دانلود و خرید کتاب عمر مادرم ف. ام ‌محمد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عمر مادرم اثر ف. ام ‌محمد

کتاب عمر مادرم

نویسنده:ف. ام ‌محمد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عمر مادرم

«عمر مادرم» دربردارنده تاریخ دقیق ولادت، ازدواج و شهادت حضرت زهراعلیها السلام‌ است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «هنوز داغدار بودند و در هجر رسول اللَّه‌صلی‌اللَّه‌علیه‌وآله می‌سوختند و شب روز می‌گریستند، و در کُنج خانه زانوها را بغل کرده بودند و به صورت یکدیگر می‌نگریستند و با دیدن گریه دیگری گریه جانسوز سر می‌دادند که ناگهان درب خانه را کوبیدند! لابد عده‌ای از مسلمانان یا لااقل همسایه‌های نزدیک و صحابه رسول‌اللَّه‌صلی‌اللَّه‌علیه‌وآله جمع شده‌اند و برای تسلیت و دلداری اهل‌بیت‌علیهم‌السلام آمده‌اند. در را می‌زنند تا با رخصت صاحبخانه و حضور امیرالمؤمنین و فاطمه‌علیهماالسلام شرفیاب شوند و تسلیت و تعزیت بگویند، و آنان را دلداری دهند و دست محبت به سر حسنین‌علیهماالسلام بکشند، و چون عزا دارند کارهای خانه را انجام دهند، و بالأخره مردها خاک پای امیرالمومنین‌علیه‌السلام و زن‌ها خاک پای زهراعلیهاالسلام را به دیده بکشند و دوباره با اذن آنان مرخص شوند. آنان از سقیفه آمده بودند و برای آنان تسلیت و دلداری خاندان پیامبرصلی‌اللَّه‌علیه‌وآله مفهوم دیگری داشت. آنان دینشان را به گردانندگان سقیفه فروخته بودند و اینک برای به‌پا کردن آتش راهی خانه وحی بودند. هدیه آنان دست‌های پر از هیزمی بود که اطراف خانه می‌چیدند. آنان برای شکستن پهلو و کشتن محسن زهراعلیهاالسلام آمدند، و برنامه‌هایی که برای اهل این خانه داشتند عملی کردند. جنایاتی که ننگ آن تا آخر روزگار از دامنشان پاک نخواهد شد و امیرالمؤمنین‌علیه‌السلام را سی سال استخوان در گلو و خار در چشم نمود.»

نظرات کاربران

سیّد جواد
۱۳۹۸/۱۱/۰۸

کتاب ۲۳۴ از کتابخانه همگانی، در این کتاب مولف محترم از ۱۳۰ منبع مختلف تاریخ ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و از ۶۲ منبع مختلف تاریخ شهادت آن حضرت را آورده است. به خلقت نوری و حوادث قبل از ولادت و

- بیشتر
S
۱۳۹۵/۱۲/۱۲

✨صبّت علی مصائبٌ لو انّها صبّت علی الایام صرن لیالیا مصیبت هایی بر من رسید که اگر به روزهای روشن می رسید شب می شد.✨ این گفته از زبان کسی بیان شده است که در عرش الهی مقامی والا دارد . چگونه جاهلان

- بیشتر
کاربر ۱۳۵۹۵۵۴
۱۴۰۱/۱۰/۰۵

به نظرم خیلی روان و صریح موضوع رو بیان کردن و از حاشیه پردازی امتناع کردند .

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
عايشه می گويد: ما با روشنی چهره فاطمه‌عليهاالسلام خيّاطی و ريسندگی می كرديم، و سوزن را نخ می نموديم.
سیّد جواد
عايشه می گويد: ما با روشنی چهره فاطمه‌عليهاالسلام خيّاطی و ريسندگی می كرديم، و سوزن را نخ می نموديم.
سیّد جواد
ابتدای خلقت فاطمه زهراعليهاالسلام هفت هزار سال قبل از آفرينش دنيا است؛ و پس از اين خلقت در عرش خدا تسبيح و تقديس و تمجيد می‌نموده است.
f_altaha
آنگاه كه خداوند ارواح پنج تن را از والاترين و شريف‌ترين ارواح آفريد و نورشان را بر آسمانها و زمين و كوهها عرضه كرد، نورشان همه را فراگرفت و خدا فرمود: اينان دوستان و اوليا و حجتهای من بر خلق و امامان بر همه آفريدگان هستند. بهشتم را برای آنان و كسانی كه آنان را دوست دارند و ولايت آنان را قبول كرده‌اند آفريدم، و آتش جهنم را برای كسانی كه مقام آنان را ادعا كنند خلق كردم.(۵)
f_altaha

حجم

۶۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۶۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان