دانلود کتاب صوتی موش گرسنه با صدای الهام پاوه‌نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی موش گرسنه اثر صمد  بهرنگی

دانلود و خرید کتاب صوتی موش گرسنه

معرفی کتاب صوتی موش گرسنه

کتاب صوتی موش گرسنه اثر صمد بهرنگی داستان موش کوچولوی گرسنه‌ای است که هرچقدر می‌خورد، سیر نمی‌شود. این داستان بامزه و طنز را با صدای زیبای الهام پاوه‌نژاد بشنوید. 

درباره کتاب صوتی موش گرسنه

موش گرسنه داستان طنز و بامزه‌ای درباره یک موش کوچولو است. موش کوچولو حسابی گرسنه است. بنابراین به باغ می‌رود و سه تا سیب می‌خورد اما سیر نمی‌شود. بعد برگ‌های درخت که روی سرش می‌ریزند را هم می‌خورد اما باز هم سیر نمی‌شود. چشمش به مردی می‌افتد که از خانه‌اش بیرون آمده است و موش او را هم می‌خورد.... موش گرسنه به خوردن هرکسی که سر راهش می‌بیند ادامه می‌دهد تا به پیرزنی زیرک و باهوش می‌رسد. پیرزن هم درسی حسابی به موش می‌دهد. 

کتاب صوتی موش گرسنه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان به ادبیات داستانی از شنیدن کتاب صوتی موش گرسنه لذت می‌برند. 

درباره صمد بهرنگی

صمد بهرنگی متولد ۲ تیر ۱۳۱۸ در تبریز آموزگار، منتقد اجتماعی، داستان‌نویس، مترجم، و پژوهش‌گر فولکلور آذربایجانی بود. او داستان‌های بسیاری نوشت و مهم‌ترین و معروف‌ترین داستانش ماهی سیاه کوچولو نام دارد. این کتاب با تصویرگری فرشید مثقالی جایزه براتیسلاوا را از آن خود کرده است. صمد بهرنگی درسش را در رشته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی در دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه تبریز خواند و همزمان به کار معلمی نیز مشغول بود. بهرنگی در ۹ شهریور ۱۳۴۷ در ارسباران به علت غرق شدن در رود ارس چشم از دنیا فروبست.

بخشی از کتاب صوتی موش گرسنه 

روزی بود، روزگاری بود. موشی هم بود که در صحرا زندگی می کرد. روزی گرسنه اش شد و به باغی رفت. سه تا سیب گیر آورد و خورد. بادی وزید و برگ های درخت سیب را کند و بر سرش ریخت. موش عصبانی شد برگ ها را هم خورد و از باغ بیرون آمد. دید مردی سطل آب در دست به خانه اش می رود. گفت: آهای مرد! توی باغ سه تا سیب خوردم، باد آمد برگهایش را به سرم ریخت، آن ها را هم خوردم. الانه تو را هم می خورم.

مرد گفت: با سطل می زنم تو سرت، جابجا می میری ها!

موش گرسنه مرد را گرفت و قورت داد.

معرفی نویسنده
عکس صمد  بهرنگی
صمد بهرنگی

هانس کریستین اندرسن ایران، پدر قصه‌های آذربایجان، صمد بهرنگی یکی از نویسندگان سرشناس و محبوب ادبیات کودک و نوجوان در کشور و خالق داستان ماهی سیاه کوچولو است. بهرنگی معلمی بود که اغلب داستان‌های خود را برای کودکان فقیر و روستایی می‌نوشت. این داستان‌ها بیانی ساده و صمیمی دارند و شخصیت‌های آن‌ها اغلب کودک، حیوان و عروسک هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ دقیقه

حجم

۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ دقیقه

حجم

۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان