دانلود کتاب صوتی چرا بازاریابی شبکه‌ای با صدای مصطفی طالبیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چرا بازاریابی شبکه‌ای اثر جیم ران

دانلود و خرید کتاب صوتی چرا بازاریابی شبکه‌ای

نویسنده:جیم ران
امتیاز:
۴.۰از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چرا بازاریابی شبکه‌ای

در کتاب صوتی چرا بازاریابی شبکه‌ای، ایده‌ها و تجربیات خاص و نوآورانه‌ی جیم ران را درباره بازاریابی شبکه‌ای می‌شنوید که به شما برای موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای کمک می‌کند. 

 شنیدن کتاب چرا بازاریابی شبکه‌ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر خواهان راه اندازی بازاریابی شبکه‌ای برای کسب وکارتان هستید شنیدن این کتاب می‌تواند کمک بزرگی برایتان باشد.

درباره جیم ران

جیم ران سال‌هاست که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین متفکرین عصر حاضر مورد ستایش و تقدیر قرار گرفته و نسلی از استادان رشد فردی را آموزش، تعلیم و پرورش داده است. همچنین، صدها نفر از مدیران اجرایی معتبرترین سازمان‌های آمریکا از دانش او بهره می‌جویند.

بیش از چهل سال است که جیم ران کانون تعالیم خود را روی مبانی رفتار بشر که بیشترین تأثیر را بر پیشرفت فردی و کاری افراد بر جا می‌گذارد، متمرکز کرده است. جیم ران، ملاکی برای سنجش سایر استادان انگیزه به شمار می‌رود. او این قابلیت ویژه را دارد که می‌تواند بینش‌های عمیق و خارق‌العاده را در قالب اصول و وقایعی ساده و معمولی مطرح کند و به واسطهٔ همین، خوانندگان و شنوندگان تعالیم وی شیفته و مسحور سخنان او می‌شوند.

سمینارهای جیم‌ ران در سطح اروپا، آسیا، استرالیا، آفریقا و همچنین در شهرهای مهم آمریکای شمالی برگزار می‌شود. او عضو انجمن سخنرانان ملی آمریکاست و در سال ۱۹۸۵ جایزهٔ CPAE را برای مهارت در اجرا و سخنرانی از آنِ خود کرد. همچنین، در سال ۲۰۰۴ موفق به دریافت جایزهٔ استاد تأثیرگذار انجمن سخنرانان ملی شد.

معرفی نویسنده
عکس جیم ران
جیم ران
آمریکایی | تولد ۱۹۳۰ - درگذشت ۲۰۰۹

امانوئل جیمز ران که با نام کوتاه و مستعار جیم ران شناخته می‌شود، در ۱۷ سپتامبر ۱۹۳۰ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او کشاورز بودند و تنها دارایی‌شان یک زمین کشاورزی بود. او در زمانه‌ای زندگی می‌کرد که هر فرزندی در بهترین حالت آینده‌ای شبیه به پدرش می‌داشت و تنها گزینه‌ای که برای او وجود داشت این بود که پا جای پای پدر خودش بگذارد. بنابراین تنها پیش‌بینی که درمورد جیم وجود نداشت این بود که در سی سالگی یک میلیونر و یک آموزگار مشهور شود!

نظرات کاربران

maryam pouyan
۱۴۰۲/۰۱/۲۵

کتاب با زبان بسیار روان زیبا و با استفاده از تکنیک داستان گویی نوشته شده پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنین هم دوستانی که شغلشون بازاریابی شبکه ای و هم دوستانی که میخوان اطلاعات بیشتر داشته باشن و با دید باز

- بیشتر

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۵۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۵۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان