دانلود و خرید کتاب جاودانگی میلان کوندرا ترجمه حسین کاظمی‌یزدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جاودانگی اثر میلان کوندرا

کتاب جاودانگی

انتشارات:نیکو نشر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۹از ۳۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جاودانگی

کتاب جاودانگی نوشته میلان کوندرا که با ترجمه حسین کاظمی‌یزدی منتشر شده است. کوندرا که با رمان مشهورش بار هستی شناخته می‌شود در این کتاب روایت جذابی است از تاریخ تا به امروز را ارائه می‌دهد. داستان روایت زنی به نام اگنس و خواهرش لارا است. اگنس همسرش پل را دوست دارد اما در این میان خواهرش هم به پل علاقه‌مند شده است. در این داستان که عشق، زندگی و مرگ در هم تنیده شده است. 

رقابت لارا و اگنس یک برنده خواهد داشت و کتاب جاودانگی ماجرای پیروزی یکی از این زنان است.

خواندن کتاب جاودانگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات جهان مخصوصا آثار میلان کوندرا پیشنهاد می‌کنیم

درباره میلان کوندرا

میلان کوندرا، متولد ۱ آوریل ۱۹۲۹ در برنو، چکسلواکی، نویسنده ی اهل چک است که در سال ۱۹۷۵ به فرانسه تبعید شد و نهایتا در سال ۱۹۸۱ تابعیت فرانسوی گرفت. او خود را نویسنده‌ای اهل فرانسه می‌داند و تاکید دارد آثارش باید در طبقه‌بندی آثار فرانسوی قرار بگیرند.

کوندرا چندین بار نامزد جایزه نوبل ادبیات شده است. او از خانواده‌ای فرهیخته است و پدرش نوازنده‌ای مشهور بوده است. علاقه‌ی کوندرا به موسیقی را می‌شود در آثارش دید. مشهورترین اثر کوندرا سبکی تحمل‌ناپذیر هستی است که در فارسی با نام بار هستی ترجمه شده است.

معرفی نویسنده
عکس میلان کوندرا
میلان کوندرا

میلان کوندرا (متولد ۱ آپریل ۱۹۲۹)، رمان‌نویس، داستان‌نویس، نمایشنامه‌نویس، مقاله‌نویس و شاعر مشهور اهل کشور چک است که در آثارش، کمدی اروتیک را به شکلی بسیار خواندنی با نقد سیاسی و گمانه‌زنی‌های فلسفی ترکیب می‌کند.

نظرات کاربران

Nausica96
۱۴۰۰/۰۲/۰۸

بنظرم رمان خواندنی بود. اگر داستان های ادبی رو به خاطر سبک یا شیوه بیان ادبی تعقیب می کنید خواندن اثار کوندرا شنیدنی میتونه باشه. ولی اگر از خط و سیر داستانی انتظار هیجان و انبوه عوامل و بازیگران مکمل

- بیشتر
کاربر ۱۹۵۴۳۳۳ حمید رضا رهبر
۱۳۹۹/۱۱/۰۸

ترجمه جناب کاظمی بسیار ضعیف است،

maryhzd
۱۳۹۹/۰۹/۰۳

کتاب بی نظیریه. من با ترجمه دیگری خوانده ام.

❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
۱۴۰۰/۰۵/۰۶

من کتاب بار هستی نویسنده رو بیشتر دوست داشتم، تا اواخر کتاب نظرم پنج ستاره بود ولی صد صفحه آخر کتاب برای من جذابیتی نداشت و خسته کننده شد یه جای مشخصی داستان تموم میشد بنظرم بهتر بود. ترجمه خوب

- بیشتر
Fafa khanoom
۱۴۰۲/۰۱/۱۴

بخش‌هایی از کتاب بسیار جذاب بود من با یه ترجمه دیگه خوندم اولین اثری بود که از میلان کوندرا مطالعه کردم.نویسنده تواناییه و اینکه باید این کتاب رو با تمرکز زیاد بخونید.

Resistance 370
۱۴۰۳/۰۱/۰۱

نوع روایت بسیار حوصله سر بر و خسته کننده است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۲۸ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۲۸ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
۲۹,۰۰۰
۵۰%
تومان