دانلود و خرید کتاب تثبیت فرهنگ جهاد علیه کافران علی صبوحی طسوجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تثبیت فرهنگ جهاد علیه کافران اثر علی صبوحی طسوجی

کتاب تثبیت فرهنگ جهاد علیه کافران

معرفی کتاب تثبیت فرهنگ جهاد علیه کافران

کتاب تثبیت فرهنگ جهاد علیه کافران: تدبر در سوره مبارکه حضرت محمد (ص)، اولین جلد از سلسله درس گفتارهای علی صبوحی طسوجی است که روش تدبر در یکی از سوره‌های قرآن کریم را ارائه می‌دهد. سوره‌ی محمد، شما را به یک فضای اجتماعی، سیاسی، نظامی و حماسی وارد می‌کند.

درباره کتاب تثبیت فرهنگ جهاد علیه کافران

محتوای این کتاب حاصل پنج جلسه سخنرانی ایشان است که در پاییز سال ۱۳۹۳ در هیأت عترت است. شما با خواندن این کتاب با متنی بسیار روان که ناشی از کتابت یک گفتار است، مواجه خواهید بود و به سهولت و به‌دور از مشکلاتی که در مطالعه‌ی کتب علمی و مرجع که تا به حال در زمینه تدبر در سوره‌های مبارک قرآن کریم تدوین شده است، مفاهیم ناشی از تدبر سوره‌های قرآن را می‌یابد. به همین خاطر مجموعه درس‌گفتارها می‌تواند در کنار کتب علمی که تاکنون در تدبر سوره‌های مبارک قرآن توسط مؤسسه تدبر در کلام وحی در این زمینه تدوین شده است، مورد استفاده قرار گیرد و محتوای تدبری را در جامعه‌ی هدف گسترده‌تری تأمین نماید.

خواندن کتاب تثبیت فرهنگ جهاد علیه کافران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به علوم دینی پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

سیّد جواد
۱۴۰۳/۰۱/۱۷

کتاب ۵۲۵ از کتابخانه همگانی (بینهایت)، تدبر در سوره مبارکه محمد، صلی الله علیه و آله و سلم، که بسیار جذاب و خواندنی است. پیشنهاد مطالعه برای علاقه مندان به معارف قرآنی جهت آشنایی بیشتر با آیات و هدف نهایی سوره. (۱۷ فروردین

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان