صوتی GTD: روشی برای انجام بهتر کارها را به تمام افرادی که در زندگی روزانه خود مسئولیت‌های بالایی دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی GTD: روشی برای انجام بهتر کارها

وقتی سنگ‌ریزه‌ای را داخل چاله‌ای آب می‌اندازید، واکنش آب، کاملاً متناسب با جرم سنگ‌ریزه و نیرویی که با آن پرتاب شده است. آب، بیشتر یا کمتر از نیاز، واکنش نشان نمی‌دهد. اما وقتی در زندگی با رویدادی پر استرس مواجه می‌شویم، اغلب با واکنشی بیش از حد لزوم، اجازه می‌دهیم این رویداد کنترل ما را در دست بگیرد. مثلاً، اگر کوهی از کار سرتان ریخته و با آمدن ایمیلی جدید، یکی دیگر هم به آن‌ها اضافه شود، شاید احساس کنید که دیگر طاقت ندارید و با تندی واکنش نشان دهید. اما بهتر نیست شرایطی روحی مثل آب داشته باشید؟ که نه تنها به ایمیل یا هر رویداد دیگری، واکنشی بیشتر یا کمتر از حد نیاز نشان ندهید بلکه، همیشه عکس‌العملی متناسب داشته باشید؟

نظرات کاربران

هانی
۱۳۹۹/۰۸/۲۳

عالییییییییییی

mehrnoush
۱۴۰۰/۰۸/۲۱

مختصر و مفید بود!

سهيل قهرمانی
۱۳۹۹/۰۹/۰۳

گرچه کتاب خیلی کوتاه هست ولی توصیه میشه اگر اولین بار هست اسم این روش رو میشنوید...

Sobhan
۱۴۰۲/۰۳/۱۸

دقیقا نباید به گفته کتاب عمل کرد میشه شخصی سازی کرد فقط کافیه کلیات کتاب رو بدونی اگه می دونین گوش ندید وگرنه با سرعت ۱.۵ x گوش کنید تا تو وقت صرفه جویی بشه البته اگه می تونید

sahand
۱۴۰۰/۰۶/۲۶

یه ایرادی تو دقیقه ۱۵:۳۷ هست. یه پرش کوچولو داره.

زمان

۵۱ دقیقه

حجم

۴۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۱ دقیقه

حجم

۴۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان