دانلود و خرید کتاب نیمه‌ شب در چرنوبیل آدام هیگن‌باتم ترجمه فرزاد مرتضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نیمه‌ شب در چرنوبیل اثر آدام هیگن‌باتم

کتاب نیمه‌ شب در چرنوبیل

معرفی کتاب نیمه‌ شب در چرنوبیل

کتاب نیمه شب در چرنوبیل: ناگفته‌های بزرگ‌ترین فاجعه هسته‌ای جهان نوشته آدام هیگن باتم، جامع‌ترین و کامل‌ترین تاریخچه‌ای است که درباره‌ی فاجعه‌ی تاریخی چرنوبیل می‌توان یافت. این اثر افتخارات بسیاری برای خالق خود به ارمغان آورده و از سوی نیویورک تایمز به عنوان بهترین کتاب سال انتخاب شده است.

درباره کتاب نیمه شب در چرنوبیل

تاریخ جهان شاهد ظهور و سقوط نظام‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و عقیدتی مختلفی بوده است که هر یک در خود درس‌های گرانبهایی برای بشریت داشته‌اند. نظام کمونیست که با ادعای حمایت از قشر کارگر، و شاید فراتر از آن با شعار ایجاد جهانی آرمانی برای جهانیان، پا به عرصه وجود گذاشت، یکی از همین ساختارهای سیاسی - اجتماعی است، که نه تنها هرگز به آرمان‌های خود نرسید، بلکه خود دردی شد بر دردهای بشریت.

آدام هیگن باتم (Adam Higginbotham) همراه با همکار تحقیقاتی‌اش، ‌برای مدت ده سال با افرادی که به هر طریقی با این فاجعه در ارتباط بودند، مصاحبه انجام می‌داده و بدین ترتیب پیشینه گسترده‌ای را به منظور شکل‌گیری کتاب نیمه شب در چرنوبیل جمع‌آوری کرده است.

آدام در این کتاب بی‌نظیر به شما نشان می‌دهد که در سال ۱۹۸۶ هنگامی که اتحاد جماهیر شوروی، با دیگر ابرقدرت‌های جهان درگیر بود؛ بی‌توجه به شهروندان خود و همچنین ساکنان کل جهان، زمینه را برای فروپاشی این قدرت برتر جهان فراهم کرد.

در حقیقت، نیمه شب بیست و یکم آوریل سال ۱۹۸۶، راکتور چهارم نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل، از کنترل خارج شد و حادثه‌ای ناگوار در دل تاریخ رقم خورد، حادثه‌ای که بشریت همچنان درگیر تبعات آن است.

افتخارات کتاب نیمه شب در چرنوبیل:

- بهترین کتاب سال روزنامه‌ نیویورک تایمز

- بهترین کتاب سال نشریه تایم

- برنده مدال اندرو کارنگی انجمن کتابخانه آمریکا

- برندۀ جایزه کولبی

- کتاب برگزیده سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹

خواندن کتاب نیمه‌ شب در چرنوبیل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تاریخ جهان پیشنهاد می‌کنسم


نظرات کاربران

دریا
۱۳۹۹/۰۷/۲۶

کتاب شاهکار است. فقط ای کاش پی دی اف نبود.

Ahmad.Amini
۱۴۰۰/۰۳/۰۲

بیشتر صفحاتش سفید بود من متنی ندیدم فقط شماره صفحه داشت :/

سجاد بزرگ
۱۴۰۱/۱۰/۰۸

سلام، خیلی لذت بردم از حجم زیاد اطلاعات و گستردگی و مستندات ارائه شده. ایکاش ایپاب بود و اینکه بعضی جاها غلط املایی و نگارشی وجود داشت. با تشکر از مترجم و بی نهایت!💐

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۴۲ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۴۲ صفحه

قیمت:
۶۷,۰۰۰
تومان