دانلود کتاب صوتی با هر کسی چه‌طور صحبت کنیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی با هر کسی چه‌طور صحبت کنیم اثر لیل لوندز

دانلود و خرید کتاب صوتی با هر کسی چه‌طور صحبت کنیم

نویسنده:لیل لوندز
گوینده:ندا پوریان
امتیاز:
۳.۰از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی با هر کسی چه‌طور صحبت کنیم

کتاب صوتی با هر کسی چه‌طور صحبت کنیم، اثر لیل لوندز، ۹۲ راهکار دارد که به شما کمک می‌کنند تا در روابطتان به موفقیت برسید. 

درباره‌ کتاب صوتی با هر کسی چه‌طور صحبت کنیم

گاهی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که به نظر می‌رسد در مراحل مختلف زندگی‌شان موفق هستند. در این لحظه حتما به این فکر می‌کنیم که از چه هوش بالایی برخوردارند یا چقدر امکانات بالاتری داشتند. اما دلیلش می‌تواند این نباشد. این افراد قطعا در برقراری و تداوم ارتباطشان، مهارت بیشتری دارند. حال حتما این سوال ایجاد می‌شود که چطور می‌توانیم مهارت‌هایمان را در روابطی که با دیگران داریم، بهبود ببخشیم و پیشرفت کنیم؟

در کتاب صوتی با هر کسی چه‌طور صحبت کنیم، یاد می‌گیریم که چگونه می‌توانیم گفتگوهای مرده را دوباره زنده کنیم؟ چگونه با اشخاصی که نمی‌شناسیم ارتباط برقرار کنیم و رابطه موثری داشته باشیم یا برای نفوذ در دل یک جمعیت چه کارهایی از دستمان برمیاید.

لیل لوندز در کتابش با هر کسی چه‌طور صحبت کنیم، راهکارهای بی‌شماری را برای برقراری و تداوم یک ارتباط سالم و سازنده ارائه داده است و برای هر موقعیتی که ممکن است در آن قرار بگیرید، پیشنهادات خوبی دارد.

کتاب با هر کسی چه‌طور صحبت کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانستن راهکارهایی که کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم ارائه می‌کند، برای همه افرادی که دوست دارند تاثیرگذار باشند و بتوانند در ارتباطاتشان موفق باشند، مفید و کاربردی است.


نظرات کاربران

شهرزاد بانو😇
۱۴۰۰/۰۵/۲۰

کتاب خوبی بود و نکته های خوبی گفت😇

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۳۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۳۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۰۰۰
۲,۸۰۰
۳۰%
تومان