دانلود کتاب صوتی جادوی انگیزش با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جادوی انگیزش اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی جادوی انگیزش

معرفی کتاب صوتی جادوی انگیزش

کتاب صوتی جادوی انگیزش؛ طرحی برای تقویت روح کارکنان، نوشته برایان تریسی اثری مفید است که نحوه انگیزه‌بخشی به کارکنان و کارمندان برای به حداکثر رساندن میزان بازدهی و در نهایت ارتقای سطح کسب ‌وکار را آموزش می‌دهد. 

می‌توانید کتاب صوتی جادوی انگیزش را با ترجمه مهدی شهبازی و صالح سپهری‌فر و صدای تایماز رضوانی بشنوید

درباره کتاب صوتی جادوی انگیزش

برایان تریسی در کتاب صوتی جادوی انگیزش به یک اصل مهم و اساسی توجه نموده است، اصلی که به مدیران کمک می‌کند تا به حداکثر میزان رشد دست یابند، بهره‌وری عملکردشان را بالا ببرند و به اهدافی که برای خودشان تعیین کرده‌اند، برسند. این مهم در حالی انجام می‌شود که بین مدیر و کارمندان، ارتباط خوبی برقرار شده باشد. بسیاری اوقات کارمندان زمان خود را صرف گفتگوهای بی‌هدف می‌کنند، دیر به محل کار می‌رسند و ... اگر به دنبال دلیلی برای این هدررفت انرژی باشیم، به بی‌انگیزگی کارمندان می‌رسیم. اگر یک مدیر توانا بداند که چگونه می‌تواند این انگیزه را در کارمندانش به وجود بیاورد، این مشکل نیز حل می‌شود. این همان چیزی است که برایان تریسی در کتاب جادوی انگیزش، آموزش می‌دهد. 

کتاب صوتی جادوی انگیزش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی جادوی انگیزش اثری عالی برای تمام مدیران منابع انسانی و کسانی است که به پیشرفت و ارتقای کارشان فکر می‌کنند. 

درباره برایان تریسی

برایان تریسی یکی از مشهورترین سخنرانان موفقیت در دنیاست، همچنین وی نویسنده ماهری در عرصه کتاب‌های خودیاری به‌شمار می‌رود که در دنیا شهرت جهانی دارد و کتاب‌هایش میلیون‌ها نسخه به فروش رفته‌اند. برایان تریسی در سال ۱۹۴۴ در خانواده‌ای فقیر در کانادا به دنیا آمد، پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. دلایل مختلف و مشکلات سبب شد که وی مدرسه را رها کند و مشغول کار شود. وی کارهایی همانند کارگری، شستن ظرف‌ها در هتل، شستن اتومبیل‌ها و کار در مزرعه را تجربه کرد و شاید داشتن این تجارب سبب شد تا در آینده مشاوره‌های کسب و کار برایان تریسی کامل و کاربردی باشد. تریسی در ۲۰ سالگی تصمیم گرفت دور دنیا را بگردد، بنابراین در یک کشتی مشغول به کار شد و کار در این کشتی آغاز سفر وی به دور دنیا بود که ۸ سال طول کشید و تجربیات زیادی را برای وی به ارمغان آورد که وی را در مسیر مشاوره‌های خود در زمینه کسب‌وکار و موفقیت کمک کرد.

برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است که این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. وی در حال حاضر به طور گسترده به سراسر دنیا برای سخنرانی سفر می‌کند.

بخشی از کتاب صوتی جادوی انگیزش

«دو عامل اصلی از بین‌برنده انگیزه در کار و زندگی وجود دارد: اولین عامل از بین‌برنده انگیزه، ترس است. همین ترس است که افراد را از ریسک کردن، داوطلب شدن برای به عهده‌گیری مسئولیت‌های جدید یا هرگونه پیشرفتی باز می‌دارد. دومین عامل، هراس از طرد شدن است. ترس از مورد انتقاد و سرزنش واقع‌شدن و نیز ترس از محکوم شدن، همگی از پیامدهای همین ترس از طرد شدن است».

«هدف از هر کسب‌ وکاری، دستیابی به حداکثر نرخ بازده در سرمایه‌گذاری‌های انجام شده توسط سازمان است. سرمایه مالی بر حسب واحد پولی محاسبه می‌شود، اما سرمایه انسانی امری به مراتب پیچیده‌تر بوده و دربردارنده انرژی ذهنی، هیجانی و جسمی هر یک از کارکنان است. وظیفه شما به عنوان مدیر این است که کارایی این سرمایه انسانی را به حداکثر رسانده و بر دستیابی به ارزشمندترین و مهم‌ترین نتایج ممکن برای سازمان تمرکز کنید».

«الگویی خوب برای کارکنان خود باشید، افزون بر خواستن استانداردهای بالای کیفیتی از تک‌تک کارکنان خود باید خودتان الگویی از کار باکیفیت برای آن‌ها باشید. شما مسیر را تعیین می‌کنید و الگوی کارکنان خود هستید. وقتی کاری را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهید که بی‌شک چنین امری حاصل فراتر رفتن از انتظارات معمول است، استانداردی از کیفیت را برای همه‌ کسانی که برای شما و با شما کار می‌کنند، تعیین می‌کنید».

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۱۹۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۱۹۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان