دانلود و خرید کتاب قبایل ست گودین ترجمه یاسر آسمان‌دره
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قبایل اثر ست گودین

کتاب قبایل

معرفی کتاب قبایل

ست گودین، در کتاب قبایل درباره چگونگی رسیدن به رویاها و آرزوها صحبت می‌کند.

درباره کتاب قبایل

گودین در این کتاب شرح می‌هد که افراد برای تحقق دیرینه‌ترین آرزوهای خود چطور باید عمل کنند.گودین بویژه بر موضوع «رهبری قبایل» تمرکز دارد و شرح می‌دهد که چگونه هم‌پیمانان خود را گرد هم آورید، از آن‌ها «قبیله» بسازید و به اهداف بزرگ دست یابید. او نحوه استفاده از رسانه‌های اجتماعی، برای آغاز حرکت قبیله‌ها را بیان می‌کند و به‌درستی از عادت‌های روحی و روانی مخربی نام می‌برد که افراد برای توجیه حالت رخوت خود به آن‌ها متوسل می‌شوند.

او در این کتاب صوتی همچنین توضیح می‌دهد که افراد چگونه می‌توانند خود را به رهبری تبدیل کنند که مورد نیاز قبیله‌شان و حتی دیگر افراد جهان است.

طبق گفتۀ گودین، این‌که چگونه به رهبری کاریزماتیک، فعال و مثبت تبدیل شوید، به تصمیم خود شما بستگی دارد و البته کار آسانی هم نیست. نویسنده در این کتاب با ذکر مثال‌های واقعی از افرادی پرشور و هیجان که دارای ایده‌های به‌ظاهر غیرعملی هستند، چگونگی تحقق ایده‌های آن‌ها را به رشته تحریر در می‌آورد.

خواندن کتاب قبایل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت در زندگی و کسب‌وکار مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره ست گودین

ست گودین، نویسنده، کارآفرین و سخنران برتر آمریکایی است. بیشتر فعالیت‌های او در زمینه کسب‌وکار است و به کارآفرینانی که در مسیر موفقیت خود با مشکل روبرو شدند، مشاوره می‌دهد. او ضمن نوشتن مقالات در برترین نشریات روز دنیا، کتاب‌های مهمی از جمله «شیب» و «گاو بنفش» را نوشته است که توانسته در دنیای کسب‌وکار سر و صدای زیادی به پا کند.

 بخشی از کتاب قبایل

میلیون‌ها سال است که انسان‌ها در قبایل دورهم جمع شده‌اند، اما عصر اینترنت، امکان تشکیل و ادارهٔ این قبایل را بیش‌ازپیش آسان کرده است. آیا شما بر اساس سرگرمی‌ها، علایق تخصصی یا جهت‌گیری سیاسی‌تان دورهم جمع می‌شوید؟ اگر پاسخ مثبت است، پس شما نیز اکنون عضوی از قبایل مختلف هستید.

قبیله عبارت است از «گروهی از افراد مرتبط با هم که رهبر مشترک دارند و ایدهٔ مشترکی را دنبال می کنند.» قبایل می‌توانند بزرگ یا کوچک باشند، اما هریک بر هدفی خاص تمرکز دارند. بنابراین، برای تشکیل قبیله، پیش از هر چیز «خواسته‌ای مشترک و روشی برای برقراری ارتباط اعضا با یکدیگر» مورد نیاز است. در رأس هر قبیلهٔ موفق، رهبری پرشور و متعهد وجود دارد که خدمت به مردم را از منفعت شخصی خود بالاتر می‌داند.

امروزه قبایل همه‌جا وجود دارند، لذا اکنون فرصتی برای یافتن یا گردآوری قبیله و رهبری آن در اختیار شماست. رهبر قبیله‌ای شویدکه افراد آن بتوانند چشم‌انداز مشترک‌شان را به اجرا درآورند، گسترش دهند و بدین‌ترتیب، اوضاع جهان را بهبود بخشند.

نظرات کاربران

mahsan
۱۳۹۹/۱۰/۱۶

بنظرم قابل ارزش برای کسایست که در مدار رهبری کردن قرار گرفته باشن، میتونه مفید باشه بشرط عملکردن به ایده ها... من لذت بردم از نیمه دوم کتاب...

