دانلود کتاب صوتی یک هلو هزار هلو با صدای الهام پاوه‌نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی یک هلو هزار هلو اثر صمد  بهرنگی

دانلود و خرید کتاب صوتی یک هلو هزار هلو

معرفی کتاب صوتی یک هلو هزار هلو

کتاب صوتی یک هلو هزار هلو نوشته صمد بهرنگی داستان خیالی زیبایی است که از زبان یک هلو روایت می‌شود. نسخه صوتی داستان یک هلو هزار هلو را با صدای الهام پاوه‌نژاد می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی یک هلو هزار هلو

کتاب صوتی یک هلو هزار هلو داستانی درباره یک درخت هلو است. دو درخت هلو که کنار هم قرار گرفته‌اند ولی یکی از آن‌ها بار فراوانی می‌دهد و دیگری بار نمی‌دهد. باغبان تصمیم می‌گیرد که درخت کوچک‌تر و کم‌بار را قطع کند اما همسرش مانع می‌شود و به او قول می‌دهد که درخت سال بعد بار بدهد. اما سال بعدی باز هم درخت بار فراوانی ندارد. وقتی باغبان اره را می‌آورد تا درخت را قطع کند، هلو به زبان می‌آید و داستان روئیدن و جوانه زدنش را تعریف می‌کند.

کتاب صوتی یک هلو هزار هلو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان به داستان‌های ایرانی از شنیدن کتاب صوتی یک هلو هزار هلو لذت می‌برند.

درباره صمد بهرنگی

صمد بهرنگی متولد ۲ تیر ۱۳۱۸ در تبریز آموزگار، منتقد اجتماعی، داستان‌نویس، مترجم، و پژوهش‌گر فولکلور آذربایجانی بود. او داستان‌های بسیاری نوشت و مهم‌ترین و معروف‌ترین داستانش ماهی سیاه کوچولو نام دارد. این کتاب با تصویرگری فرشید مثقالی جایزه براتیسلاوا را از آن خود کرده است. صمد بهرنگی درسش را در رشته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی در دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه تبریز خواند و همزمان به کار معلمی نیز مشغول بود. بهرنگی در ۹ شهریور ۱۳۴۷ در ارسباران به علت غرق شدن در رود ارس چشم از دنیا فروبست.

معرفی نویسنده
عکس صمد  بهرنگی
صمد بهرنگی

هانس کریستین اندرسن ایران، پدر قصه‌های آذربایجان، صمد بهرنگی یکی از نویسندگان سرشناس و محبوب ادبیات کودک و نوجوان در کشور و خالق داستان ماهی سیاه کوچولو است. بهرنگی معلمی بود که اغلب داستان‌های خود را برای کودکان فقیر و روستایی می‌نوشت. این داستان‌ها بیانی ساده و صمیمی دارند و شخصیت‌های آن‌ها اغلب کودک، حیوان و عروسک هستند.

نظرات کاربران

ناروین
۱۳۹۹/۱۱/۳۰

عالی ترین کتابیه که تا حالا خوندم😍😍😭😭

آذردخت
۱۴۰۱/۰۷/۱۲

بسیار روح نواز و جذاب و با خوانش بسیار دلنشین

زمان

۴۸ دقیقه

حجم

۴۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۸ دقیقه

حجم

۴۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان