دانلود کتاب صوتی یک سفرِ هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود با صدای احسان اطهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی یک سفرِ هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود اثر وِس بِری

دانلود و خرید کتاب صوتی یک سفرِ هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود

معرفی کتاب صوتی یک سفرِ هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود

کتاب صوتی یک سفر هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود نوشته وس بری است که با صدای زهره نوروزی منتشر شده است. نشریه «ره‌آورد مدیریت» در سال ۱۳۹۵ با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد. در هر شماره چکیده چندین کتاب روز مدیریت به همراه یادداشت اختصاصی بزرگ‌ترین نویسندگان مدیریت و کسب‌وکار مانند ست گادین، سایمون سینک و هنری مینتزبرگ منتشر می‌شود.

درباره کتاب یک سفر هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود

هرگاه رهبری موفق را ملاقات کنید، احتمالاً متعجب خواهید شد وقتی دریابید این افراد برای مسائلی ناچیز و پیش‌پاافتاده که بیشترِ مردم به‌راحتی از کنار آن رد شده یا آن را نادیده می‌گیرند، اینقدر از زمان و انرژی‌شان مایه می‌گذارند. آنها بـه‌خـوبـی آگـاهانـد کـه اگـر بـه مسائلِ جـزئـی سـروسامانی بـبـخـشـنـد، مسائل بزرگتر خودشان به سامان خواهند شد؛ بنابراین، پیش از هر چیز، هم‌وغم‌تان را بگذارید بر روی مسائلِ کوچک. دائم به خودتان نهیب بزنید که هر رویدادِ عظیمی را سرآغازی است خُرد. عمرِ شکست‌ها همیشه کوتاه است، پس عقب ننشینید. به‌پیش بروید تا سرانجام برندهٔ این رویدادِ عظیم باشید. تا به حال به هر شخص موفقی برخورده‌ام و هر رهبر بزرگی را که بررسی کرده‌ام، به شکلی مهر تاییدی بوده‌اند بر همین امر. بهتر بگویم، به نظر می‌آید افرادِ موفق زمان و انرژی بیشتری را صرف مسائل کوچکی می‌کنند که افراد ناکام اغلب به‌راحتی از کنارشان عبور می‌کنند. رسالتِ کتاب «یک سفرِ هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود» این است که به شما بگوید اگر حواستان به چیزهای کوچک باشد، مسائل بزرگ خودشان به بهترین شکل حل‌وفصل می‌شوند.

شنیدن کتاب یک سفر هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند درکارشان موفق باشند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب یک سفر هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود

انتظار دارید چگونه در این بازی بدرخشید؟

ـ آیا می‌خواهید با کمـک به مردم برای استفـاده از محصولات یا خدمات جدیدی که ارائه می‌کنید برای خودتان منبع درآمدی دست و پا کنید؟

ـ آیا قصد دارید از خود ردپایی در جهان به جا بگذارید؟

درست است که شاید اغراق‌آمیز به نظر برسد؛ اما کسب‌وکار با کسی شوخی ندارد. رقبایی که با آن‌ها رو در رو می‌شوید بی‌نهایت بی‌رحم‌اند و جسور. امکان ندارد بدون کنار زدن شکست‌ها، مشکلات، موانع و اشتباهات، هیچ دستاوردِ ارزشمندی نصیبتان شود و از آنجا که برای فائق آمدن بر آن‌ها خودتان باید آستین بالا بزنید، آگاهی از «چرا» ی‌تان به کارتان می‌آید. وقتی مشکلات از در و دیوار بر سرتان می‌بارد، آنچه سرسختی و توانایی پیشروی به شما خواهد داد همین «چرا» ی‌تان است. همین «چرا» هم باعث خواهد شد شور و اشتـیاق کافی برای ادامه کار تا رسیدن به پیروزی نهایی را داشته باشید. جان راکفـلر زمانی گفته بود: «کسی که تنها با هدف ثروتمند شدن شروع به کار می‌کند به‌جایی نمی‌رسد؛ باید اهداف بزرگ‌تری در سر داشته باشید. موفقیت در کسب‌وکار اسرارِ چندان پیچیده‌ای ندارد. اگر وظایف هر روزتان را به بهترین صورت انجام دهید و صادقانه بر طبقِ قوانینِ کسب‌وکاری که من همیشه گوشزد می‌کنم پیش روید و حواستان را جمع کنید، به آنچه می‌خواهید می‌رسید.»

می‌توانم تصور کنم کسی مانند بیل گیتس یا وارن بافت چه حسی دارند وقتی موفقیتِ آن‌ها زمینه‌ساز تحولاتی در بهداشت و آموزش در بخش اعظمی از قاره آفریقـا می‌شود. کمک‌های مالی و تمرکز سازمانی این افراد، ویران‌کننده‌ترین بحران بهداشتی این قاره یعنی ایدز را مهار کرده است. 

نظرات کاربران

liljohnishere
۱۴۰۲/۰۴/۱۱

کتاب بسیار خوبی برای مدیریت هست

زمان

۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۱۲۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۱۲۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱,۰۰۰
تومان