کتاب باز
۱۳۹۹/۱۰/۰۱

خیلی کتاب خوبیه بشدت توصیه میشه

سعید رستگار
۱۳۹۹/۱۱/۱۸

آنقدر خواندن این کتاب کوتاه برایم لذت بخش بود که دوست دارم سکوت کنم. و از شما خواهشی داشته باشم. مانند خواهش آخر ست گودین در کتاب در حق من و ست گودین لطفی کنید و این کتاب را هم خودتان

- بیشتر
مریم ورکیانی
۱۳۹۹/۱۰/۱۳

زیر یک ساعت وقت میبره خوندنش و ترجمه روانی داره. اگر تصمیم دارید نتورک کار کنید یا بلاگر یا اینفلوئنسر اینستا بشید به دردتون میخوره. اگر نه چندان کاربردی نیست.

Hamed
۱۳۹۹/۱۲/۱۲

به شدت پیشنهاد میشه

محمدپور
۱۳۹۹/۱۰/۰۵

یک کتاب بی‌نظیر درباره رهبری و بازاریابی

Ali Hashemian
۱۴۰۱/۱۱/۱۵

نسخه انگلیسی 130 صفحه هست. ظاهرا این نسخه 30 صفحه‌ای خلاصه‌ی کتاب هست و متاسفانه ناشر به خودش زحمت نداده این رو جایی درج کنه که این کتاب اصلی نیست!

مهراز
۱۴۰۱/۰۹/۲۰

این کتاب با این مبلغ کم چرا قابل خرید نیست؟لطفا یا رایگان بگذارید یا مبلغ رو در حدی بزارید مه اپلیکین پرداخت بتونه مبلغ رو پرداخت کنه

abolfazl4001
۱۴۰۱/۰۱/۰۵

خواندنش خالی از لطف نیست ولی کتاب های بهتری هم در بازار هست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸۹)
«ثبات» چیزی جز «توهم» نیست
احمد رضا
در رأس هر قبیلهٔ موفق، رهبری پرشور و متعهد وجود دارد که خدمت به مردم را از منفعت شخصی خود بالاتر می‌داند.
کتاب باز
آنچه افراد را می‌ترساند شکست نیست، بلکه سرزنش و انتقاد است: «این مسخره‌ترین چیزیه که تا الان شنیدم!»، «حیف پول برای این چیزها!»، «کی مسئول این کاره؟!»، «باورم نمیشه اینو بدون تحقیق بیشتر عرضه کردی!» مردم به خاطر نگرانی از انتقاد، اساساً قید چشمگیر شدن را می‌زنند.
کتاب باز
تنها دو چیز را باید بدانید نخست این‌که امروزه انسان‌ها از هر برهه‌ای در تاریخ بشر قدرت بیشتری دارند. یک نفر می تواند یک صنعت را تغییر دهد، جنگی را برافروزد یا علم، سیاست و فن‌آوری را از نو ابداع کند. دوم اینکه تنها چیزی که شما را از تبدیل شدن به چنین شخصی باز می‌دارد، فقدان باور است.
کتاب باز
بدبینی راهی فلج‌کننده و غیرمؤثر برای انجام امور است و امید را از بین می‌برد.
کتاب باز
قبیله عبارت است از «گروهی از افراد مرتبط با هم که رهبر مشترک دارند و ایدهٔ مشترکی را دنبال می کنند.»
کتاب باز
الیزابت جین هوارد، نویسنده انگلیسی می‌گوید: «می‌توانید آن را طایفه، شبکه، قبیله، خانواده یا هر چیز دیگر بنامید. عنوانش هرچه باشد و شما هرکسی که باشید، حتماً به آن نیاز خواهید داشت».
سعید رستگار
از تشویق هواداران خود خوشحال شوید و به منتقدان اعتنا نکنید.
کتاب باز
«می‌توانید آن را طایفه، شبکه، قبیله، خانواده یا هر چیز دیگر بنامید. عنوانش هرچه باشد و شما هرکسی که باشید، حتماً به آن نیاز خواهید داشت»
محمود
این موضوع بیش از آنکه به «آشنایی با نحوهٔ انجام ترفندها» مربوط باشد، به «هنر انجام آنها» مرتبط است
Anahid

حجم

۳۲٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۴ صفحه

حجم

۳۲٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۴ صفحه

قیمت:
۱,۰۰۰
تومان