دانلود کتاب صوتی بی‌ستاره با صدای بهجت توجه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بی‌ستاره اثر مریم ریاحی

دانلود و خرید کتاب صوتی بی‌ستاره

نویسنده:مریم ریاحی
گوینده:بهجت توجه
انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بی‌ستاره

کتاب صوتی بی ستاره رمانی نوشته مریم ریاحی است که با صدای بهجت توجه می‌شنوید. در این داستان از زندگی زنی می‌خوانیم که نماینده زنان جوامع سنتی شرقی است و از مشکلات عاطفی و درونی آنان سخن می‌گوید.

درباره کتاب صوتی بی ‌ستاره

مریم ریاحی در رمان صوتی بی‌ستاره به توصیف زندگی زن خانه‌داری پرداخته است که مادر دو فرزند است. او که همیشه از همسرش، بی مهری و بی توجهی دیده است، کم کم اعتماد به نفسش ر از دست داده و در دام غم و اندوه خودش فرو می‌رود. اما چیزی نمی‌گذرد که همسایه‌های جدیدی به محل زندگی آن‌ها پا می‌گذارند و این، همه چیز را در زندگی و رفتارهای او تغییر می‌دهد. 

ریاحی در تلاش است تا به این صورت از زندگی زنانی بگوید که عواطف مهرآمیز در زندگیشان جایی ندارد. همان زنانی که تمام تلاششان صرف امور خانه، تربیت فرزندان و ... می‌شود و هرگز حتی تشکری نیز نمی‌شنوند. او می‌خواهد تا درباره زندگی زنان و نقش و اهمیت عواطف در زندگی بگوید.

شنیدن کتاب صوتی بی ستاره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از دوست‌داران و علاقه‌مندان به رمان‌های فارسی هستید و از خواندن داستان‌هایی درباره زنان لذت می‌برید، این کتاب صوتی می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. 

درباره مریم ریاحی

مریم ریاحی با نوشتن رمان همخونه به‌عنوان یکی از آثار عامه‌پسند موفقِ پرمخاطب، به‌عنوان نویسنده‌ای متفاوت شناخته شد که آثار او بارها تجدید چاپ شده و مورد توجه مخاطبان زیادی قرار می‌گیرد. ریاحی در رشته زبان و ادبیات فارسی تحصیل کرده است. از میان آثار او می‌توان به همخونه، کسی می‌آید و و باد همچنان می‌وزد... اشاره کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد