دانلود و خرید کتاب اولین کتاب بازیگری من کریستن دابروفسکی ترجمه رحمت امینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اولین کتاب بازیگری من

کریستن دابروفسکی، پژوهشگر و آموزگار هنر نمایش و رحمت امینی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در رشته هنر است.

در بخشی از پیشگفتار مترجم بر این کتاب می‌خوانیم:

«آموزش صحیح و پایه‌ای تئاتر برای کودکان این مرز و بوم، یکی از دغدغه‌های همیشگی مدیریت‌های کلان فرهنگی بوده است. در این‌که تئاتر می‌تواند اثرات تعلیمی و تربیتی مؤثری در کودکان داشته باشد، تردیدهایی هم اگر بوده، اکنون رنگ باخته است.

امروزه، از تئاتر برای آموزش بسیاری از مفاهیم علمی نیز بهره‌برداری می‌شود و در کنار آن تئاتر می‌تواند در خدمت تربیت و اصلاح رفتار کودکان قرار گیرد.

به همین سبب است که بسیاری از مراکز دولتی و غیردولتی طی دهه اخیر در کشورمان به سمت ترجمه و تألیف آثاری گام برداشته‌اند که در آنها الفبای تئاتر به شیوه‌ای نوین و مطابق با آخرین دستاوردهای تعلیمی ـ تربیتی این هنر منتقل شود.

اولین کتاب بازیگری من یکی از کتاب‌های مجموعه‌ای با عنوان «مجموعۀ اولین بازیگری من» است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این کتاب، قابل فهم بودن برای کودکان است، به گونه‌ای که اگر والدین و بزرگ‌ترها آن را برای کودکانی که هنوز الفبا را هم یاد نگرفته‌اند، بخوانند، کودکان به سادگی مفاهیم را درک کرده و تئاتر را فرا‌می‌گیرند.

از دیگر ویژگی‌های کتاب قابل استفاده بودن برای مربیان و معلمان مدارس است، تا از شیوه منحصر به فرد آن برای آموزش گام‌به‌گام در مهدکودک‌ها و مدارس سود ببرند. هم‌چنین در ترجمه و تألیف اثر نیز تلاش شده تا عناوین و اسامی منطبق با فرهنگ و زبان ما تغییر یابد و بخش‌هایی از اصل اثر نیز به ضرورت همین اقدام، حذف شده است.»

نظرات کاربران

farzad farzin
۱۳۹۷/۰۵/۲۲

خیلی خوبه...کسایی که میخوان اصول بازیگری رو یاد بگیرن حتما بخونن🎞📽🎬📼🎥📹

زینب جابری
۱۳۹۹/۰۳/۰۹

عالی /به نظر من عالی و با کیفیت است . و من خیلی چیز های جالب و زیادی درباره ی بازیگری کسب کردم به شما توصیه می کنم بخریدش

yalda88
۱۴۰۰/۰۳/۰۴

کتابه خیلی عالی است برای بازیگران اینده اما قیمت این کتا تو دیجیکالا 15هزار است اما انجا 35هزار اگر از دیجیکا لا بخریم بهتره

mzi
۱۳۹۵/۰۳/۰۹

لطفا کتاب هایی با این مضمون را زیاد کنید

عالی بود حتما بخونیدش
۱۳۹۹/۰۳/۱۷

عالی

کاربر ۱۶۳۹۶۵۷
۱۴۰۰/۰۴/۲۹

متاسفانه قیمتاین کتاب بصورت الکترونیک خیلی گرونه من این کتاب رو ۳۵ هزارتومن خریدم اینجا در حالی کهسفارش دادم خود کتاب رو با پست هم ۳۵ تومن در اومد حداقل توقع اینه که کتاب الکترونیکقیمتش از قیمت اثلی کتاب بیشتر

- بیشتر
mzi
۱۳۹۵/۰۳/۱۱

awli

کاربر ۳۷۹۹۹۱۵
۱۴۰۰/۰۹/۱۷

سلام نمیشه آنلاین دانلود کرد بتید خرید انگار نمیشه دانلود شه؟؟؟

Mita
۱۴۰۱/۰۸/۰۱

اخه این چیه!!!! هیچ نکته ای نداشت

علي اصغر
۱۳۹۸/۰۹/۰۵

کتاب خوبییی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۰۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۴۰۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان